Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:@ activeme Leuk, zo'n eerste bosrit!
Wat was de reden van de rodeo?
@liesjj wat heeft ze toch een lief koppie.
Welke kaptoom heb je?
Hier de tweede beleersessie met M vandaag.
Vorige keer heeft ze alleen los gewerkt, daar begon ze nu even mee en daarna met touwhalster en leadrope aan de slag. Hoofd laten zakken en inbuigen op haar vraag.
Daarna op een kleine cirkel inbuigen en binnenachterbeen onder de massa plaatsen, dat vond hij vooral linksom lastig. Hij was rechtsom moeilijker, maar sinds de fysio is geweest is dat gewisseld naar links.
Daarna hetzelfde in draf. Dat vond hij moeilijk. Op gegeven moment durfde hij zelfs een keer naar haar uit te halen![]()
![]()
Gelukkig net mis. Ze werd niet boos, pakte gewoon haar stick erbij voor wat meer afstand en is verder gegaan en heeft het goed afgesloten.
De allereerste keer dat ik bij M ging kijken draaide hij ook de kont naar de man toe in stal, toen dacht ik laat maar staan dat paard, die wil ik nietmaar hij trapte niet.
Thuis ook twee grondwerklesjes gehad en ook daar draaide hij de kont naar ons toe.
Is dus wel een dingetje bij hem als hij iets spannend of moeilijk vind.
Nou ja, krijgen we er ook vast wel uit, ik heb al die maanden nog geen problemen gehad met hem dus komt vast wel goed.
opisop_shop schreef:Jemig, ook voor dierenverzorging?
plutolover schreef:Is je nieuwe haf zo breed dan? Heb je foto?
Heb je zelf opgemeten of door een zadelmaker. Want ik heb zelf ook keer opgemeten en toen klopte het niet.