Voor alle aanstaande paardeneigenaren!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alice13

Re: Voor alle aanstaande paardeneigenaren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:42

zijn onderweg:D

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:00

Alice13, wat leuk! Ben benieuwd naar de foto's :).
Ik heb maandag via PB een super leuk paard aangeboden gekregen, alleen is de prijs wat hoger dan mijn ouders willen uitgeven. Heb zelf ook al een aardig bedrag gespaard, dus dat zou er evt bij kunnen, maar goed. Maar de foto's van het paard spreken mij zo aan, ik wil heel graag een keer kijken. Dus ik ga mn ouders overhalen denk ik. Haha!

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:28

alice31 ik ook graag :D

Amandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:15

Ik wil ook wel foto's zien ! :D

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:46

Ik ook!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:51

Nieuwe aanwinst is behoorlijk gebeten, dus staat nu apart van de kudde.

Jessicajoann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:52

he balen!

Ik wil ook wel fotos zien Alice :D

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:37

Als goed is heeft iedereen een PB! :D Siske is echt wel een hele lieve en brave jong paard! Ik ga morgen weer kijken want ik denk toch echt dat ze het moet worden!
Daarna lekker allemaal nieuwe spulletjes kopen, hoofdstel, zadel. Ik denk dat mijn schitterende dressuur zadel niet gaat passen, VET BALEN!
Dus als iemand nog een heel mooi dressuurzadel wil :D bijna nieuw!

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:12

marleen_user, wat balen joh! Hopelijk vindt hij binnenkort zijn plekje :)

Haha, daar zie ik ook al zo naar uit, nieuwe spulletjes kopen, helemaal losgaan bij Divoza. Maar eerst nog een paard :=

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:55

Ik heb al het 1 en ander gekocht :o Kon het niet laten! Stal waar die staat is ook een winkeltje, dusja, heb ook al een deken apart laten leggen en wat "besteld".
Heb vanmiddag een leren beschermers set voor zowat half geld kunnen scoren, springschoenen en een halster :D En die deken dan, maar die is nog niet gekocht.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 22:49

hahaha, ik ben ook weer op in zenuwen, net al paar uurtjes na spullen aan het turen(=kijken) op internet. Zadel en hoofdstel wat ik zo mooi vind staat er nog op :D hihi!
Maar wil eigenlijk eerst mijn zadel verkopen:s Nou anders moet ik die maar inruilen voor een springzadel :D
Want we gaan SGW style!
Nog paar peesjes scoren en ik geloof dat ik dan wel een leuk begin heb:D

Morgen 2e keer kijken :D:D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 07:26

wat voor zadel is het?

ik zoek voor mijn angalootje nog een zadeltje :)

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 10:06

Hoi iedereen!

Wat leuk dat iedereen al weer spullen wil gaan shoppen. Ik moet straks even een groter bitje scoren en nieuwe beugelriemen (lastige dingen zijn het, die ik nu heb!). King, mijn nieuwe aanwinst, heeft echt een groot hoofd zeg! ;) Vooral heel lang met grove kaken! Onze stalhouder zei: "echt een ruinenkop!" :D haha. En nu past mijn mooie Barefoot halsterhoofdstel niet ;( Dus die zal de verkoop weer in moeten dan... Gelukkig past mijn gewone hoofdstel wel. Ik wilde King eerst laten wennen en nog niet rijden, maar ik kon het eigenlijk niet laten. Heb er gisteren mee in de buitenbak gereden! Ik was echt knetter zenuwachtig, zomaar op een ander terrein. En eigenlijk was ík schrikachtiger dan hij! :P Hij deed het echt super! Wij worden wel maatjes <3 Hij moet alleen nog leren stilstaan bij het opstijgen en dat ik met krukje op kan stijgen. Dus daar ga ik de aankomende dagen mee bezig.

Niene87: Jouw paardje komt bijna!!!! :D
Alice13: Succes vanavond bij 'bont and beautiful'!!! /3

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 10:20

kunamosity schreef:
Niene87: Jouw paardje komt bijna!!!! :D

nog 1 heel nachtje slapen en dan rond 12 uur vertrekken naar het zuiden om haar op te halen *\o/*

Ik heb mooi hoofdstel voor dr gezien nu hopen dat ze hem kunnen maken :)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:32

Peelie: je hebt even een pb, ik geloof niet dat ik mijn zadel in dit topic te koop mag zetten. Voor alle andere geintreseerde kijk anders even in mijn onderschrift ;)

Kuna, ik heb leuke foto's gemaakt gisteren zal ze even op photobucket gooien zodat jij ze zelf kan posten op Bokt!:D

Niene:: kan je het nog wel aan! ik zou gek worden van het lange wachten! Ik wens je heel veel succes morgen! Laat me weten hoe het allemaal af loopt!

