Voor alle aanstaande paardeneigenaren!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alice13

Re: Voor alle aanstaande paardeneigenaren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 17:12

Merel__ heel veel succes. Ik denk er nog even overna!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 19:42

Alice13 schreef:
Oh het ging zo goed, Ze liep zo mooi! ik wist helemaal niet dat ik dat kon. Was een meisje die me wat tips gaf, echt helemaal happy :D deze smiley is nog te klein om uit te drukken met wat voor smile ik op dat paard zat!
Hij deed alleen elke keer een beetje geheimzinnig over de prijs. en die heeft hij nu gezegt €4350,- NOU toen trok ik een heel ander gezicht!
Ik denk dat ik toch moet afhaken, ik heb gewoon weg dat geld niet! En ik vond het ook best veel geld voor een paard zonder papieren!

Typische "handelarenstunt" Eerst peilen hoe enthasiast iemand is en daar de prijs op basereen. Is de verkopende partij goed gelukt!
Hij gokt erop dat je nu niet een bod van rond 2500 euro durft uit te brengen, omdat het niet voor de hand ligt dat de koop dan doorgaat.

Les 1: Eerst prijs, dan verder praten!
Voor nu: prijs bieden die ECHT bij het paard past. Zo niet, laat 'm lekker zitten met z'n paard!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 19:56

Ik ga met ikke mee (dat klinkt stom zeg :') ) ze zijn idd fijn de prijs aan 't opdrijven.
Is wel een goede voor mezelf, maar bij mij zal dat wel meevallen. Ik vind aan ieder paard wel iets te zeuren, en ik kijk altijd zo chagerijnig dat veel mensen zich volgens mij afvragen of ik rijden wel leuk vind. :')

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:29

ikke schreef:
Typische "handelarenstunt" Eerst peilen hoe enthasiast iemand is en daar de prijs op basereen. Is de verkopende partij goed gelukt!
Hij gokt erop dat je nu niet een bod van rond 2500 euro durft uit te brengen, omdat het niet voor de hand ligt dat de koop dan doorgaat.

Les 1: Eerst prijs, dan verder praten!
Voor nu: prijs bieden die ECHT bij het paard past. Zo niet, laat 'm lekker zitten met z'n paard!

Ja dat was achteraf ook heel stom! Maar ik kan het helemaal niet betalen dus het gaat hem voor die prijs. Sowieso niet worden! Vandaag nog wel even gekeken wat ik zou kunnen/willen betalen. Maar als hij heel serieus over dat bedrag is kom ik gewoon weg niet in de buurt!

Oh ik had ook nog even met een paar paarden kenners gesproken, zij zeiden beide dat als je bont wil betaal je meer dan voor een gewoon bruin paard. Nou was ik helemaal niet perse voor bont gevallen, maar vond haar gewoon heel leuk klinken (al voor dat ik foto's e.d. had gezien)

Gypsy schreef:
Ik ga met ikke mee (dat klinkt stom zeg :') ) ze zijn idd fijn de prijs aan 't opdrijven.
Is wel een goede voor mezelf, maar bij mij zal dat wel meevallen. Ik vind aan ieder paard wel iets te zeuren, en ik kijk altijd zo chagerijnig dat veel mensen zich volgens mij afvragen of ik rijden wel leuk vind. :')

Hahaha Ik heb ook altijd wel wat te zeuren hoor: volgens mij mag die bonte nog wel wat meer spier kweken, en een lekker kontje ook d'r hoofd lijkt heel lang door der bles! desalniettemin ben ik toch gek van haar geworden tijdens het rijden. Het rijden ging zo goed, en ik lach altijd als het goed gaat, daar word ik altijd zo gelukkig van!

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:36

* kijkt rond *
Euhm, ik kom ff binnenvallen hier :D
Hoihoi, ik ben ook in afwachting van/op zoek naar een eigen paardje! ^__^
Ik begin a.s. Maandag ( 2 mei ) met een verzorg/huurpaard, wat ik van m'n ouders mag/moet verzorgen. :P
Ze willen eerst kijken hoe ik alles doe, en of ik het paardje na een half jaar niet laat staan. ( Hoe kunnen ze dat denken?)
Maar ertegenop zien doe ik niet, heb er juist héél veel zin in! :D
En als mijn cijfers goed zijn ( pffft... Ouders! xD ) gaan we waarschijnlijk volgend jaar naar een paardje kijken. =)
Ik ben echt heel enthousiast, want een eigen paard is iets waar ik al 8 jaar voor spaar/hoop/wens.
Ik wil echt niks anders en heb er alles voor over :D ( ik klink toch niet penny hé? O.ô )

Nouwja, heb het topic een beetje doorgelezen en 't lijkt me hier heul gezellie! *\o/* :#
Ik blijf dit volgen! :))

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:58

Ragnildje, welkom! Het is hier ook heel gezellig! Wat goed dat je ouders eerst een verzorg/huur paard hebben geregeld! Voor ik mijn eerste paard kreeg moest ik mij ook bewijzen hoor! En dat heb ik dubbel en dwars gedaan! Dus ik wens je vast veel succes het aankomende half jaar!
Spam je nog even een foto van je verzorg paard:D

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:52

Ja hoor zal ik doen, aan het eind van de avond op 2 mei upload ik er wel ff eentje =D

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:54

Welkom Ragnildje, haha dat heb ik ook hoor, school mag er echt niet onder lijden :'). Enne, ergens in ons zit het penny-meisje nog hoor! (Toch :D ?)

