Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik stapte op had net me beugels in wilde weg stappen en in plaats van dat ze normaal weg stapt begint ze als een malle te steigeren te bokken springen. Ik vloog er gelijk van af en ben weer niet meer opgestapt had net weer het vertrouwen eindelijk een beetje terug.
indien toch zou ik toch proberen te blijven zitten en door te rijden ofwel iemand anders het even laten doen. Ze moet niet denken dat dit spelletje resulteert in niet werken natuurlijk! 
, misschien half volgende week eens bellen
Lang genoeg buiten gespeeld en tijd om weer naar "school" te gaan voor het weer koud (en paard te fris) wordt. Ben benieuwd of we hem zo weer kunnen oppakken.

je kunt ook even googelen op noord Holland cup 2015 Barsingerhorn .. Kom je er ook
.

moniek21 schreef:Carmuh op de site van het Kwpnje kunt ook even googelen op noord Holland cup 2015 Barsingerhorn .. Kom je er ook
.
Leuk dat je je ook op gaat geven , gezellig
.. Oh dat is ook wel heel spannend, hoe gaat dat in z'n werk ? Is het een beetje
moniek21 schreef:Leuk Carmuh.. Oh dat is ook wel heel spannend, hoe gaat dat in z'n werk ? Is het een beetje
net als dat ze bij je veulen komen kijken .. Maar dan met heen en weer rennen ?

.. Als je ibop gaat rijden is dat ook in Barsingerhorn .. Ben je daar iig al een keer geweest met de noord Holland cup
nou ik ben bang dat ik er nu helemaal niet meer op ga en ik weet ook niet meer zo goed wat ik moet doen...