Stille meelezer hier, maar wat heb ik een enorm respect voor hoe jij alles hebt gedaan voor Aurora inclusief dit pijnlijke besluit. Hoe moeilijk ook, je hebt duidelijk een weloverwogen keuze gemaakt in het belang van Aurora. Heel veel sterkte morgen en dat haar geest mag voortleven in Rory en Nouri.
Het is een hele zware maar echt weloverwogen beslissing die je hebt genomen. Ik wil je veel sterkte wensen voor morgen en duim voor een rustig einde voor Aurora.
Ook is het niet zo uitgedraaid, zoals jij het zou willen, je hebt altijd alles gedaan met de beste bedoelingen en daden. Nu ook. Haar kinders hebben nooit het leed gekend waar zij door getekend is. Ze heeft bij jou het goed gehad. Veel sterkte met haar te laten gaan.
Heel veel sterkte morgen. En ik denk dat Aurora je dankbaar is. Voor het leven dat je haar hebt gegeven en de liefde. Maar ook dat je haar uit liefde laat gaan.
Diep respect voor jou en het traject waar jullie samen doorheen zijn gegaan. Ik wens je heel veel sterkte morgen, en hoop dat ze op een rustige manier haar vrede kan vinden.
Heel veel sterkte morgen en je mag oprecht trots op jezelf zijn dat je haar nog 305 zo niet langer ellende bespaard hebt daar in Spanje. Ik hoop ook dat het snel en rustig gaat.
Hey Lyona, mooie analyse en ik denk echt dat je het heel goed doet. Ik denk ook oprecht dat je geen andere keuze hebt. Hoe dan ook een enorm verdrietige keuze. Heel veel sterkte morgen meis, ik hoop dat ze rustig mag gaan
Jeetje, wat doe jij dingen toch doordacht! Als ik lees wat je hebt bedacht, hoe je dingen hebt aangepakt, dan kan ik daar alleen maar respect voor opbrengen! Ik vind je nieuwe theorie eigenlijk wel heel goed bedacht. Het snijdt hout zeg maar. En het zou resultaat kunnen opleveren. Aan de andere kant is het misschien niet mogelijk om tegelijkertijd maagzweren en pijn te behandelen. Dus doe je daar dan goed aan? Het is in dat opzicht de moeite waard om dat nog uit te zoeken, maar het is ook zeker geen verkeerde beslissing om haar morgen te laten gaan. Ze verdient rust en je hebt al heel veel voor haar gedaan. Heel veel sterkte met de beslissing en het afscheid. Ik gun haar ( en jou) een vredige manier van afscheid.
Echte misschien toch proberen voor maagzweren? Ons paard viel ook aan toen hij dat had. Zelfs iemand een goede klap gegeven. Humeurig en al. Nu hij daarvoor behandeld is, is hij terug zijn zachte zelf.
Wat heb je het mooi geanalyseerd. En wat een liefde lees ik uit jou berichten! Je hebt Aurora ondanks alles nog de tijd gegeven om te herstellen en te genieten. Maar helaas mocht het weer niet baten! Ik hoop dat het morgen allemaal heel rustig mag verlopen en dat ze weer met Nosey op de eeuwige groene weides mag rennen Aurora leeft voort in haar kinderen ik hoop ook dat dit een stukje troost geeft
Jet
Geplaatst: 09-09-25 21:54
Jouw analyse klinkt heel erg goed, jouw keuze voor morgen is helaas voor jullie allemaal echt de enige juiste, van mij een hele dikke voor jou en nog een liefdevol zacht aaitje op afstand voor Aurora. Ik denk aan jullie morgen en hoop met heel mijn hart dat ze rustig zal gaan!
Heel veel sterkte morgen! Treurig dat zowel Nosey en nu Aurora het niet gehaald hebben, maar ze hebben wel hun leven hier mogen afsluiten in een liefdevolle omgeving met gevulde buikjes.