Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

x_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 13:34

_VIOLET_ schreef:
dat was echt hilarisch :')

:D

Magrathea

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 13:41

Lol je moet toch wat zeggen _O-

Kelly_911

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 14:03

Over mijn witte welsh pony hoor ik vaak. "kijk, daar is het paard van Sinterklaas" of het kind van het paard van Sinterklaas. Juist!

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 16:56

ehh...

Je heb een boom in je hand (zweep)

Toen mijn buurmeisje van 9 op mijn pony zat zei ze: Hij bokt! toen hij z'n hooft omhoog gooide

Aresje601

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 19:14

Mijn fjord heeft een lange volle voorpluk, dus als ik met hem ga wandelen hoor ik vaak kinderen zeggen: mama, dat paard kan toch helemaal niets zien met dat lange haar? Of iets in de aard van Oooh die moet ook dringend eens naar de kapper

Wat voor "merk" is jou pony? Hoor ik ook nog redelijk vaak :D

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:08

XxKayleigh schreef:
Laatst kwam er een meisje op de manege en vroeg aan mij of mijn fries van 1.68m een hele grote pony was of net een paard?
Mijn moeder keek het meisje jaar aan en zei: Tjitske is vorige week gepromoveerd van shet naar fries dus nu is ze een paard.
je zag dat kind echt kijken van : wow,, kan dat????
waarop ik kei hard begon te lachen

eigenlijk zijn paarden pokemons als je die heel hard traint evolueren ze en dan worden ze groter.

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:15

PocoGaucha schreef:
XxKayleigh schreef:
Laatst kwam er een meisje op de manege en vroeg aan mij of mijn fries van 1.68m een hele grote pony was of net een paard?
Mijn moeder keek het meisje jaar aan en zei: Tjitske is vorige week gepromoveerd van shet naar fries dus nu is ze een paard.

eigenlijk zijn paarden pokemons als je die heel hard traint evolueren ze en dan worden ze groter.

:')

We hadden besloten met mijn ex-verzorgpaardjes te gaan fokken dus de hengst was aan proberen op de merrie te komen, roept mijn zusje van 5 ineens; 'KIJK! Die paarden zijn aan het vechten!!!'

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:44

PocoGaucha schreef:
XxKayleigh schreef:

Klopt, moet je wel oppassen met trainen want ze kunnen ook zomaar transporten naar een ander universum, en dan ben je ze voor altijd kwijt. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:49

_O- _O- HAHAHAHA.
Is Anky dan een soort.. pokémon league master? :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:54

Doanique schreef:
_O- _O- HAHAHAHA.

Wist je dat nog niet dan, dûûûh :roll:

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:35

Was een keer aan het zwemmen met mijn oude verzorgshetlander, komt er een vrouw met een meisje voorbij, hoor je dat meisje tegen haar moeder zeggen: "Kijk mam! Een zeepaardje!" :j

En ik was een keer met de kar buiten aan het mennen, op een smalle weg, dus ik moest even stoppen toen er een auto aankwam, fietst er een oudere man voorbij: "Wilt ie niet lopen? Anders moet je er een hengel voorhangen met een koekje, dan loopt ie wel door!" Ik moest gelijk denken aan de peijnenburg reclame. :')

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 14:20

Iejoorr schreef:
Doanique schreef:
_O- _O- HAHAHAHA.

Wist je dat nog niet dan, dûûûh :roll:

Wow, ik zou mijn paarden ook wel altijd bij me willen hebben in een pocket size balletje :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:14

Liezja schreef:
Was een keer aan het zwemmen met mijn oude verzorgshetlander, komt er een vrouw met een meisje voorbij, hoor je dat meisje tegen haar moeder zeggen: "Kijk mam! Een zeepaardje!" :j

<3 Schattig!!!

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:17

Magrathea schreef:
Liezja schreef:

<3 Schattig!!!

Dát is inderdaad zo enorm lief :)

Toch vind ik al die lieve kleine penny de pony opmerkingen van kleine kindjes meestal wel lief.

(sorry dat is echt een rotzin om te lezen)

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:18

Geef mij ook maar een paard in pokebal op zak. Altijd handig :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:42

Hihi ja kindjes zijn echt leuk. Maar ook op niet-paardengebied kunnen kinderen hilarisch uit de hoek komen _O-

Heb een keer gehoord van een kind dat in een museum iemand zag typen op een typemachine en zei 'Kijk dat is handig, de tekst wordt gelijk geprint!' :')

Nu weer ontopic :')

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:53

IloveNikitaa schreef:

Haha ja, lijkt me best leuk, moeten ze wel gras hebben in de pokebal, anders is het sielugh :')

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:41

Magrathea schreef:
SitaJackie schreef:

...Ook al loopt een draver op de baan, kunnen ze even goed galopperen..Mensen vooroordelen altijd over Dravers terwijl ze zich niet eens in het ras hebben verdiept..denken dat het geen ras is en dat ze draver genoemd worden omdat ze op de baan lopen, sommigen hebben niet eens een baan gezien..Mijn draver heeft wel op de baan gekoerst..het kost heel veel tijd en geduld om ze om te scholen.. het zijn trouwe vrienden en overal bereid toe, willen graag voor je werken en eigenlijk zijn ze heel veelzijdig. Eerlijk gezegd, zou ik geen ander paard meer willen..

