Ik ben vandaag waarschijnlijk het paard tegen gaat komen dat mijn paard gaat worden!
Vanochtend gebeld naar iemand of we vandaag nog zijn paard konden komen bekijken omdat we toch al in de buurt waren. Het paard waar het om ging was helemaal niks, hebben ze zelf niet eens meer voorgereden omdat er niet veel meer mee aan te vangen was. Ze hadden er nog een staan maar die was eigenlijk nog niet te koop. Een 6 jarige bruine Discovery merrie van 1.68 met een klein beetje wit op het hoofd. Erg leuk paard! Een vriendelijk dier, niet kijkerig maar wel alert. Mooie gangen, mooi paard om te zien ook. Voelde veilig en vertrouwd op het paard wat voor mij al veel waard is. Dressuurmatig moet er nog genoeg aan gebeuren maar ze liet ook een mooie sprong zien, heb zelf ook een paar huppeltjes gesprongen wat ook heel fijn voelde. Paard bleef heel rustig en relax wat ik zeker met springen nodig heb.Hebben voor morgen nog 1 afspraak staan. Daar gaan we sowieso nog heen en dan kijken we wat het gaat worden.

)jeetje zeg, wat kon die rijden, wij stonden paf aan de kant. Hij stapte af en zei dat het paard fijn reed, ging opbellen en kwam terug om te zeggen dat ie verkocht was. Blijkt het de stalruiter van mevrouw I. Werth te zijn

was best verdrietig terwijl ik het paard nieteens in het echt heb gezien..