SuperLiesje, ja echt een mooierd heb je gevonden zeg! Maar dat had ik al gemeld op het agstige ruiter topic
Laat ik mezelf maar ook even melden.
Ben al een jaar op zoek naar mn droompaard. Had er al bijna een gekocht maar die koop ging door problemen van daar helaas niet door. Nu blijf ik maar lekker rustig doorzoeken op bokt enzovoort.er is total geen haast bij aangezien ik druk bezig ben met werk zoeken dat in deze tijd toch echt voor gaat hoe graag ik het paard nu zou willen kopen.
ouders betalen mee tot ik zelf stalling kan betalen.
Ik ben opzoek naar een dressuur pony/paard(je) tussen de 1.55 en 1.65 die ook wel een sprongetje kan maken. Leeftijd tussen de 5 en echt hooguit 15. Ruin of merrie. Met de kleur laat ik me graag verrassen.
Omdat er op het terrein vaak tractoren rond rijden wil ik er wel een die bekend is met groot verkeer. En geen opgefokt beestje omdat ik zelf af en toe nog wat spanning hebt en dat lijkt me geen goede combi.
Verder heb ik wel gewoon redelijk veel ervaring dus het is niet dat ik net rij maar de spanning is meestal al gelijk weg als ik opstap.
Zoals ik zei heb ik er geen haast bij maar wie weet kom ik nog wat leuks tegen hier.