Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 14:11

texelse schreef:
laten storneren dat bedrag!!!

Ja, laat een bedrag dat Horsimo op haar rekening heeft gestort storneren. Dat is echt ook nodig!
Weet je wel wat storneren inhoud?

Arlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 14:14

texelse schreef:
laten storneren dat bedrag!!!

Zou jij dat doen? Terug boeken naar Horsimo? Ik had zelf ook al zoiets, maar ik heb net mail terug gehad en dit schrijven ze me terug:

Geachte mevrouw,

U heeft aangetekend opgezegd omdat u het niet eens was met de prijsverhoging dus is het abonnementsgeld van 39,95 teruggestort op uw rekening.
Uw abonnement stop in augustus 2010.

Met vriendelijke groet,

Grappig is dat ik in die brief helemaal niks heb geschreven over het ontevreden zijn over de prijsverhoging, maar ik vind het allemaal wel goed zo, ik heb m'n geld weer terug en ben zo een jaar voor niks lid geweest. Misschien een tip voor jullie om te schrijven dat je het niet eens bent met de prijsverhoging, dan krijg je je geld terug :D En dan even aangetekend en ook gelijk zeggen dat je je abonnement op wilt zeggen, ben je gelijk in 1 keer klaar *D

texelse

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 14:17

O jee, sorry, sorry. Zo'n actie verwacht ik niet van Publiforce, en ik heb het dus helemaal verkeerd gelezen. Je leest hier alleen maar berichten dat het onterecht afgeschreven is, dus ik heb te snel gereageerd, zonder goed te lezen. Mijn excuus!!

Arlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 14:20

texelse schreef:
O jee, sorry, sorry. Zo'n actie verwacht ik niet van Publiforce, en ik heb het dus helemaal verkeerd gelezen. Je leest hier alleen maar berichten dat het onterecht afgeschreven is, dus ik heb te snel gereageerd, zonder goed te lezen. Mijn excuus!!

Ja, ik was ook erg verbaasd toen ik het op m'n rekening zag staan hoor 8-) Ik vertrouwde het voor geen meter, maar ik heb nu goed bewijs en ook dat m'n abonnement is opgezegd, ben er erg blij mee !!! :D ik zou hetzelfde doen als ik jullie was *D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 14:31

Op mijn laatste berichten naar Horsimo heb ik 0,0 reactie gekregen. Ik betaal niet, en wacht het verder af. Het laatste blad dat ik gekregen heb is ook retour gestuurd, en laat ze maar komen met een incassobureau. Daar praat ik dan liever mee dan met iemand van Publiforce/Horsmo.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 15:02

euhhh.... de vraag is even of je wel met dat incassobureau kán praten. Zij werken in opdracht van Publiforce en kijken verder niet naar wie er gelijk heeft..... Ze moeten gewoon dat bedrag incasseren.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 15:24

Nou, dat ben ik niet met je eens. Ik heb wel eens vaker een meningsverschil gehad, waarbij de tegenpartij meende via een incassobureau een bedrag op te halen, maar daar kwamen ze toch echt van een koude kermis thuis. De zaak uiteen gezet bij het incassobureau, en zij hebben weer contact opgenomen met de tegenpartij, en het hele geschil was van de baan. Zonder dat ik hoefde te betalen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 15:27

Het hangt er vanaf wel incassobureau je treft, ik zou er niet op blind varen....

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 16:02

Vind het al eng als je al eerder een incassobureau op de stoep hebt gehad. Ik heb nog niets gehoord over mijn opzeggen, maar goed ontvangen is ontvangen en dus opgezegt,

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:03

Heb vandaag 2x het juni nummer ontvangen.
Zal ze toch dan maar een mail gaan sturen dat ik ze niet wil hebben en dat ik allang
het abonnement het opgezegt. Eens kijken hoe ze reageren hierop.

Arlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:06

IngridB schreef:
Heb vandaag 2x het juni nummer ontvangen.
Zal ze toch dan maar een mail gaan sturen dat ik ze niet wil hebben en dat ik allang
het abonnement het opgezegt. Eens kijken hoe ze reageren hierop.

Wat een zootje is het daar zeg, echt niet normaal meer toch? ;(
Ik ben heel benieuwd hoe lang ik de nummers nog toegestuurd krijg. Ik heb nu genoeg bewijs om ze gewoon te kunnen houden, het is hun eigen schuld als ze ze door blijven sturen. Mijn abonnement loopt tot augustus 2010.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:45

en ja hoor, daar is het juninummer van Horsimo.

Leuk, met een vooruitblik van het chio2010, dat al volop bezig is. Gaat ongeopend retour!!

