Paarden die in 2020 beleerd gaan worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: Paarden die in 2020 beleerd gaan worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 19:03

Haha, jonge paarden zijn altijd wat slungelig, maar helemaal als je een slagschip hebt :))

Ik heb vandaag een start gemaakt met Intissima, gewoon heel simpel begonnen met de schouder verplaatsen en de achterhand verplaatsen. Heb geprobeerd het op de film te zetten, maar ik kwam eigenlijk een hand tekort :+ Het ging beter toen ik geen telefoon in mijn hand had _O-

Daarna nog heel kort gelongeerd, maar ze is eerder flegmatiek dan te vlug. Maar dat vind ik geen slechte eigenschap als ik het beleren zelf doe _O-

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 20:45

Wat een leuk filmpje GA! Echt een bravert hoor! Joy is ook een bedtje (te) flegmatisch onder het zadel naar mijn zin. Maar bon. Ook dat kan weer veranderen als we wat verder zijn.

Goed bezig ook met Pinda! Ik heb respect voor jullie hoor... ik vind Joy met haar 156 al hoog... Maar mijn ervaring is dat ze het stuur best snel doorhebben +:)+

Wij spelen natuurlijk een beetje vals omdat Joy al bijna een jaar onder het zadel is (maar ik denk netto 6 maanden :Y) ) maar oh oh wat was ik trots op haar vandaag! Gister heeft bijrijdster gereden en dat zag er al supernetjes uit. Ik merkte dat ze wat moe was, dus heb maar heel kort gegaloppeerd en verder een beetje gewerkt aan sturen en halthouden.

En toen kwam dit eruit:

Is toch superbraaf <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helaas zit onze trainster ziek thuis, dus we kunnen niet lessen. Maar op zich is nog een beetje opbouwen ook niet zo erg.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 21:14

Brave Joy! En zelfs al wat neckreining!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 22:28

Haha Vientje zo'n grote is wel wat lastiger te sturen idd, maar gewoon zorgen dat je geen tegenliggers hebt. :')

Golden Arrow gaat braaf en knap met telefoon er nog bij! :D

Gimme_Joy wat goed gaan jullie! :))

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 22:38

Ik moest wel lachen. Verzorgster merkte op dat Intissima zo blij en tevreden meeliep, maar die wist dus niet dat ik wat met haar had gedaan. Ze leeft altijd zo op als er wat met gaar gedaan wordt, het is echt heel schattig <3

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 23:02

Leuk he als ze graag wat doen! <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 23:32

xXutopiaXx schreef:
Jaa snap ik wel... waren in mijn geval 2 paarden waar de eigenaar al mee uitgedokterd was en die ik voor een mooi prijsje over kon nemen.. dus voor mij was het een goeie optie. Snap dat het voor jou wat lastiger is, om die keuze te maken... Wat gaat je volgende stap worden?

Weet ik nog niet zo goed! We gaan dan weer in overleg met de fokker/kennis. Wie weet wilt hij samen onderzoeken en zo niet, dan gaat hij denk ik terug of zoekt hij een ander paard. Maar ik weet niet of ik nog wel een paard wil :o het lijkt gewoon niet gegund :+

Gimme_Joy schreef:
Pfff wat een verhaal Greyon. En helemaal als je zo je best doet en niks lijkt te helpen :(:)

Ja die gekke Fuego. Mis hem af en toe nog steeds erg. Was echt een bijzonder paard. En dat hij zo aan zijn einde moest komen, dat had hij niet verdient. Joy heeft overigens ook een koliekoperatie moeten ondergaan. Dat was echt bizar.

Ik sta inmiddels niet meer op die stal. Dat is voor mij te ver bij huis vandaan.

Wat zal dat intens zijn geweest dat joy ook die operatie heeft moeten doorstaan!! Wel enorm de moeite waard geweest dus <3

MirandaFuego schreef:
S1993 haha wat lenige oefeningen met jou erop!
Koda nog een beetje sckoon gekregen?
Mijn filmpje met Malik is nog veel erger, hij maakte er een totaal potje van met de snoep! _O- ~~}>

Dije houdt van modder.. :D
Malik niet, als het modderig is wil hij er liever niet eens lopen, laat staan rollen. :=

Pina helemaal gezellie met haar roomie..
Goed zeg dat ze zo braaf was, en oortjesfoto!!