Ik ga tot woensdag niet meer praten (klinkt ook dom haha), want tot dan ben ik op vakantie. Iedereen in de tussentijd nog veel succes met kijken/kopen/zoeken! :j

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:57

Haha! xD
Fijne vakantie! :D

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 23:07

Dankjewel :))

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 08:52

Fijne vakantie, ik ga ook weg van maandag tot vrijdag,geef mijn nieuwe aanwinst dus uit handen ;( haha.Vandaag gaat mijn dochter voor eerst mee :j naar de wei,ze is zooooooooooooo gelukkig.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:12

Nou het was dan eindelijk zover!
Mijn pony is aangekomen!!! :D
Ze liep vrij makkelijk de trailer op eigenlijk maar onderweg was ze af en toe flink aan het heen en weer gaan.. Maar de reis verliep eigenlijk heel goed. eenmaal thuis helemaal rond kijken en nieuwschierig :D En eigenlijk vond iedereen haar wel leuk :D
Lekker op de paddock gezet bij de andere vriendjes en keenis gemaakt (ze staat nog even in een afgezet stukkie om kennis te maken). Vandaag er weer heen om te trutten en foto's te maken :D

Verder iedereen succes met de zoektocht! :D

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 10:11

Klinkt allemaal goed Niene, Ben benieuwd naar de foto's :)

Leuk Ragnildje, ik vindt het wel een goeie van je ouders :)

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 12:51

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 15:08

Een leuk beest hoor,daar ben je blij mee dat is zeker.Ik heb ze vanmiddag samen bij elkaar gezet,en er gebeurde niks, dus ze staan nu samen.En ik hoop dat hij binnenkort bij de kudde kan staan?

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 16:02

Leuk beestje Kunamosity!

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 16:27

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:00

Hierbij stel ik jullie voor aan Alexis eindelijk bij haar nieuwe thuis! <3

Naam April Alexis van het Larixbos
Moeder Jessy
Vader Gypsy King
Geboren 11-04-2007
ras Tinker

Afbeelding

Afbeelding

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 10:01

Wauwie, wat een mooi beestje Niene87! :D

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 11:19

Ah Nienke ik ben verliefd! Wat is ze leuk!

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 13:35

Tnx ze is helemaal geweldig! Alleen heeft ze een beetje opvoeding nodig :P maar dat komt vast goed :D

(hier wel niene87 maar sta ingelogt onder die van mijn vriendin)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 13:40

Kon je het niet laten:D Ik heb je nog gehyvest btw! Wanneer ben je weer op stal. Wil haar heel graag in het echt zien :D hihi!
Ik zit nog heel erg met Siske in mijn maag! 'k weet echt niet goed wat ik moet doen. :S

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 13:51

Alice13 schreef:
Oh het ging zo goed, Ze liep zo mooi! ik wist helemaal niet dat ik dat kon. Was een meisje die me wat tips gaf, echt helemaal happy :D deze smiley is nog te klein om uit te drukken met wat voor smile ik op dat paard zat!
Hij deed alleen elke keer een beetje geheimzinnig over de prijs. en die heeft hij nu gezegt €4350,- NOU toen trok ik een heel ander gezicht!
Ik denk dat ik toch moet afhaken, ik heb gewoon weg dat geld niet! En ik vond het ook best veel geld voor een paard zonder papieren!

heeft siske gouden hoefjes??
2000 is een mooie prijs, en dan trek ik het ruim.
4000 is echt teveel.

Jessicajoann

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 15:52

Wat een leuke foto's!

Vind het echt balen van die prijs Alice13

Heb vandaag een lijstje geschreven weer. Was even naar de EJ gegaan. Dan zie je ook alle producten en weetje eerder wat je nodig hebt etc. Met die rubrieken denk ik dan weer, oh daar hoef ik niks van. Nu dus een beter lijstje. Maar dan met allemaal spullen. Straks alles tweedehands er ook bij schrijven(indicatie)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:13

wow die prijs is het idd niet waard Alice13..

Wat een leukerd Niene87. heb normaal niks met tinkers maar deze is wauw :))

Ik ben weer een beetje actief aan het zoeken. Vandaag op twee zoekertjes gereageerd : een vierjarige schimmel van 1m70 en een 6jarige haflinger van 1m53. Hoop snel op antwoord :)