Nou ik ben ook weer op van de zenuwen vandaag 2e keer kijken, samen met mijn papa. Eens zien wat hij er van vindt!
Spannend!

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:32

Heerlijk topic dit! :D
Ik ben nog niet zover dat ik echt voor een paardje kan gaan kijken. Maar ik heb wel al mijn man overtuigd! Hij zegt zelfs dat hij het niet erg vindt om ook een gedeelte mee te betalen en dat ik hem maar moet leren hoe hij een paard moet verzorgen zodat hij me eens kan helpen :)

Ik heb net een nieuwe baan en qua maandelijkse kosten zou het prima gaan. Alleen heb ik een dochtertje van bijna 3 en heb ik gewoonweg de tijd momenteel nog niet.
En daarbij komt dat ik vindt dat ik nog niet genoeg ervaring heb. Dus ik heb met mijn instructrice afgesproken een extra les in de week te nemen. Dus vanaf komende week heb ik 3 lessen in de week.

Maar voor nu ga ik lekker meezwijmelen met de verhalen van mensen die wel al zover zijn ;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:00

Mijn man wist het niet,ik zou het met iemand samen doen, maar dat doe ik niet meer. :) Samen doen werd ook afgekeurd,dus ik heb het gewoon door gezet.Dat is zoals ik ben,ik heb er dan ook geen moment spijt van.

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:13

:)
Samen doen lijkt me ook nog lastiger. Omdat je dan steeds moet overleggen wie wanneer gaat. Dan kun je het beter alleen doen zodat je gewoon elk moment kunt beslissen hoelaat je gaat enzo

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 16:33

Klopt ik ga het ook alleen doen,ik weet al wie hem gaat in rijden over 2 jaar en hoe we het gaan doen.

Demi_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:22

Oo wat leuk mag ik ook meepraten, mijn zoektocht is ook gestart en heb er nu 2 bekeken maar beide was het niet wat ik zoek dus verder zoeken :)

Amandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:49

@ Alice13

Hoe ging het ?? :D

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 07:34

Oh het ging zo goed, Ze liep zo mooi! ik wist helemaal niet dat ik dat kon. Was een meisje die me wat tips gaf, echt helemaal happy :D deze smiley is nog te klein om uit te drukken met wat voor smile ik op dat paard zat!
Hij deed alleen elke keer een beetje geheimzinnig over de prijs. en die heeft hij nu gezegt €4350,- NOU toen trok ik een heel ander gezicht!
Ik denk dat ik toch moet afhaken, ik heb gewoon weg dat geld niet! En ik vond het ook best veel geld voor een paard zonder papieren!

Amandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:46

Jeetje wat balen! Is inderdaad een behoorlijke prijs voor een paard zo zonder papieren, het is wel een leukerd om te zien zeg! Ga je nog een poging doen om te onderhandelen over de prijs?

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 14:04

Woow, dat is inderdaad een veeeeel te hoog bedrag! Voor een paard zonder papier, in deze tijd is de helft nog best veel! Je kan waarschijnlijk een paard wat net zo leuk is voor veel minder vinden! Het is wel heel jammer, je vond haar duidelijk heel erg leuk.(Misschien dat de prijs daarom wel zo hoog was, omdat hij zag dat je haar geweldig vond..) Vind het echt heel jammer voor je! :(

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 14:55

Oh wat balen joh! Inderdaad een veel te hoog bedrag! Dezelfde vraag als Amandaa_, ga je nog proberen te onderhandelen?
Echt jammer! :(

Mijn ouders vinden het goed om bij dat ene paard gaan kijken, waarvan de prijs eigenlijk wat te hoog is (voor ons budget dan). Moet alleen de eigenaresse nog even berichten haha, maar ik ben blij *\o/* . Ik ga morgen tot woensdag nog naar Parijs, dus willen we daarna gaan kijken.