Gimme_Joy ja achteraf wel jammer dat stilstaan maarja, gelukkig is alles goed. :j

Kruimellover super dat Guinness nu braaf rondstapt, straks kan hij alles!

Jodym, knapperd hoor!

Fransje, nog gefeliciteerd, vijf alweer... mooi versierd! :D

Geryon wat klote.. :(
Je zou dan denken misschien toch de hoef maar normaal gesproken gaan ze dan wel erger kreupel lopen.
Hopelijk komt het toch goed.

Liaan, dat gaat toch lekker door!

Malik was gister knetter toen we een ander paard tegen kwamen..ben wel een tijd bezig geweest om hem weer rustiger te krijgen.
Op de wei hem nog even laten lopen en hij moest het wel ff kwijt. :=
Maar vandaag ging het weer super met de harde wind.
Nu nog steeds het filmpje er niet opgezet, ga 'm nu uploaden.

Ging allemaal een beetje chaotisch maar we hebben wel gelachen. :D

[ Video ]

Ja als het de hoef zou zijn, zou ik juist weer denken dat hij dan kreupel zou lopen als het been juist aan de binnenkant zou zitten omdat er dan meer gewicht op komt?

Dat ie dat krukje over zijn hoofd heeft en zijn reactie _O-
Ik vind Malik zo grappig :D hoe hij ook echt vol overtuiging z'n kont naar je toe draait op zo'n manier dat je alsnog niet op zou kunnen stappen terwijl hij zichzelf waarschijnlijk de beste vindt :') super leuk hoe jij met hem om gaat, ik denk dat hij zichzelf daardoor ook zo leuk vindt!

Hij lijkt kwa karakter echt wel op de mijne! Die is alleen logger en slomer in z'n gekke gedoe :P

Vientje schreef:
Gefeliciteerd met Joya :( ! Y)(^)

Wat een lastige situatie Geryon...hier was met pijnmedicatie altijd binnen een paar uur verschil te zien (moeke Miep is een kneusje, heb nogal wat ervaring met "gekke" en onherleidbare blessures :roll: ). Overigens ook een hoefzweer die zich wekenlang verstopt heeft. Zit het niet hogerop trouwens? Schouder? Hier werd toen het die diepe zweer was op een gegeven moment ook aan de schouder gedacht, dat gaf wel vergelijkbaar beeld aan wat jij beschrijft op de volte. Alleen toen de zweer verder ging groeien werd ze pas zo overduidelijk hoefzweer-kreupel, dat heeft wel even geduurd.
Overigens leek zij een paar jaar later weer kreupel op linksvoor, dat bleek toen uiteindelijk in de kliniek aan het SI-gewricht rechts achterin te liggen. Artrose daar gaf een links kreupelend en raar wisselend beeld op linksvoor. Ook het "ze is alleen kreupel als de DA niet kijkt" effect :=
Sterkte met de zoektocht :(:)

Goed bezig Liaan :)

Malik die met dat krukje gooit, hilarisch!! :)) Grapjas :D

Pinda en ik hebben gisteren voor het eerst les gehad van mijn vaste instructrice thuis, het voelt nu alsof we "echt" aan de slag kunnen :):) De conclusie was dat ik ongeveer 3m vertraging heb in mijn stuur en Pinda vervolgens 10m reactietijd heeft met haar slungelige lange stelten en grote passen, dus dat ik 15m vooruit moet gaan plannen om op tijd de bocht om te kunnen zijn :Y) Met andere woorden....er moet nog heel wat gesleuteld worden aan ons allebei := Maar ze is wel heel positief over Pinda'tje, zo leuk! As zaterdag mogen we weer *\o/*

Schouder dacht ik zelf ook! En denk ik nog steeds wel aan. Maar de arts kan wel gewoon zijn benen alle kanten op bewegen en strekken. Hij kan ook heel goed tijdens hoeven krabben zijn been naar voren slaan :') er houden vindt hij dus wel lastig!

