Het is het inderdaad niet waard om er zelf hard af te vallen hoor!
Voor de rest is iedereen hier precies goed bezig.
Danica gaat ook weer fijn, na osteopaat bezoek twee weken geleden.
mvgr
Geplaatst: 03-09-15 10:27
Yentll: medisch is er niks aan de hand je ziet ook gewoon aan heel der houding dat ze aan het testen is, ze heeft eerder zo een periode gehad begin met voor eerst zadel en alles op super braaf ik er voor het eerst op minder braaf toen brak ik 2 wervels. Later weer super braaf ik heb denk 3 maanden heerlijk kunnen rijden niks aan het handje en nu wordt ze weer drukker heter en begint ze dus weer te testen alleen gaat ze wel weer erg ver in het vervelend doen. Ik kan dat zelf gewoon niet meer uitzitten of corrigeren ookal was ik aardig wat gewend maar dit. Ik woon inderdaad in Spijkenisse. En wie is dat? want ik ga het niet meer zelf verder doen.
@ Mvgr, wat klote zeg! Ik stuur je even een pb met naam ivm privacy.
Charisma
Geplaatst: 03-09-15 11:52
mvgr: bah, wat klote seg! hopelijk vind je iemand welke dit gedrag er snel uitkrijgt! Begrijp best dat je je zelf er niet meer aan waagt, je moet je nek ook niet breken! Coberlina: fijn dat de osteopaat goed heeft geholpen Loei: leuk dier!!
loei...wat een leukerd!!! mvgr.....doe alsjeblieft voorzichtig met jezelf. Je doet er goed aan om het nu even uit handen te geven. Als je zeker weet dat het geen medisch iets is of iets met het harnachement moet je er nu zelf niet op willen zitten.
Marije_jiplover
Geplaatst: 03-09-15 19:03
He, ik kom dit topic net tegen. Op 2 augustus heb ik een 5jarige haflinger opgehaald. Hij is eind vorig jaar zadelmak gemaakt voor een potentiele koper, maar toen die koop toch niet doorging, weer weggezet, omdat hij eigenlijk nog niet ver genoeg ontwikkeld was. Half juli waren alle merries/veulens etc van de fokker naar de keuring geweest en stons Elmo weer op het programma om opgepakt te gaan worden. Alleen net toen kwam ik om de hoek kijken en heb ik hem gekocht, dus ben ik er nu zelf mee aan de slag. Zadelmak was hij idd nog steeds. Een ruiter erop kende hij ook, maar gas, rem en stuur door de ruiter kende hij nog niet. Inmiddels gaat het aardig, gisteren voor het eerst los door de kleine bak gedraafd en voltes gereden. En hij is al als handpaard mee geweest naast mijn oude haflinger, mee naar het bos. Straks weer een rondje door de bak, ik hoop dat ik er na morgen genoeg stuur op heb dat ik na het weekend een rondje bos samen met mijn ouwe haflinger wil doen. Zo ideaal om 500 m van het bos af te staan
Marije: welkom! Leuke haflinger heb je daar! Ook nog een recente foto?
Morgen ga ik eens een smsje doen hoe Rico het maakt. Ben erg benieuwd wat hij al allemaal geleerd heeft in zijn eerste week Ik mis hem toch wel, dat koppie in de wei welke altijd zo leuk keek als ik eraan kwam nog 3 weekjes geduld!
xBostonx
Geplaatst: 04-09-15 09:04
Met Takoda gaan we nog steeds stapje voor stapje vooruit. Ik had er allang op kunnen zitten maar door mn werk en mn aankomende vakantie hebben we dat nog even uitgesteld. Er is ook totaal geen haast bij.
Momenteel hang ik op haar en heb ik ze voor de grap een pop op gedaan. Zo nuchter als ze is vind ze dat allemaal best en loopt gewoon haar rondje
Sinds een tijdje heb ik een bijrijdster voor haar die nu ook lekker met haar longeerd en grondwerk met haar doet. Ik heb geen bijrijder nodig maar toch is het voor Tako goed dat ze leert dat ze ook naar anderen moet luisteren en in de hand komt. Haha dan kan ze af en toe nog flink brutaal zijn heb ik wel gezien Gelukkig lost de bijrijder het netjes op en pakt haar heel correct aan. Tako kijkt dan heel sneaky naar mij van 'baasje, moet dit?!' Echt leuk om te zien
Volgende week op vakantie en daarna echt het er eens op wagen om erop te gaan zitten
En even baby spam, ongelofelijk Hoe ze in 3 jaar gegroeid is
Ik moet nog eens veulenfoto's vragen van Elmo. Heb hem bij de fokker vandaan, dus die foto's zijn er vast!
xBostonx
Geplaatst: 04-09-15 11:27
Ik heb er echt ongelofelijk veel. Van net geboren veulen tot een paar weken voordat ik haar kocht. Ben wel blij dat ze inmiddels niet meer op een fjordje lijkt hihi
Wat leuk om dat zo te zien boston! Ziet er braaf uit met de pop erop. Marije ook een leuke foto, weer een stapje verder.
Hier vandaag onverwachts voor het eerst balkjes gedraafd en een sprongetje gedaan. Alsof ze nooit anders gedaan heeft zo er overheen en daarna zo fijn lopen! Blij met knappe merrie
Orsje
Geplaatst: 04-09-15 20:18
Mvgr: jeetje wat heftig zeg! Wanneer ze zich omgooien wordt het natuurlijk een serieus spelletje. Dat zal dan inderdaad moeilijk worden om zelf verder aan te pakken! Hopelijk heb je iets aan de persoon die hier aangeboden wordt!
Ik zie baby foto's langs komen! Dan show ik mijn bink toch ook even graag! De eerste foto van hem is met 6 maanden. Genomen door de vorige eigenaresse. De eigenaar die hem gefokt heeft (voor de hobby) gaf er niet veel om. Dus heeft het meisje voor mij hem overgekocht met nog een aantal paarden in zijn groep. Daarna kwam hij bij mij.
Ik kreeg net van de fokker 2 foto's van Hudson als veulen .. Echt te schattig en moet ze daarom even laten zien op de 2e foto is hij net geboren .
xBostonx
Geplaatst: 05-09-15 20:09
moniek21 schreef:
Ik kreeg net van de fokker 2 foto's van Hudson als veulen .. Echt te schattig en moet ze daarom even laten zien op de 2e foto is hij net geboren .
[ [url=m/tuguq9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HLDa2L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aww wat een schattig snuitje
moniek21
Geplaatst: 05-09-15 20:20
xBostonx schreef:
moniek21 schreef:
Aww wat een schattig snuitje
Lief he , wij dachten dat dat de reden was dat ze hem Holleeder had genoemd ze hadden hem beter Houdini kunnen noemen.. Hij trekt z'n dekens steeds over z'n hoofd uit en als veulentje ontsnapte hij steeds hahaha.. Maar nee ze vonden het daardoor een boefje en zo was de naam Holleeder geboren