texelse schreef:laten storneren dat bedrag!!!
Ja, laat een bedrag dat Horsimo op haar rekening heeft gestort storneren. Dat is echt ook nodig!
Weet je wel wat storneren inhoud?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
texelse schreef:laten storneren dat bedrag!!!
En dan even aangetekend en ook gelijk zeggen dat je je abonnement op wilt zeggen, ben je gelijk in 1 keer klaar

texelse schreef:O jee, sorry, sorry. Zo'n actie verwacht ik niet van Publiforce, en ik heb het dus helemaal verkeerd gelezen. Je leest hier alleen maar berichten dat het onterecht afgeschreven is, dus ik heb te snel gereageerd, zonder goed te lezen. Mijn excuus!!
Ik vertrouwde het voor geen meter, maar ik heb nu goed bewijs en ook dat m'n abonnement is opgezegd, ben er erg blij mee !!!
ik zou hetzelfde doen als ik jullie was

IngridB schreef:Heb vandaag 2x het juni nummer ontvangen.
Zal ze toch dan maar een mail gaan sturen dat ik ze niet wil hebben en dat ik allang
het abonnement het opgezegt. Eens kijken hoe ze reageren hierop.

prinsesjniki schreef:Wisten jullie trouwens dat je per mail wel het abonnement kan laten ontbinden (omdat ze bijvoorbeeld je niet op de hoogte hebben gebracht van de kosten) als je in het verleden deze ook via de elektronische weg hebt aangevraagd.

texelse schreef:het e-mailadres dat nu gegeven wordt bij de laatste Horsimo (die ligt te wachten tot hij geretouneerd wordt) is ledenservice@toptijdschriften.nl , het tel.nr. 0900-6006007.
Misschien een suggestie om deze ook nog een x te mailen.
) maar er komt niemand aan de lijn
Daar verdienen ze gewoon alleen maar geld aan en verder niet. Maar dat e-mailadres zal ik ook even opslaan, voor het geval dat ik het nog eens nodig heb...