Wat gaaf gewoon thuis les, je bent echt lekker bezig! 10 minuten reactietijd _O- Wel heel herkenbaar! Hier is het op dit moment nog langer :P maar dat is ook omdat meneer altijd zelf al plannen heeft en dan komen die van mij niet zo goed door :')

goldenarrow schreef:
Haha, jonge paarden zijn altijd wat slungelig, maar helemaal als je een slagschip hebt :))

Ik heb vandaag een start gemaakt met Intissima, gewoon heel simpel begonnen met de schouder verplaatsen en de achterhand verplaatsen. Heb geprobeerd het op de film te zetten, maar ik kwam eigenlijk een hand tekort :+ Het ging beter toen ik geen telefoon in mijn hand had _O-
[ Video ]

Daarna nog heel kort gelongeerd, maar ze is eerder flegmatiek dan te vlug. Maar dat vind ik geen slechte eigenschap als ik het beleren zelf doe _O-

Ik vind het alsnog knap gefilmd :D ziet eruit als een schattig beestje!

Gimme_Joy schreef:
Wat een leuk filmpje GA! Echt een bravert hoor! Joy is ook een bedtje (te) flegmatisch onder het zadel naar mijn zin. Maar bon. Ook dat kan weer veranderen als we wat verder zijn.

Goed bezig ook met Pinda! Ik heb respect voor jullie hoor... ik vind Joy met haar 156 al hoog... Maar mijn ervaring is dat ze het stuur best snel doorhebben +:)+

Wij spelen natuurlijk een beetje vals omdat Joy al bijna een jaar onder het zadel is (maar ik denk netto 6 maanden :Y) ) maar oh oh wat was ik trots op haar vandaag! Gister heeft bijrijdster gereden en dat zag er al supernetjes uit. Ik merkte dat ze wat moe was, dus heb maar heel kort gegaloppeerd en verder een beetje gewerkt aan sturen en halthouden.

En toen kwam dit eruit:
[ Video ]
Is toch superbraaf <3

[ [url=m/Puw4Nf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nzwoiW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EzeorQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Helaas zit onze trainster ziek thuis, dus we kunnen niet lessen. Maar op zich is nog een beetje opbouwen ook niet zo erg.

Zit er super relaxed uit zeg!!

goldenarrow schreef:
Ik moest wel lachen. Verzorgster merkte op dat Intissima zo blij en tevreden meeliep, maar die wist dus niet dat ik wat met haar had gedaan. Ze leeft altijd zo op als er wat met gaar gedaan wordt, het is echt heel schattig <3

<3

Mijn paard is echt heel vocaal, hinnekt naar alles en iedereen. Maar ook als ik naar de kast ga en terug aankom met het zadel hinnekt hij, echt super leuk als ze graag wat doen!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 09:18

Wat een leuke filmpjes allemaal :+:

Vind het wel heel rot om te horen dat je eigenlijk twijfelt over überhaupt een paard hebben Geryon... :(:) Het zou zoveel geluk en plezier moeten opleveren.. niet deze gevoelens... hoop dat je eruit komt en je het plezier weer terugvindt!!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 13:41

Wat rot he Geryon..
Maar op dit moment is het ook heel lastig omdat je er middenin zit.
Hopelijk blijkt het toch mee te vallen en kun je gewoon verder met je paardje. :(:)

Malik heeft altijd ook heel veel lol in het werk en hinnikt ook altijd.
Met inparkeren is het voor hem niet zo belangrijk om met zijn rug bij me te staan omdat ik er nog niet op ga.
En dan wil hij liever met zijn hoofd bij me staan. :+
Maar daar zijn we nu mee bezig.

Wat wel ook grappig was, toen hij van de week zo dramatisch deed toen we een ander paard tegenkwamen, dat hij na afloop me kusjes ging geven, sorry vrouwtje.. :+:

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 14:08

Oh nee, hinniken doen ze hier eigenlijk alleen als ik de stal inkom (eten!!!) of als ik ze 's avonds binnen ga halen :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 17:25

Malik hinnikt vaak en dus zo'n beetje elke keer als hij me ziet.. Hij kan me in de kamer zien zitten dus als ik beweeg begint het al. :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 17:33

MirandaFuego schreef:
Malik hinnikt vaak en dus zo'n beetje elke keer als hij me ziet.. Hij kan me in de kamer zien zitten dus als ik beweeg begint het al. :D

Dat doen mijn mini's ook _O- De rest hinnikt als ze de staldeur open horen gaan (etennn!) :') Alleen Tamme, m'n echte maatje, wil nog wel 's hinniken omdat ie blij is mij te zien :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 17:43

Haha ja het is ook wel erg leuk, alleen savonds laat of smorgens vroeg heb ik liever dat hij z'n gemak houdt, we hebben ook buren. :')
Nu met de mini's een ander geluidsprobleem, ze stoeien altijd heel veel, maar de jongste is te brutaal en nu probeert de ander hem op zijn plaats te zetten, hij krijgt rake klappen. ~~}> (en gaat gewoon door..niet onder de indruk :+ )
Maar hij wordt van tevoren wel netjes gewaarschuwd door flink gegil, dat gaat dus snachts ook lekker door. :x

Het gaat om deze hooligans..

