Jury zei dat het eerste deel prachtig was, maar dat ze na zijn actie moest zakken naar een 6. Ze zag wel dat het normaal gesproken zeker een 8 was geweest. En ze was blij dat ik bleef zitten.

Frum moest ernstig steigeren voor de strokap (dat afdakje op de foto), maar daar was ik op berekend. Heb voornamelijk om dat ding heen gereden totdat ik er goed en wel langs kwam, want daarnaast lag mijn ring.

) 

Gefeliciteerd! Wederom super knap van jullie!
Gefeliciteerd, super!!
Hij kreeg een aantal dagen na het concours ineens een geïrriteerde, kale plek in en achter zijn rechter oksel. Ik dacht aan een drukking van de singel, waardoor het haar pas later losliet. De dierenarts is erbij gekomen en die vond mij maar een rare snuiter met mijn opmerking over een singelplek. Frum kon immers geen singelplek hebben als hij nooit een zadel op kreeg. DA stond raar te kijken toen hij hoorde dat Frum laatst nog op concours had meegelopen. Maar ik snap het wel, hoor. Bij vreemde mensen wil je niet zien hoe spastisch hij is, zeker als hij niet goed in training staat. De dierenarts durfde er niet eens naast te staan. Ik weet dat Frum niet omvalt, maar ik snap dat de dierenarts extra voorzichtig was.
Hij is heel lief, maar blijft mijn oranje terrorist. Hij verveelt zich een beetje en is nu erg druk in de omgang. 

En ik houd ze graag heel, dus tot ze echt gewend zijn blijven ze even apart staan.