Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rockey schreef:Bij die mensen heb ik eens geïnformeerd naar een paard, kreeg ik s reactie, dat het paard veel geld moest kosten. Ik zei, nou geef eens een richting aan? Ja met heeeeeel veel nullen. Ik zeg, en dat is? Ja doe maar een heel hoog bod met giga veel nullen....
Heb netjes afgesloten en opgehangen, kinderachtig.
alano schreef:Nanno_123 schreef:normale prijsklassen is bij hun 24.000 euro!!!
ze zeiden dat hun voor 6.000 euro de veulens inkochten dat ik dus maar een veulen moest kopen;)
Ik had gemaild toen voor die zanzibar 4 jaar en net onder het zadel... 30.000... Hoop geld wat ik het niet waard vind.
rockey schreef:Bij die mensen heb ik eens geïnformeerd naar een paard, kreeg ik s reactie, dat het paard veel geld moest kosten. Ik zei, nou geef eens een richting aan? Ja met heeeeeel veel nullen. Ik zeg, en dat is? Ja doe maar een heel hoog bod met giga veel nullen....
Heb netjes afgesloten en opgehangen, kinderachtig.
alano schreef:Denk ook dat ze die belachelijke prijzen er echt niet voor krijgen.
Zo super speciaal vind ik het niet... (of ik moet het verkeerd zien)
Needje schreef:Nouja, als mensen bij een normale prijsklasse meteen denken aan een paard met gebreken of ene bemerking kan ik me voorstellen dat men gewoon hoog inzet. Mensen willen ook graag bedonderd worden.
Duur paard = goed paard.
Nanno_123 schreef:normale prijsklassen is bij hun 24.000 euro!!!
ze zeiden dat hun voor 6.000 euro de veulens inkochten dat ik dus maar een veulen moest kopen;)
ikke schreef:alano schreef:Denk ook dat ze die belachelijke prijzen er echt niet voor krijgen.
Zo super speciaal vind ik het niet... (of ik moet het verkeerd zien)
Als je de advertentie goed leest, zie je welk publiek ze zoeken. Die kijken heel anders tegen die dingen aan. Amerikanen zijn zo gek als een deur.........
Needje schreef:Nouja, als mensen bij een normale prijsklasse meteen denken aan een paard met gebreken of ene bemerking kan ik me voorstellen dat men gewoon hoog inzet. Mensen willen ook graag bedonderd worden.
Duur paard = goed paard.
Pletje123 schreef:ladyrosa schreef:kunnen jullie mij helpen een leuk paard voor mij te zoeken???
criteria:
- moet een groot en/of stevig paard zijn
- minimaal 9 jaar maximaal 13
- bomproof
- dressuur t/m ong. L2/M1 beheersen
- hoeft niet/ nauwelijks te kunnen springen (gaat me vooral om dressuur, af en toe een heel klein sprongetje en af en toe een buitenritje)
- verkeers-/trailer-/hoefsmid-/wedstrijd mak
- goed te rijden (liever flegmatiek dan sensibel)
Wat is je budget?