Afbeelding

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 19:48

Geryon wat ongelooflijk lastig! Al helemaal het niet-kreupel zijn als de DA komt...

Fijn dat Joy weer goed gaat! Lekker bezig weer :)

Geweldig filmpje weer met Malik, leuk ook hoe jij dat krukje gewoon zo weggooit :D

Leuk dat je met Pinda nu 'echt' bezig bent, mooi om nog veel ruimte te hebben voor verbetering :)

Nou Koda is verhuist, moet nog even wennen in de kudde. Het ging er behoorlijk heftig aan toe (inclusief onregelmatig lopen en wegvluchten door het draad/bramenstruiken :(:) ) De kudde is nu even opgesplitst in 2 groepen, zodat Koda weer even zijn rust kan vinden en een aantal vriendjes kan maken (hij staat nu met 6 anderen en dat gaat heel goed). Degene die begint met achter hem aanjagen staat in de andere groep, ze kunnen over het draad wel contact hebben. Inmiddels is Koda weer iets minder gestrest en hij loopt ook alweer aardig goed, zal wel iets verdraaid hebben ofzo tijdens het rennen...

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:08

He wat jammer dat het niet zo soepel ging met de kennismaking .. maar hopelijk blijft het hierbij en gaat het verder goed.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:28

Ach wat rot dat hij er onregelmatig van is gaan lopen, dan is hij aardig opgejaagd zeg.. :(:) Wel fijn dat ze de groep hebben gesplitst zodat hij rustig kan bijkomen en ze kunnen wennen aan elkaar +:)+

Mijn mini's zijn dus merrie en hengst.. en da's helemaal prima.. merrie is drachtig, ze vinden elkaar helemaal leuk :+: Alleen nu beginnen de hormonen weer op te spelen en zijn ze zo'n beetje elke 10 minuten met elkaar bezig af en toe _O- Met ook de nodige gillen :') Géén idee ook waarom zij het nog steeds toestaat....? Maar Kevin is er blij mee _O- Hepie en hepie: :')

Afbeelding

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:49

xXutopiaXx schreef:
Wat een leuke filmpjes allemaal :+:

Vind het wel heel rot om te horen dat je eigenlijk twijfelt over überhaupt een paard hebben Geryon... :(:) Het zou zoveel geluk en plezier moeten opleveren.. niet deze gevoelens... hoop dat je eruit komt en je het plezier weer terugvindt!!

Wat lief, dankjewel!

MirandaFuego schreef:
Wat rot he Geryon..
Maar op dit moment is het ook heel lastig omdat je er middenin zit.
Hopelijk blijkt het toch mee te vallen en kun je gewoon verder met je paardje. :(:)

Malik heeft altijd ook heel veel lol in het werk en hinnikt ook altijd.
Met inparkeren is het voor hem niet zo belangrijk om met zijn rug bij me te staan omdat ik er nog niet op ga.
En dan wil hij liever met zijn hoofd bij me staan. :+
Maar daar zijn we nu mee bezig.

Wat wel ook grappig was, toen hij van de week zo dramatisch deed toen we een ander paard tegenkwamen, dat hij na afloop me kusjes ging geven, sorry vrouwtje.. :+:

Ach het gaat erom dat hij in ieder geval snapt dat hij naar je toe moet bewegen! :P

s1993 schreef:
Geryon wat ongelooflijk lastig! Al helemaal het niet-kreupel zijn als de DA komt...

