_VIOLET_ schreef:dat was echt hilarisch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XxKayleigh schreef:Laatst kwam er een meisje op de manege en vroeg aan mij of mijn fries van 1.68m een hele grote pony was of net een paard?
Mijn moeder keek het meisje jaar aan en zei: Tjitske is vorige week gepromoveerd van shet naar fries dus nu is ze een paard.
je zag dat kind echt kijken van : wow,, kan dat????
waarop ik kei hard begon te lachen
PocoGaucha schreef:XxKayleigh schreef:Laatst kwam er een meisje op de manege en vroeg aan mij of mijn fries van 1.68m een hele grote pony was of net een paard?
Mijn moeder keek het meisje jaar aan en zei: Tjitske is vorige week gepromoveerd van shet naar fries dus nu is ze een paard.
eigenlijk zijn paarden pokemons als je die heel hard traint evolueren ze en dan worden ze groter.
PocoGaucha schreef:XxKayleigh schreef:Laatst kwam er een meisje op de manege en vroeg aan mij of mijn fries van 1.68m een hele grote pony was of net een paard?
eigenlijk zijn paarden pokemons als je die heel hard traint evolueren ze en dan worden ze groter.
Magrathea schreef:Liezja schreef:Was een keer aan het zwemmen met mijn oude verzorgshetlander, komt er een vrouw met een meisje voorbij, hoor je dat meisje tegen haar moeder zeggen: "Kijk mam! Een zeepaardje!"Schattig!!!
Magrathea schreef:SitaJackie schreef:
...Ook al loopt een draver op de baan, kunnen ze even goed galopperen..Mensen vooroordelen altijd over Dravers terwijl ze zich niet eens in het ras hebben verdiept..denken dat het geen ras is en dat ze draver genoemd worden omdat ze op de baan lopen, sommigen hebben niet eens een baan gezien..Mijn draver heeft wel op de baan gekoerst..het kost heel veel tijd en geduld om ze om te scholen.. het zijn trouwe vrienden en overal bereid toe, willen graag voor je werken en eigenlijk zijn ze heel veelzijdig. Eerlijk gezegd, zou ik geen ander paard meer willen..
Ik denk ook niet dat ze het zo bedoelde..
T is alleen zo dat dravers op de baan simpelweg niet getraind worden in/gefokt worden op galopperen dus het ook niet zo goed kunnen. Punt was gewoon dat dat meisje dacht dat dravers alleen maar konden draven denk ik
Siamsmeesje schreef:LoveUggs schreef:Als we dan toch op die tour gaan ken ik er ook nog wel 1..
Gewoon simpelweg een reactie van mijn ex... "Schat, wat zou je doen als die van mij zo groot was?"(Juist, waar mijn vriendinnen bij waren)
Ik kon enkel weglopen met een knalrode kop....
"Schat, dan haal ik een grote zak ijs en bel als de sodemieter een ambulance...... Kan in jouw geval nooit goed zijn"
UMayDream schreef:LoveUggs schreef:Als we dan toch op die tour gaan ken ik er ook nog wel 1..
Gewoon simpelweg een reactie van mijn ex... "Schat, wat zou je doen als die van mij zo groot was?"(Juist, waar mijn vriendinnen bij waren)
Ik kon enkel weglopen met een knalrode kop....
''Een stukkie eraf snijden..''
Magrathea schreef:Jup en een shetlander erbij