Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neon schreef:Heftig dat je lijf niet doet wat je wilt
Je hebt gelijk dat de overleefstand uit moet… dit duurt al zo langen is niet vol te houden
![]()
ik wens je veel wijsheid en liefde toe
Mri schreef:Heftig hoor :/
Volgensmij heb ik nooit in topicstarter van je gelezen wat je hebt, maar aangenaam klinkt het niet.
Tis dat je totaal niet in de buurt woont, anders had ik graag mijn deur open gezet voor je en geholpen daar waar ik kan.
Lief van jullie
) en die zenuwen worden verder getriggerd door de minste handeling. Ik kan zelfs niet normaal liggen en kan maar in 1 houding enigszins acceptabel slapen. Ik word ook stijf wakker want draaien etcetera doe ik niet meer in mijn slaap want dan word ik direct wakker van de pijn.
) waarbij recent onderzoek ook uitwijst dat dit kan leiden tot meer problemen en zelfs tot verergering van de klachten. Om nog te zwijgen over het feit dat veel mensen dit krijgen als direct gevolg van een buikoperatie dus tel uit je winst. Desondanks wilde ik nog een operatie overwegen, maar het is me met klem afgeraden. Ja, als meerdere artsen me dat op het hart drukken dan zie ik er toch maar van af…

Pannetje eronder en door.
)

Daar moet ze soms wel even over klagen en het dan afreageren op deze of gene paard die aan het draad staat te loeren.

Dat had ik tijdens de zwangerschap en dat is echt geen pretje. Kwaaltjes horen erbij…? ik was op een gegeven moment letterlijk grauw en grijs en kon niet staan, kon niet liggen, kon niets, niet eens meer water binnenhouden. Neem maar een rennie, mevrouwtje. 

voor jullie, hopelijk keert het tij gauw.
. Sterkte.

En voor een reis is er al helemaal geen geld meer. Maar ik ga toch eens navraag doen. Ik ben sowieso voor wat therapieën doorverwezen in de hoop beter mijn grenzen te bewaren dus eens zien wat kan.
Al zou die waarschijnlijk wel jagen als je het aanmoedigt.