Fijn dat Joy weer goed gaat! Lekker bezig weer :)

Geweldig filmpje weer met Malik, leuk ook hoe jij dat krukje gewoon zo weggooit :D

Leuk dat je met Pinda nu 'echt' bezig bent, mooi om nog veel ruimte te hebben voor verbetering :)

Nou Koda is verhuist, moet nog even wennen in de kudde. Het ging er behoorlijk heftig aan toe (inclusief onregelmatig lopen en wegvluchten door het draad/bramenstruiken :(:) ) De kudde is nu even opgesplitst in 2 groepen, zodat Koda weer even zijn rust kan vinden en een aantal vriendjes kan maken (hij staat nu met 6 anderen en dat gaat heel goed). Degene die begint met achter hem aanjagen staat in de andere groep, ze kunnen over het draad wel contact hebben. Inmiddels is Koda weer iets minder gestrest en hij loopt ook alweer aardig goed, zal wel iets verdraaid hebben ofzo tijdens het rennen...

[ [url=m/LWxL9W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah gos! Arme Koda :(:) op de foto ziet hij er wel gelukkig wel tevreden uit vind ik!

xXutopiaXx schreef:
Ach wat rot dat hij er onregelmatig van is gaan lopen, dan is hij aardig opgejaagd zeg.. :(:) Wel fijn dat ze de groep hebben gesplitst zodat hij rustig kan bijkomen en ze kunnen wennen aan elkaar +:)+

Mijn mini's zijn dus merrie en hengst.. en da's helemaal prima.. merrie is drachtig, ze vinden elkaar helemaal leuk :+: Alleen nu beginnen de hormonen weer op te spelen en zijn ze zo'n beetje elke 10 minuten met elkaar bezig af en toe _O- Met ook de nodige gillen :') Géén idee ook waarom zij het nog steeds toestaat....? Maar Kevin is er blij mee _O- Hepie en hepie: :')

[ [url=m/DTr12W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg stelletje viezerikken :')

Hier voor het eerst in de bak 'gereden'. Toch maar ondanks geen grondpersoon oid want corona. Heb het op het nippertje overleefd _O-

Eerst in de 20x40m bak. Eerste paar keren draven gigantisch met zn kop tussen z'n benen en rug bollen waardoor ik met zadel zowat op zn nek zat :+
Omdat hij het voorwaarts zijn nog niet snapt, en ik geen persoon heb op de grond die hem dat verteld, doe ik nog maar hele kleine stukjes. Maar hij vond de krappe bochten erg lastig. Gelukkig ging het sturen vrij oke terzij hij echt iets anders van plan was zoals de bak verlaten dan moet ik goed blijven trekken :o het is me toch een eigenwijs joh :+

Toen naar de grote bak, die bak is 75×35m (en wandel ik vaak dus kent ie) en door de grootte zijn ze vaak wat meer voorwaarts en dat kan ik goed gebruiken. Nou dat heb ik geweten. :')
Toen ik voor de tweede keer aandraafde achter in de bak, richting de deur zodat hij meer voorwaartse drang zou hebben, ging hij er vandoor in een rengalop en na 50 meter ineens bijna een stop en bokkend verder. Ik heb het echt NET AAN uitgezeten :wow: _O-

Volgende keer misschien de 20×60m bak of toch maar de kleine :o

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:22

Ahh die mini's <3 Lekker bijdehand :D

Wat vervelend dat de kennismaking niet zoepel ging voor Koda :(:) hopelijk vindt hij zijn draai snel daar, in elk geval fijn dat de verhuizing nu achter de rug is!

Oeh dat is ook wel heel veel ruimte Geryon :)) Spannend zo hoor...volgende keer idd maar iets kleiner stukje opzoeken!

Hier ook geen beste dag qua rijden...ze was al wat hyper, en toen bedacht de staleigenaar dat het handig was om de trekker af te gaan spuiten met de hogedruk. De laatste keer dat hij dat deed terwijl ik aan het longeren was is Pinda van de stress over de kop geslagen daardoor, dus je kunt je indenken hoe ons ritje verlopen is vandaag. Gelukkig vooral veel kabouters en ervandoor gaan (dan is 60m ook best lang, zo zonder rem en stuur := ) en kijkerig doen, geen bokpartijen. Maar veilig voelde het absoluut niet, was ook echt boos om die domme actie weer. Maar ja, nu morgen maar weer in de herkansing voor het vertrouwen...

