Nog een meelezer meldt zich. Misschien op termijn ook wel op zoek naar een paard, mocht iemand nog een sociale recreatieruin weten houd ik me aanbevolen.
en een geweldige brave merrie met veel swung. http://link.marktplaats.nl/544534639 Fotos doen deze geweldige merrie geen eer aan, morgen komen er nieuwe fotos.
Beide paarden zijn van mn familie geweldige lieve dieren.
Wat de uitslag van de keuring was laat ik aan Pizzazz over
Pluutje
Geplaatst: 27-03-12 17:47
Lijkt me een leuk paard Iris_Bennie.
Haha, ik denk dat de je verraadt
Gave paarden Seven.
Ik ben trouwens wel benieuwd of die leuke vos inmiddels bij een bokker op stal staat. Zou ze nog meelezen?
Laatst bijgewerkt door Pluutje op 27-03-12 17:51, in het totaal 2 keer bewerkt
Die eerste is een vreselijk lief dier kan geweldig bewegen, veel front etc. De tweede is vreselijk braaf heel allround en gewoon een geweldig dier Prok.
Dat staat inderdaad in de advertentie Ik weet niet de preciese prijs maar weet wel wat je kan verwachten
Ilsemarie
Geplaatst: 27-03-12 18:02
Staat onderaan in de advertentie welmoed, vandaar! En aangezien er "op aanvraag" stond en ik vond ze er ook wel "duur" uitzien, en bij die 2e staat in de advertentie helemaal onderaan dus hogere prijsklasse.
Trouwens... mijn nieuwe kanjer is er ook aan gewend dat er iemand met een bladblazer voor zijn stal langsgaat (ze blazen regelmatig de stalgang schoon) hoe ideaal is dat? Wordt hij daar in ieder geval niet meer heet of koud van... echt handig haha
En Seven, ga je nu knopen doorhakken met betrekking tot die leuke merrie ?
tita
Geplaatst: 27-03-12 18:14
Seven schreef:
hahahah das inderdaad wel vaak zo
Ik denk trouwens dat de vos wel mee valt maar zal zeker wel boven de 4000 zijn.
Volgens mij heb ik die laatste vaker gezien? IIg staat er nog een belofte op internet alleen staat die er al ruim 8 maanden, ik kan dan niet meer zo goed naar de belofte kijken.
Seven
Geplaatst: 27-03-12 18:14
Ze wardeerd zich wel heel erg op in de beweging kwa grote, ze doet niet onder voor de andere merrie van 1.75 tis ook de zelfde ruiter op beide paarden.
Ik ga zo dr eigenaar bellen om te zien of ik dr binnenkort kan laten keuren.
Die scandic heeft er nog niet eerder opgestaan dus dat kan niet tita