Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Queelens schreef:Wat komisch. Er zijn er best veel zwart geboren hier of niet?
De mijne was vos geboren en werd grijs met zwarte manen, toen spierwit en nu wit met vosstipjes zo erg dat die bijna vliegenschimmel te noemen is.
Heb helaas geen foto waar die vos is, maar waar die donker id heb ik ooit wel gezien
Batlow schreef:Queelens schreef:Wat komisch. Er zijn er best veel zwart geboren hier of niet?
De mijne was vos geboren en werd grijs met zwarte manen, toen spierwit en nu wit met vosstipjes zo erg dat die bijna vliegenschimmel te noemen is.
Heb helaas geen foto waar die vos is, maar waar die donker id heb ik ooit wel gezien
Ik ben zelf wel blij dat mijn bijna 4 jarige nog heel donker is. Ik hoop dat het schimmelen heel langzaam gaat en dat hij blijft steken op een donkergrijze appeltjes schimmel
myk_en_shant schreef:Original toch zou ik de fokker wel een berichtje doen. Vaak vinden ze het nog leuk ook.
Gewoon beginnen met: Ik ben nu in bezit van .... naam paard.... en zag in het paspoort dat u de fokker bent.
Dan vertel je wat over je paard en aan het einde van je verhaal vraag je, of zij nog informatie hebben over je paard.
Gewoon de stoute schoenen aantrekken.