Ik had haar voorwaartse denken (eindelijk!) eigenlijk moeten belonen bedacht ik me later, maar het voelde zo bommerig dat dat ook weer niet de bedoeling is :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 22:10

Ahh Xutopia wat een moppies!
Wel een beetje vies. :P
De jongste is bijna drie en zijn ballen zijn nog niet zo lang geleden ingedaald, tenminste, eentje is nog niet helemaal beneden maar hij gaat binnenkort maar wel onder het mes, de dierenarts kreeg het wel voor elkaar zo, zei ze.

Geryon, wat spannend.. :=
Gelukkig ben je blijven zitten!!

Pinda ook al wild, altijd lastig als er dingen omheen gebeuren en je hebt nog niet zoveel te vertellen..
Maar gelukkig wel goed afgelopen ook.

Ik wilde Malik nog een beetje laten werken maar hij was zo volgevreten dat hij niet vooruit te branden was dus dat is niks geworden.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:58

MirandaFuego moet altijd zo lachen om je filmpjes
Malik heeft ook humor!
Samen met shets heb je echt een kudde boefjes volgens mij :)

Pinda moet natuurlijk nog leren haar enorme lichaam te controleren, een "draaicirkel" van 15 meter
Jammer dat ze gisteren een soort bom was. Hopelijk vandaag weer gewoon een goede dag.

Lastig is dat filmen en grondwerk tegelijk, GA. Maar ze doet het braaf.

Arme Koda :(:) Geen warm welkom van haar nieuwe vrienden. Hopelijk gaat het snel beter.

GJ, gaat weer netjes hoor!

Geryon, wat een avontuur zo! Ook al een bom... wel lekker voorwaarts! :Y)

xXutopiaXx, heb jij porno-shets . Ze lijken zo lief en onschuldig op de foto.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:08

Momenteel ga ik twee keer per week rijden , ongeveer 15 minuten per keer. Voorwaarts in stap gaat goed, halt houden ook, sturen wat minder . Was zondag al blij dat ik het lukte om buiten de bak op te stappen en vervolgens haar de bak in te sturen.

Wil vandaag een rondje over het hele terrein maken. In de verschillende mega-rijbakken en er om heen. Vanwege de Corona mag je alleen individueel trainen dus rijd niemand in de weg. Dat is wel handig met een niet zo goed stuur.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:12

Gaat best lekker dus Fransje!
En ach, dat sturen wordt ook overgewaardeerd.. :') :D

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:29

Wat MF zegt fransje! Een stuur is zo 2019 :=

Niet helemaal on topic, maar wel leuk om even te delen: Joy en ik doen ook aan halter trainen en het gaat steeds beter! We waren van plan in dit onderdeel mee te doen aan het NK in juni, maar helaas moeten we nog een jaar wachten ben ik bang ;(

Vooral het vierkant zetten is iets wat we heel moeilijk vinden, maar het gaat steeds beter! Deze turn was niet de beste, heb een ander filmpje waar ze voor overstapt. Dus dat lukt ook al aardig :j

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:35

Lekker, al over het terrein kunnen rijden Fransje! Gaat mooi dan :j

Cool GJ! Dat doen ze in de western ook al met jaarlingen enzo toch? Wel mooie training vanaf de grond zo.

Wij zijn vandaag in de herkansing gegaan, en Pinda was gelukkig weer haar eigen zoete zelf :+: En nog steeds fijn voorwaarts, ze wordt wat dat betreft echt fijner! Stuur is toch weer een beetje beschikbaar, uiteraard wel in blije giraffe vorm met haar oren in mijn neus :+ Maar vertrouwen nu weer een beetje terug gelukkig, zaterdag weer lessen :)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 21:38

Gimme_Joy schreef:
Wat MF zegt fransje! Een stuur is zo 2019 :=

Niet helemaal on topic, maar wel leuk om even te delen: Joy en ik doen ook aan halter trainen en het gaat steeds beter! We waren van plan in dit onderdeel mee te doen aan het NK in juni, maar helaas moeten we nog een jaar wachten ben ik bang ;(

Vooral het vierkant zetten is iets wat we heel moeilijk vinden, maar het gaat steeds beter! Deze turn was niet de beste, heb een ander filmpje waar ze voor overstapt. Dus dat lukt ook al aardig :j
[ Video ]

Leuk dat filmpje! Vierkant is hier heel anders, leuk ook om die verschillen te zien haha