Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cheveyo schreef:zet anders gewoon je verhaal hier neer zoals jij denkt/voelt dat het is Neveragain. Das niet zo irritant als steeds een oneliner.
neveragain schreef:Irritant?? mensen die NIKS willen aannemen en NERGENS open voor staan, dát is pas irritant!
Dennis v m schreef:neveragain schreef:Irritant?? mensen die NIKS willen aannemen en NERGENS open voor staan, dát is pas irritant!
excuse me jij bent degene die niks aan neemt en blijft volhouden dat het een geest is. zullen we wedden voor 200 euro dat het geen geest was? als je zo zeker bent.....
neveragain schreef:Irritant?? mensen die NIKS willen aannemen en NERGENS open voor staan, dát is pas irritant!
neveragain schreef:Ja hooren wat ik weet? Dat daar iemand zit die iets duidelijk wil maken en omdat bloed, wat voor bloed dan ook, of het nou menselijk/dierlijk/oud/vers is blijkbaar is dat zijn manier om dat te doen
Adriana schreef:Ik heb alleen pag 1 gelezen en de laatste 5 pagina's. Beide waren schokkend alleen op een zeer verschillende manier.
Waren de paarden nou wel of niet gewond en kwam het bloed van die paarden? Mag ook per pb.
Verder vindt ik het misselijkmakend dat hier een copy van Medium wordt opgevoerd. Ik hoop dat de moderators hier wat aan gaan doen.