Ik denk ook niet dat ze het zo bedoelde..
T is alleen zo dat dravers op de baan simpelweg niet getraind worden in/gefokt worden op galopperen dus het ook niet zo goed kunnen. Punt was gewoon dat dat meisje dacht dat dravers alleen maar konden draven denk ik :+

Idd.. K bedoelde dus juist jou opmerking, SitaJackie, duidelijk te maken. Dravers zijn en blijven paarden. En dat vergeten mensen. Mijn draver galopeerd juist heel erg goed, netjes altijd de goede galop enz, en een hartstikke fijn dressuurpaard! Vroeger is er ook mee gesprongen, nu niet meer vanwegen zijn artrose, dus doen alleen nog maar kleine dressuur oefeningetjes. Mijn paard is ook getraint om op de baan te koersen, alleen was hij niet snel genoeg.. (Vind hem anders behoorlijk hard gaan als ik hem even laat lopen als hij goed zijn best doet!) Mijn paard is op 23 jarige leeftijd nog altijd heel erg leergierig en werkt graag voor me. Doet automatisch zijn mond open als ik aankom met het bit, zijn oortjes schieten naar voren en hij denkt; We gaan weer! Ook is ie een onwijze knuffel, werd vandaag van top tot teen afgelikt... Tot mn oren aantoe, net een hond eigenlijk! :+ :=

En idd, meisje dacht dat dravers alleen konden stappen en draven. En dan geloof ik 3 verschillende soorten draf ofzoo xD rustige draf, middendraf, en een hele harde draf? xD Geen idee, maar ze wist in elk geval niet dat een draver kon galoperen..!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:42

Siamsmeesje schreef:
LoveUggs schreef:
Als we dan toch op die tour gaan ken ik er ook nog wel 1..
Gewoon simpelweg een reactie van mijn ex... "Schat, wat zou je doen als die van mij zo groot was?" :+ (Juist, waar mijn vriendinnen bij waren)
Ik kon enkel weglopen met een knalrode kop....

"Schat, dan haal ik een grote zak ijs en bel als de sodemieter een ambulance...... Kan in jouw geval nooit goed zijn" O:)

hahahaha, ja dat is een hele goede..!

UMayDream schreef:
LoveUggs schreef:
Als we dan toch op die tour gaan ken ik er ook nog wel 1..
Gewoon simpelweg een reactie van mijn ex... "Schat, wat zou je doen als die van mij zo groot was?" :+ (Juist, waar mijn vriendinnen bij waren)
Ik kon enkel weglopen met een knalrode kop....

''Een stukkie eraf snijden.. }>''

aaauuuwwwtsss =P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:43

Iejoorr schreef:
IloveNikitaa schreef:

Haha ja, lijkt me best leuk, moeten ze wel gras hebben in de pokebal, anders is het sielugh :')

Jup en een shetlander erbij :j

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:45

Magrathea schreef:
Jup en een shetlander erbij :j

Moet natuurlijk wel paardvriendelijk blijven...!
Maarree word het dan niet heel makkelijk iemands paard te stelen?
Zit je dalijk op je paard, komt er een langs lopen, "Jij daar, keer in je pokeball!" Zit je ineens met tuig en al onder je kont en in je handen op de grond!

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 23:49

Mijn vriend gaat inmiddels al bijna 5 jaar mee naar mn paarden af en toe! Maar soms praten we ergens over en weet hij toch niet helemaal waar ik het over heb. Hij dacht dat mijn paard aan de diaree was toen ik vertelde dat hij aan de kletter ging. En dat hij niet helemaal rad liep snapte hij ook niet helemaal! En toen ik vertelde dat ik mijn paard wat schraal vond worden zei hij dat hij inderdaad vond dat zijn velletje op zijn neus wat harder was geworden.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 23:54

Haha, hij maakt zich in elk geval zorgen om je paardje 0Whisper0! Zou het juist lief vinden als mijn vriend dat had gedaan.. (Is inmiddels over en uit..) Maar die sleurde me letterlijk weg van stal toen ik een carroucelproef gereden had met vriendinnen. Iedereen bleef tot de uitslag op stal, maar (toen) trok vriendlief me echt weg van stal om nog even 2 uur bij hem thuis te zitten en vervolgens weer naar de uitslag te rijden... '-_- waren wel mooi 2e geworden! (Moesten eigenlijk verkleed, maar waren dit niet. Als we wel verkleed waren geweest hadden we dik 1e geweest... =( )

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 23:57

Nou LoveUggs het heeft ook wel even geduurt hoor! We gaan al veel langer met elkaar maar eerst wilde (lees durfde) hij niet mee naar mijn paard. Hij vond het in het begin ook maar saai iedere keer hetzelfde rondje rijden haha. Maar nu hij er wat meer vanaf weet vind hij het leuker! Na ieder proefje krijg ik van hem te horen wat ik fout deed hahahaaa

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 00:00

Haha das lief. K hoop ook ooit nog eens zo iemand te vinden zeg. In t begin was ie trouwens anders. Toen zei die: schat als je wil dat k een keer kom kijken doe ik dat. K vind t leuk om te zien hoe jij plezier hebt. Na lang zeuren of hij kwam kijken bij mn carrousselproef ging hij met tegenzin mee en kreeg k de reactie: zijn die klotebeesten belangrijker dan mij?
De eerstvolgende gaat of mee, en zeurt en zijkt er niet over, accepteerd wat ik wil en doe op stal, dan houd ik ook rekening met hem. Of hij gaat gewoon niet mee en laat mij mn gang gaan, en k wil nooit meer een reactie van die klotebeesten dit of dat.. K rijd inmiddels bijna 11 jaar paard dus die 'beesten' zijn een onderdeel van mn leven. Of ze t willen of niet, t is zo. (Pff sorry, erg offtopic maar moest echt een x mijn verhaal kwijd zeg! Hihi)

Edit; te vroeg op verzenden gedrukt xD