Mijn zoektocht zit erop eindelijk
Paardje vrijdag goed gekeurd, dierenarts kwam uur te laat. heb maar de rest van de dag vrij genomen
.En staat ze sinds vandaag op haar nieuwe stal.
een snelle kiek, met me telefoon genomen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maai_ke schreef:Maar toch is het haar niet geworden omdat ze zo weinig kende?
Dat zou ik inderdaad ook als heel lastig ervaren denk ik. Ben wel gewend volledig groene paarden te trainen maar om dat nou zelf thuis neer te zetten vind ik toch wat anders.
En met dat altijd bij de moeder staan en de trailer niet kennen kun je flinke problemen krijgen natuurlijk.
Al wat nieuws op het oog?
Die kunnen flink in paniek raken zonder mam's. Ook nooit afgespeend erg slecht natuurlijk.
nog een keuring voordat je hem mee neemt?

Maar dat deed ik ook en de teleurstelling is dan ZO groot.... 

Siddieqje schreef:Jotoma, hoe is het gegaan met de bitjestest?
!Romanoff schreef:Parouscha ; Leuk joh! Dus hij was nog niet verkocht die 4jarige ruin?
@ Liedjuh2: Leuk! Succes met keuren! Hoop dat het je deze keer meezit!
@ Jatoma; Hoe bevallen die mylerbitten eigenlijk? Ik zat zelf naar die van Sprenger(?) te kijken en van K&K
Als die 3 jarige wel word goedgekeurd zoek ik namelijk een niet al te scherp bit, maar wel een "africhtingsbit" zeg maar.
spannend voor jullie hoe lang moesten jullie wachten voordat je er tussen kon..zeg maar dat je maandag belt voor keuring wanneer kan je dan terrecht?