Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
* nog nooit vanaf gelazerd, maar dat zal vast nog wel een keer gaan gebeuren, haha. 
De andere dagen longeer of wandel ik hem en lekker los, binnenkort verhuis ik van stal en komt hij ook in de stapmolen.
. Voordat ik er vorige week afgegaan ben ging hij echt met sprongen vooruit en nu heb ik het gevoel met letterlijk ook sprongen achteruit
. Zaterdag redelijk goed gereden, door wat spanning van mij net niet fijn genoeg. Gister had ik al zoiets van hmm... hij wil nog niet echt lekker zakken en fijn worden in de aanleuning maar de laatste 5 minuten waren goed en vandaag (uitzondering omdat het morgen slecht weer schijnt te worden) was en de aanleuning ver te zoeken maar had hij halverwege ook nog bedacht om er een boksalvo in te gooien.. zo vanuit het niets
.. Gelukkig ben ik blijven zitten en heb ik daarna nog fijn door kunnen rijden maar ik kan hier zo van balen.
. Thanks voor de opsteker!
) of omdat ze zich nu veel beter voelt nu de luchtweginfectie over is, ze los is in haar lijfje en ze nu goed op haar hoefjes staat..

. Voor vanavond staat Gideon weer op het programma, hoop maar dat het weer dan iets beter is anders geloof ik dat hij mag genieten van een extra dagje vrij.