Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alice13 schreef:Oh het ging zo goed, Ze liep zo mooi! ik wist helemaal niet dat ik dat kon. Was een meisje die me wat tips gaf, echt helemaal happydeze smiley is nog te klein om uit te drukken met wat voor smile ik op dat paard zat!
Hij deed alleen elke keer een beetje geheimzinnig over de prijs. en die heeft hij nu gezegt €4350,- NOU toen trok ik een heel ander gezicht!
Ik denk dat ik toch moet afhaken, ik heb gewoon weg dat geld niet! En ik vond het ook best veel geld voor een paard zonder papieren!
) ze zijn idd fijn de prijs aan 't opdrijven.
ikke schreef:Typische "handelarenstunt" Eerst peilen hoe enthasiast iemand is en daar de prijs op basereen. Is de verkopende partij goed gelukt!
Hij gokt erop dat je nu niet een bod van rond 2500 euro durft uit te brengen, omdat het niet voor de hand ligt dat de koop dan doorgaat.
Les 1: Eerst prijs, dan verder praten!
Voor nu: prijs bieden die ECHT bij het paard past. Zo niet, laat 'm lekker zitten met z'n paard!
Gypsy schreef:Ik ga met ikke mee (dat klinkt stom zeg) ze zijn idd fijn de prijs aan 't opdrijven.
Is wel een goede voor mezelf, maar bij mij zal dat wel meevallen. Ik vind aan ieder paard wel iets te zeuren, en ik kijk altijd zo chagerijnig dat veel mensen zich volgens mij afvragen of ik rijden wel leuk vind.

( ik klink toch niet penny hé? O.ô )
. Enne, ergens in ons zit het penny-meisje nog hoor! (Toch
?)

En eigenlijk vond iedereen haar wel leuk 

hihi!Alice13 schreef:Oh het ging zo goed, Ze liep zo mooi! ik wist helemaal niet dat ik dat kon. Was een meisje die me wat tips gaf, echt helemaal happydeze smiley is nog te klein om uit te drukken met wat voor smile ik op dat paard zat!
Hij deed alleen elke keer een beetje geheimzinnig over de prijs. en die heeft hij nu gezegt €4350,- NOU toen trok ik een heel ander gezicht!
Ik denk dat ik toch moet afhaken, ik heb gewoon weg dat geld niet! En ik vond het ook best veel geld voor een paard zonder papieren!