Bamii schreef:Als ik een Fries wil, ga ik ook alleen op zoek naar zwarten
Ik heb een bonte gereden, ook leuk hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arabier schreef:Wat als alle paarden nou een leuk kleurtje hadden, dan zouden we ze koesteren als ze een keer zwart waren...
. We kregen een telefoontje van mensen en dat leek wel wat. Dochtertje had ervaring en de ouders hadden niet zoveel met paarden, maar ze hadden een kennis die wel ervaring had en veel zou helpen.
... En later vertelde ze dat het niet zo erg was dat hun dochtertje niet zo goed durfde, de pony zou aandacht genoeg krijgen. Ze zou namelijk in een weitje in het dorp komen te staan zodat alle buurtkinderen op haar konden rijden... Tja, dat was dus net niet de bedoeling. Koop is dan ook niet door gegaan, maar ondertussen staat ze nu alweer een paar jaar bij geweldige andere baasjes en rijd ze op haar 21ste nog wedstrijdjes!
Shamanqueen schreef:Het was eigenlijk niet de bedoeling om het paardje weg te doen, castreren zou sowieso een optie zijn. Maar ik denk dat hij te klein is voor de kar?
Maar het is raar dat mensen wel geïnteresseerd zijn zodra die gratis af te halen is.
Maar we wachten gewoon geduldig
anjali schreef:Arabier schreef:Wat als alle paarden nou een leuk kleurtje hadden, dan zouden we ze koesteren als ze een keer zwart waren...
In mijn Penny-tijd was ik juist op zoek naar een zwarte pony en kon die niet vinden!!!!Die kleur was er haast niet in D-ponies.Ik kocht toen een heel donkerbruine. Ik had het geluk dat die ook heel lief was.Zwart was toen heel gewild.Nu vind ik het dom op vanwege de kleur wel of niet te kopen, want je kunt wat goeds mislopen.In Engeland was er veel bijgeloof over paardenkleuren en hun daarmee verbonden eigenschappen.
cobiie schreef:Silver, je mag verwachten dat als ze tijd gaan besteden in het buitenrijden en hij blijkt daarin braaf te zijn, dat dan de prijs ook stijgt.