Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamaramt schreef:_Amigo schreef:
zijn deze van lipica? hoe lang heb je er op moeten wachten? en heb je ze bij de winkel of de fabriek aan laten meten?
S__L schreef:Hier de mijne! Ook lipica. Niet heel apart maar toch even anders dan de normale laarzen! Gesp is in lak
[ Afbeelding ]
Ik heb 8 weken moeten wachten en bij de fabriek zelf aan laten meten.
S__L schreef:Hier de mijne! Ook lipica. Niet heel apart maar toch even anders dan de normale laarzen! Gesp is in lak
[ Afbeelding ]
Ik heb 8 weken moeten wachten en bij de fabriek zelf aan laten meten.
M_hartje_M schreef:@Anne. haha dat zou grappig zijnwelk merk had jij ook alweer ?
@ Raja: heel oftopic miss maar ik lees net je verhaal over de SF stable, krijg een beetje een brok in mn keel ...
CoronaLime schreef:M_hartje_M schreef:Ik ga me ook melden ! wat een geweldig topic!
gisteren heb ik me Petrie Conventry laarzen laten aanmeten. Wat een pech had ik ! De voetmaat en kuitmaat hadden ze gewoon op standaart maat, helaas de hoogte niet. het scheelde 1 cm of ik had ze gewoon mee kunnen nemen ! Maar oke, dan heb ik ze nu wel in een keer in de maat die ik hoor te hebben.
ik heb wel 2 uur in de winkel gestaan met het dillema, bruin, zwart, cognac. Ze konden eigenlijk in iedere kleur maar ik wou een van die 3 kleuren. Ik wou eigenlijk al geen zwart, dat heeft iedereen (bij ons dan) bruin vond ik ook eigenlijk niks, waarom weet ik niet. Dus heeft mn moeder uiteindelijk voor me gekozen voor cognac.. Ik was tevreden. Maar na vanacht er wakker over gelegen te hebben kwam het volgende.
Deze vraag heeft misschien weinig met de aparte laarzen te maken. Maar ik heb alles eigenlijk zwart.. Zwart hoofdstel, zadel, cap en dan komen er van die lichte cognac kleurige laarzen onder. Zou dit mooi staan. Ik heb trouwens ook een haflinger, met een ontzettend lief kopje al zeg ik het zelfWie o wie
![]()
Eventjes voor het voorbeeldje, maar meeste zullen de laars wel kennen. Het word dus deze laars:
http://www.rijlaarzen.nl/product_images ... 4_zoom.jpg
de laars is vrij simpel, gewoon rits van achter veter van voor. Wat me vooral aansprak bij de laars was de wat spitsere neus! En ook omdat ze heerlijk nauw aansluiten om mn enkel. Ik ben maar een klein meisje, en met de laarzen die ik nu heb hou ik het echt niet meer lang vol
Ik zou toch eerder voor een donkere kleur gaan, met cognac vind ik toch mooier op een donker paard
[ Afbeelding ]
kara schreef:Dat het spoor vele malen breder is dan contrefort.
Ik zie heel veel mensen waarbij spoor keurig 'strak' aansluit om de laars, bij mij wijkt hij bijna een cm, en dan heb ik de spoor al bij gebogen
Maar zijn er wel aparte laarzen met een rits aan de voorkant anders dan de Polo en de Athene?