Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 07:08

Bo_Cassey schreef:
Pletje123 schreef:
Zeker wel :) strikje eromheen, hoppakee! :j

Telt niet! Jouw paard staat al te koop!
Wil ik nog wel even kwijt dat ik je van harte een bod van een miljoen gun! +:)+

Zie dit nu pas haha :D

Maar wij hebben 6 paarden.. waarvan 2 te koop. Mocht ik op een ander een bod van 1 miljoen krijgen, dan gaat er eveneens een strik omheen :D

SILVIE_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 11:44

KoudbloedKim schreef:
Nee, Kim gaat niet weg..
Ook niet voor 10 miljoen.

En nee, ik ben geen kind meer dat daar niet objectief naar kan kijken. ;)

je hebt echt een mega cool paard joh!!

suuzepuus

Re: Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 11:45

Voor een klein deel van dat miljoen ook wel hoor.......ook incl strik en evt een inpakpapiertje!!

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 11:53

verbaasd me wel dat veel mensen hun paardje weg zouden doen voor zoveel geld. ik verzorg een shetlander en als hij ooit te koop komt, zou ik hem kopen, zou echt niet zonder hem kunnen! het is me vriend voor het leven, niemand die er tussen komt!!
Ait en ik
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 12:00

PuurxNatuur schreef:
NOOIT maar dan ook NOOIT, een paard is een vriend, een lieve vriend waarmee je een band opbouwt, je paard vertrouwt je, en dan voor geld weg doen?

Een vriend verkoop je niet ;)

ben ik het helemaal mee eens, verbaasd me dat zoveel mensen hun paardje weg zouden doen..

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 12:03

Ja, dan krijg ik het miljoen en koop ik d'r weer terug :)

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 12:07

nou ik ben dan geen penny meisje meer maar mijn ruin zal noooooit weg gaan! die heb ik al vanaf dat hij 3 maanden oud is en die ken ik door en door en het is (vind ik zelf ook een erg bijzondere clown :')

mijn merrie daar in tegen die zou wel voor een heel goed bod weg mogen maar dan moet ik zeker weten dat ze op een goed plekje komt... maar voorlopig, is ze nog lang niet te koop :D

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 12:23

maartjevdven schreef:
Lottie84 schreef:
Onzin!!!!!!

Mijn paard is voor veel geld naar Amerika gegaan!! Hij as binnen 9 maanden volledig naar de knoppen gereden!!!! Hij staat nu op een handelsstal in Amerika, ik heb een filmpje van hem gezien, hij mist de sparkle in zijn ogen die hij altijd had. Ging me echt aan het hart om hem zo te zien.

Even mijzelf quoten!
OOK MENSEN MET GELD kunnen een paard verzieken.

Pff, heftig ;( sterkte!
Goed dat andere mensen waarschuwt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:35

Bart gaat absoluut niet meer weg, wat iemand ook biedt, hij is echt de meest geweldige pony die ik ooit heb meegemaakt en echt mn beste vriendje <3 Pride heb ik pas 3 weekjes al ken ik m langer, als ik 100% zeker weet dat hij naar een goed huisje gaat (met op schrift dat als hij weg moet ik de eerste ben die m terug mag kopen) dan zou ik hem voor een miljoen wel verkopen :)

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:37

Hmmm, ik heb Judy al 11 jaar, ik zou niet meer zonder haar kunnen of willen. Dan maar geen rijkdom!

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:41

Ik zeg het niet graag. Maar voor 1 miljoen gaat die van mij wel de deur uit ;) maaaarr,,,,, dan mag ze niet naar de slacht ofzo. dat zou ik niet kunnen. Wel gewoon naar een baasje. De reden waarom ik het zeg is omdat ze toch 21 is (zegt verder niks) maar ik ben er misschien over een jaar of 2 toch uitgegroeid. Ok, mischien denk ik niet dat ik te groot word aangezien ik al 15 ben. Maar ik ben mentaal wel er misschan dan uitgegroeid.

