Zelfde effect, maar die bedoelde ik dus inderdaad. Wat blijft Znedje toch een mooi kereltje zeg... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zelfde effect, maar die bedoelde ik dus inderdaad. Wat blijft Znedje toch een mooi kereltje zeg... 

(!) muesli per dag te geven!!! nou sorry hoor maar dat is echt belachelijk, ze krijgt een derde tot een half schepje Healthy Herbs en ongeveer 3 kilo hooi per dag. muesli is per definitie niet geschikt omdat het erg rijk is aan suiker en zetmeel, niet bepaald een advies voor een shet kruising. zo'n pony moet juist langzaam verbrandend voer hebben, dat vezelrijk is, en juist laag in suiker. gelukkig is verder praktisch iedereen dat met me eens. én gelukkig is de bekendheid van die feiten ook lekker aan het groeien, zodat het steeds makkelijker wordt om aan geschikt voer voor sobere rassen te komen. op Bokt zie je dat ook meer en meer. ik ben nu 8 jaar actief op Bokt, en je ziet het in die korte tijd hier dus ook. véél meer topics over natuurlijk voeren en natuurlijk paarden houden, natuurvoeders worden steeds meer gebruikt en meer verkocht. er wordt gewoon op een heel andere manier naar het paard gekeken. 

.

Met z'n allen in 1 iemands huis, ik vind het knap dat het past! Er gaan geruchten over een villa. 

, vind het een beetje moeilijk om het hier neer te zetten omdat dit toch een heel klein beetje het topic van Flash is. En ik voel me een beetje schuldig ten opzichtte van haar.
......................................................