Annemiek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:53

Misschien is het handig als je nu nog eens belt, Horsimo is namelijk overgenomen door TopTijdschrijften. Misschien reageren zij wel en blijven het dan niet sturen. Ik had zoiets trouwens met de Hoefslag. Ik had mezelf een kado- abonnement 'gegeven' van €15,- dan kreeg je hem een kwart jaar ofzo, en toen hebben ze dus nog meer geld van m'n rekening afgeschreven omdat ze dachten dat ik nu een jaarabonnement wilde. Sorry hoor, maar moet je dat niet eerst netjes vragen?? }:0

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:59

't Is trouwens toch raar, de naamstelling vanuit de nieuwe uitgever is opeens de naam van onze rekening, dus er staat e/o en onze beide namen.
Dat hebben ze dus niet overgenomen van het originele abonnement. Alsof mijn man een paardentijdschrift zou willen :roll:

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 19:03

tja, ik zou kunnen bellen, maar op mijn laatste mailtje, met ontvangstbevestiging, van 2 weken geleden, heb ik ook nog geen reactie gekregen. Ook geen ontvangstbevestiging. Het was een reactie op een reactie, dus via "beantwoorden", en het gebruikte mailadres moet dus juist zijn.

Ik wacht nu maar weer de eerste stap van Horsimo/Publiforce/Toptijdschriften af.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:00

Ik heb gister al de 2e horsimo retour gestuurd..
Het zijn wel volhouders zeg!

Arlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:03

berdien85 schreef:

Als ik ze na augustus nog krijg, stuur ik ze ook ongeopend retour, kijken hoe lang dat gaat duren.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:09

Arlon schreef:
berdien85 schreef:

Als ik ze na augustus nog krijg, stuur ik ze ook ongeopend retour, kijken hoe lang dat gaat duren.

Wedstrijdje doen dan?! _O-

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:26

Ik krijg ze ook nog steeds!
En heb ook nog steeds niks gehoord van mijn aangetekende brief, mail enz enz.
Ik spaar ze allemaal op en stuur ze dan in 1 x retour:P
en houdt mijn bank rek heul heul goed in de gaten!!!
O wee als ze iets durven af te schrijven:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:10

ik heb vandaag Mei en juni binnengehad en hierbij geen Herinnering openstaand bedrag gekregen dus mijn geld krijgen ze ook niet.

Arlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 07:05

prinsesjniki schreef:
Wisten jullie trouwens dat je per mail wel het abonnement kan laten ontbinden (omdat ze bijvoorbeeld je niet op de hoogte hebben gebracht van de kosten) als je in het verleden deze ook via de elektronische weg hebt aangevraagd.

Ja, maar wat als je nooit een bericht terug krijgt van hun en je hebt ook geen bewijs van opsturen van jou eigen brief? Daarom heb ik het aangetekend gedaan, en ik heb bewijs van www. tracktrace.nl dat de brief is opgehaald bij het afhaalloket. En nu heb ik gisteren ook een antwoord van die ene Astrid terug gekregen dus nu is het voor mij helemaal klaar, ik heb nu bewijs genoeg.

Deze 2 e-mailadressen werken niet: ledenservice@publiforce.nl en info@toptijdschriften.nl

Maar deze doet het wel: astrid@atotzet.nl

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 07:43

het e-mailadres dat nu gegeven wordt bij de laatste Horsimo (die ligt te wachten tot hij geretouneerd wordt) is ledenservice@toptijdschriften.nl , het tel.nr. 0900-6006007.

Misschien een suggestie om deze ook nog een x te mailen.

Arlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 07:46

texelse schreef:
het e-mailadres dat nu gegeven wordt bij de laatste Horsimo (die ligt te wachten tot hij geretouneerd wordt) is ledenservice@toptijdschriften.nl , het tel.nr. 0900-6006007.

Misschien een suggestie om deze ook nog een x te mailen.

Dat telefoonnummer werkt niet, ik heb gisteren 2 keer een kwartier aan de lijn gehangen (op kosten van het werk 8-) ) maar er komt niemand aan de lijn :( Daar verdienen ze gewoon alleen maar geld aan en verder niet. Maar dat e-mailadres zal ik ook even opslaan, voor het geval dat ik het nog eens nodig heb...

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 07:48

Ik heb hier wel een hele goede les uit geleerd. Nooit, maar dan ook nooit meer (en ook niet voor 1 keertje) ingaan op een aanbod voor een "gratis" artikel.

Arlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 07:49

texelse schreef:
Ik heb hier wel een hele goede les uit geleerd. Nooit, maar dan ook nooit meer (en ook niet voor 1 keertje) ingaan op een aanbod voor een "gratis" artikel.

Ik ook nooooooiiiiiit meer 8-) ook al krijg ik geld toe :D