Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessix schreef:rien10 schreef:Ik wil je niet overtuigen, ik weet dat jij het weet.
Ik bedoel te zeggen dat het heus niet zo ver komt dat heel Nederland in de dierentuin hekken komt te staan.
Het zal lang duren, maar het gaat echt niet zo ver komen.
Nee dat denk ik ook niet. Maar ik denk dat het gebrek aan wolf werend hekwerk wel een tegenargument blijft. Ik zie een beetje een eigen schuld dikke bult mentaliteit ontstaan.
En zolang veel mensen, ook degene die wat te zeggen hebben, dat denken gaat er volgens mij weinig veranderen. Maar ik hoop dat ik het mis heb.
josien_m_ schreef:Ik heb windbreekdoek van 150 hoog besteld. Ik ga dat extra zetten tegen het gaas en de stroomdraden aan de "open" kant richting die weperpolder. Ik verwacht en hoop toch dat minder zicht op dieren de wolf minder triggert. De laatste aanval in de weperpolder waarbij 14 schapen zijn gedood is voor ons op zichafstand namelijk. Ook heb ik nu ook een koppel ganzen aangeschaft wat zal waarschuwen (hoop ik). En niet dat ik weet wat ik moet doen als ze waarschuwen. Het is wel duidelijk dat je met "ksst" ze niet echt imponeert.
DuoPenotti schreef:Maar het is toch de omgedraaide wereld dat mensen duizenden euro's moeten investeren omdat Leugenveld en co liegen. De journalisten geen onderzoek meer doen en klakkeloos wat na kletsen. De publieke opinie achterlijker is dan een stront die tegen de muur omhoog kruipt. En zelf ook niet verder kijkt dan de neus lang.
Ik blijf snappen dat mensen de dieren achter 3 draadjes zetten, want 8 draden hebben ook geen nut, meer dan wat moet.
Wat heeft het voor zin het weert gewoon niks.
Alleen maar om de achterlijke idioten te paaien die hun mening toch wel klaar hebben over de "boer" en de dieren die toch geslacht worden.
DuoPenotti schreef:Maar het is toch de omgedraaide wereld dat mensen duizenden euro's moeten investeren omdat Leugenveld en co liegen. De journalisten geen onderzoek meer doen en klakkeloos wat na kletsen. De publieke opinie achterlijker is dan een stront die tegen de muur omhoog kruipt. En zelf ook niet verder kijkt dan de neus lang.
Ik blijf snappen dat mensen de dieren achter 3 draadjes zetten, want 8 draden hebben ook geen nut, meer dan wat moet.
Alleen maar om de achterlijke idioten te paaien die hun mening toch wel klaar hebben over de "boer" en de dieren die toch geslacht worden.
pillow schreef:Vanmorgen in Goedemorgen Nederland wist Rob Jetten ook weer heel goed te vertellen dat de wolf zo prachtig is en goed voor de biodiversiteit. En dat ze zoveel vee aanvallen ligt toch echt aan de eigenaren die hun dieren niet beschermen, want dat kan heel goed.
Tinka schreef:Is er ergens bekend welke partijen voor het beperken van het aantal wolven in Nederland is?
Heb 2 kieswijzers geprobeerd, maar dat werd niet mee genomen.
tienus63 schreef:Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Behalve kriebels wat een enorme dieren zijn het, die wolven.
https://fb.watch/n-LQRrJ-fT/
mysa schreef:pillow schreef:Vanmorgen in Goedemorgen Nederland wist Rob Jetten ook weer heel goed te vertellen dat de wolf zo prachtig is en goed voor de biodiversiteit. En dat ze zoveel vee aanvallen ligt toch echt aan de eigenaren die hun dieren niet beschermen, want dat kan heel goed.
Kan Rob dan alsjeblieft NU naar mij toekomen om te helpen? Ik heb opeens veel te weinig stroom op mijn draden en kan maar niet vinden waar het aan ligt..
pillow schreef:Vanmorgen in Goedemorgen Nederland wist Rob Jetten ook weer heel goed te vertellen dat de wolf zo prachtig is en goed voor de biodiversiteit. En dat ze zoveel vee aanvallen ligt toch echt aan de eigenaren die hun dieren niet beschermen, want dat kan heel goed.
Jessix schreef:https://dvhn.nl/drenthe/Animal-Rights-s ... RiwCxL6k6w
Ik weet niet of dit artikel al geplaatst is? Zo ja, dan excuus. Het sluit aan bij waar we het vanavond over gehad hebben. Animal rights die zegt schapenhouders te blijven aanklagen wegens niet beschermen van vee. Juist degene die er veel ophef over maken worden uitgekozen. Krijg er echt de kriebels van...