Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. 
Dat doe ik nu ook, gewoon geduldig wachten tot er wat in de buurt komt.parouscha schreef:DaaromDat doe ik nu ook, gewoon geduldig wachten tot er wat in de buurt komt.
Ik ben paar maanden geleden bij deze merrie wezen kijken : http://link.marktplaats.nl/471245554
Zag haar toevallig net weer op marktplaats staan...
Heb advies gekregen van mijn vorige instructrice om haar niet te nemen, omdat ze erg steile achterbenen had. Ook zakte ze behoorlijk door in de kogels in haar bewegingen. Maar nu heb ik meerdere paarden gezien en ze zakken allemaal door, het is waarschijnlijk de vering zeg maar.
Ben benieuwd naar wat mensen van zo'n merrie vinden zo op de foto.

3 uren rijden is dan wel meteen een flink eind ja
Sedeer je haar? 
ingvdh schreef:sederen voor vervoer zou ik niet doen, hun reactie snelheid verminderd en dan kunnen ze minder snel anticiperen op de bewegingen van de trailer.
Ik nam altijd een vol hooinet mee voor een lange rit (2 uur naar kliniek en ook weer terug). Geen probleem.
Gewoon een lichtelijk beetje geven. Vaak houden ze er niet zo'n nare ervaring aan over.

Maar dat vind ik wel een fijne afstammeling zeg! 

en mensen willen de kosten niet opzich nemen bij afkeuring, dus maakt het allemaal wat minder interessant. Maar vind de bloedlijn zo gaaf! En ze kon goed bewegen

echt een knapperd!! heel lief lekker cool in de kop en goed springmanieren.... Zelf ik kan er mee springen en dat zegt veel
Heb daar op stal een pacours van +/- 70 cm gesprongen en een paar oxertjes echt een knapperd is het! Groot breed en heerlijk vertrouwd gevoel als je er op zit