Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nickyyyy schreef:Ik begrijp degene die heel hard nee zeggen volkomen.. Mijn eerste gedachten zou ook nee zijn..
Ik zou het nu niet doen, ben bezig met studeren en als ik mn opleiding gehaald heb, heb ik zeker een mooie baan met een prima salarisEn ik hoop tegen die tijd ook een vriend/man. Met dat vooruitzicht zou ik nee zeggen, ook omdat ik graag werk voor mijn geld, ik denk niet dat ik kan genieten van 1 miljoen die ik heb gekregen voor mijn paard of voor wat dan ook, puur omdat ik het niet eerlijk verdiend heb. (Want eerlijk mijn paard is mij veel waard maar een miljoen? Je bent niet wijs als je dat voor hem geeft)
Maar aan de andere kant zoals iemand al eerder benoemde hier, morgen kan hij er ook ineens niet meer zijn. En geloof me als jij nee hebt gezegd tegen die miljoen en je paard ligt de volgende dag dood in het land, dan heb je zeker weten spijt. Maar toch.. Op het moment dat iemand tegen jou zegt hier heb je een miljoen, geef mij je paard.. Ik denk dat je dan niet alleen rekening te houden heb met jezelf maar ook met je vriend/man, kinderen, ouders etc. Uiteindelijk zal het grootste gros tegen zn aanbod geen nee kunnen zeggen.
En of je het nou wel of niet doet, niks is fout. Alleen ik denk dat sommigen hier te snel nee zeggen zonder na te denken. Als je een gezin hebt, heb je namelijk niet alleen aan jezelf te denken maar ook aan de mensen waar je mee leeft.