Twijfel.. kijken kan geen kwaad toch? (of juist wel
) Zijn hier mensen met (ervaring met) luchtzuigers? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Zijn hier mensen met (ervaring met) luchtzuigers?
Ook is er een centraal topic over luchtzuigers. Succes in ieder geval. Is altijd moeilijk en als er een "gebrek" is nog moeilijker. Ik heb het de eerste weken doodeng gevonden maar toen ik merkte dat ze er niet ziek van werd of zo heb ik me erin berust. Zou haar echt niet meer kwijt willen. bertine37 schreef:Hebben jullie een paard ook wel eens een 2e kans gegeven ?
Dus na een paar weken herkeuren ?
bertine37 schreef:Hebben jullie een paard ook wel eens een 2e kans gegeven ?
Dus na een paar weken herkeuren ?
Heb de eigenaar net een mailtje gestuurd (heb geen telefoonnummer). Was eigenlijk opzoek naar een jonge merrie, zie ik een vet gave jonge hengst te koop staan. Na een dag nadenken, heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en wil ik hem heel graag zien. Wie weet is mijn droompaardje geen merrie, maar hengst/ruin

Pollux schreef:@Bertine: getsie wat jammer!
@Kletskoekje: is dit heeeel toevallig een Vivaldi x Clavecimbel, vos? Mij is dit paard aangeraden door mijn instructrice. Dit paard is vind ik voor mij te groot, maar ik heb gehoord dat het wel een heel erg goed paard is. Als het alleen luchtzuigen (en daarbij niet vastpakt) bij het eten is, zou ik hem niet persé laten staan als het een heel fijn paard is. Als hij een echte kribbebijter is zou ik hem persoonlijk laten staan. Als het idd om hetzelfde paard gaat, heb ik hem nog niet gezien irl.

Joycebunny schreef:Leuke tip, MarvinSgatJ. die houd ik in m'n achterhoofd!
Vind het alleen lastig als er op sites geen prijsklasses bijstaan oid. vind het soms zo onvoorspelbaar wat ze vragen.
Zoals hiervoor al vermeld was dacht ik? professionele stallen kunnen al gauw de 7000-8000 opgaan voor een 3jarige
heb een topic erover geopend weer, maar die moet ik even opzoeken!