Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maradix schreef:Ik heb echt even jullie hulp nodig!
We hebben dit jaar 5 veulens op komst.
Alle merries zitten bij het IHW- Stamboek (de groningers/geldersen) We hebben 2 100% IHW'ers en 1 volle gelderse. De andere 2 zijn een beetje mengelmoesjes, maar wel 1e premie bij het IHW. De veulens komen dan ook bij het IHW en de 2 hengsten zijn ook GGK bij het IHW.
De hengstennamen moeten met een T en de merrienamen met een G.
Het liefst Nederlands en niet van die namen zoals Grietje etc. Engels zou eventueel ook mogen,
maar het stamboek heeft het liefst nederlands. Het gaat vooral om de merrienamen, hengstennamen komen we al een heel eind maar leuke suggesties zijn natuurlijk altijd top!
JPitty schreef:Si_monee schreef:Ik heb al veel mooie ideeën opgedaan in het topic, komen echt gave namen voorbij! Ik vind iets frans zoals Le beige zag ik onder andere voorbij komen ook erg gaaf. Helaas is de pony geen beige haha
Volgens vertalen.nu is de Franse vertaling voor een roodbruin of voskleurig paard Alezan.
Dus misschien Alezan Monica of Monica Alezan?
Maradix schreef:Ik heb echt even jullie hulp nodig!
We hebben dit jaar 5 veulens op komst.
Alle merries zitten bij het IHW- Stamboek (de groningers/geldersen) We hebben 2 100% IHW'ers en 1 volle gelderse. De andere 2 zijn een beetje mengelmoesjes, maar wel 1e premie bij het IHW. De veulens komen dan ook bij het IHW en de 2 hengsten zijn ook GGK bij het IHW.
De hengstennamen moeten met een T en de merrienamen met een G.
Het liefst Nederlands en niet van die namen zoals Grietje etc. Engels zou eventueel ook mogen,
maar het stamboek heeft het liefst nederlands. Het gaat vooral om de merrienamen, hengstennamen komen we al een heel eind maar leuke suggesties zijn natuurlijk altijd top!
Ivet_Bliksem schreef:Ik wil wedstrijden gaan rijden,
maar zoek eigenlijk nog een leuke wedstrijdnaam
Zijn roepnaam is Balder,
maar ik zoek iets leukers voor op wedstrijden.
Dus iemand ideetjes?
xBernice schreef:Ivet_Bliksem schreef:Ik wil wedstrijden gaan rijden,
Zijn roepnaam is Balder,
Dus iemand ideetjes?
Wil je iets nog wat er op lijkt dan zijn deze misschien wel stoer?
Baldintata
Baldomero (DEZE VIND IK PERSOONLIJK HEEL LEUK KLINKEN![]()
Baldovino
Balduino
xSaarSaar schreef:innenkort wil ik weer een startkaart voor Nance aanvragen om wedstrijdervaring op te doen. (en hopelijk eindelijk die fel begeerde winstpunt in de wacht te slepen zodat we kunnen springen.  )
Nu heet ze volgens het stamboek Nancy, roepnaam is Nance.
Ik vind dit echter op wedstrijd zo lomp klinken, en zou een beetje chique naam wel leuk vinden.
Om haar hele naam op wedstrijd te veranderen vind ik ook zo overdreven, het moet wel hetzelfde paard blijven.
Wie heeft er ideeën een leuke sportnaam met Nance/Nancy, maar die wel een beetje chic klinkt door bijv. een dubbele naam?
Alvast bedankt!
Ivet_Bliksem schreef:Ik wil wedstrijden gaan rijden,
Zijn roepnaam is Balder,
Dus iemand ideetjes?
xBernice schreef:Haai haai,
Wie kan mij helpen voor een leuke naam voor onze kwpner? Het is een merrie 1.63 heel braaf en bruin meteen druip kol met een heel lief hoofdje. ( ze heet nu worieta ) wat ik echt niet leuk vind, want het is een te lompe naam voor zo'n lief klein paardje ( het is een voltaire x libero H )
Alvast bedankt!!
Quebelle schreef:xBernice schreef:Haai haai,
Wie kan mij helpen voor een leuke naam voor onze kwpner? Het is een merrie 1.63 heel braaf en bruin meteen druip kol met een heel lief hoofdje. ( ze heet nu worieta ) wat ik echt niet leuk vind, want het is een te lompe naam voor zo'n lief klein paardje ( het is een voltaire x libero H )
Alvast bedankt!!
In welk genre wil je het ongeveer hebben?