Voor nu hou ik haar natuurlijk. De rest van haar leven hopelijk. Ze mag bij mij oud worden. /3

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:42

mijne gaat ook niet weg ,want hij mankeert te veel! en trouwens hij is mijn maatje voor het leven!

verkoop jij je kind voor 1 miljoen?

Ab2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:45

Als het daar beter is voor mijn paard met meeer voorzieningen enz lief baasje die voor m wil zorgen tot t einde.. Dan zou ik er misschien is over denken.. ;)

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:45

ja, maar kijk al geven ze me 1 miljoen dan komt de pony vast wel op een mooie plek :D

maar ik wil nog wel opzoeken en ze moet dr voor altijd blijven.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:46

Ik zou het denk ik wel doen..
nu voel ik me slecht

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:47

Ik heb een verzorg pony maar al zou het me eigen pony zijn NnnOOOOOOOOIIIIIIITTTT

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:48

:( Mijn verzorgpony staat te koop
Ik kan hem niet kopen, als hij van mij was ging ie voor geen TRILJOEN weg!

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:48

amoj schreef:
nu voel ik me slecht

Je hoeft je niet slecht te voelen. Paard lief komt waarschijnlijk wel op een goed plekje. Wat voor mensen betalen anders 1 miljoen? En mensen hebben nu geld hard nodig. Dus 1 miljoen is meestal wel fijn. Je kan er altijd een heel goed nieuw paard mee kopen ;) Ik weet dat het om de band gaat met je paard, maar als het voor je beste vriend niet erger wordt dan maakt het niet uit. ;)

Ushilove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:49

Als mijn paardje het daar goed zou krijgen, kom dan maar op met dat miljoen!
maar moet natuurlijk wel een goed huisje zijn

Anneloes___M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:49

nee, echt nooit !
al geven ze me 10 miljoen .. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:50

emilyslaluna schreef:
amoj schreef:
nu voel ik me slecht

Je hoeft je niet slecht te voelen. Paard lief komt waarschijnlijk wel op een goed plekje. Wat voor mensen betalen anders 1 miljoen? En mensen hebben nu geld hard nodig. Dus 1 miljoen is meestal wel fijn. Je kan er altijd een heel goed nieuw paard mee kopen ;) Ik weet dat het om de band gaat met je paard, maar als het voor je beste vriend niet erger wordt dan maakt het niet uit. ;)

Inderdaad, heb een goede band met mijn pony. Ze is al oud en mag tot de dood hier blijven, maar als er zoveel voor geboden wordt mag ze toch echt gaan. En mensen die 1 miljoen bieden hebben vast ook wel genoeg geld voor een mooi plekje!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:50

Lastige kwestie, maar anderzijds... als mensen een miljoen zouden bieden voor mijn vuilnisbak met eczeem weet ik ook zeker dat ze wel een stal met een gouden naambordje enzo voor hem moeten hebben :=

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:54

neehoor, ik twijfel er geen sec. aan!

Voor ze hun zin hebben afverteld staat meneer al op de wagen.

emilyslaluna

Citaat:
Inderdaad, heb een goede band met mijn pony. Ze is al oud en mag tot de dood hier blijven, maar als er zoveel voor geboden wordt mag ze toch echt gaan. En mensen die 1 miljoen bieden hebben vast ook wel genoeg geld voor een mooi plekje!

Dat zei ik dus ook toen ik mijn antwoord gaf haha. Mijn pony mag hier blijven tot haar dood. Maar als ik miljoen kon krijgen?!!! Dan mag ze wel verhuizen haha. ik zou wel verdrietig zijn maar ze zou het waarschijnlijk heel goed hebben. Ook is een groot paard wel fijn aangezien mijn pony maar 148 cm is. En va die 1 miljoen kan je wel een mooi paardje kopen!

xBueno

.
Laatst bijgewerkt door xBueno op 10-06-22 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt