Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LADPR schreef:Ze kunnen toch niet zomaar geld afschrijven van een rekening als ze daar geen toestemming voor hebben gekregenEr werd ook afgeschreven bij mensen die geen machtiging gegeven hadden.
?LADPR schreef:Er werd ook afgeschreven bij mensen die geen machtiging gegeven hadden.
PEET_G schreef:LADPR schreef:Er werd ook afgeschreven bij mensen die geen machtiging gegeven hadden.
Dat is dus bij mij ook gebeurd!
Nooit een machtiging afgegeven, betaalde altijd dmv een overschrijvingskaart maar ze hebben hondsbrutaal 39.95 afgeschreven.
Waarschijnlijk gebruiken ze gewoon het rekening nummer waarmee jij ze betaald..........
Enige oplettendheid is dan ook geboden of het zekere voor het onzekere nemen en hun 2 rekeningnummers uit voorzorg laten blokkeren bij je bank

is een kadootje van Horsimo :S
Ik heb geen idee waarom ze dat hebben gedaan, want mijn lidmaatschap loopt van augustus tot augustus, dus het werd eerder tijd voor een afschrijving van hun kant, dan een storting....Ik heb ze gebeld, maar ze nemen natuurlijk niet op, ik heb ze gemaild, op 4 verschillende mailadressen, ben benieuwd of ik nog een antwoord krijg, want ik vertrouw het zaakje niet van die geldstorting. Ook heb ik het nieuwe nummer gisteren weer ontvangen. Wat moet ik nu nog doen??