Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MissBambi

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:23

ze staan wel voor dingen open.. maar dan wel voor dingen die uit mensen komen die betrouwbaar over komen..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:24

Cheveyo schreef:
zet anders gewoon je verhaal hier neer zoals jij denkt/voelt dat het is Neveragain. Das niet zo irritant als steeds een oneliner Knipoog.

Afgod

en dan even naast de feiten en readings leggen kijken of er overeenkomsten zijn

"potje"was overigens bij wijze van spreken
maar please vertel dan gewoon wat je (denkt) te weten ..

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:24

neveragain schreef:
Irritant?? mensen die NIKS willen aannemen en NERGENS open voor staan, dát is pas irritant!

excuse me jij bent degene die niks aan neemt en blijft volhouden dat het een geest is. zullen we wedden voor 200 euro dat het geen geest was? als je zo zeker bent.....

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:25

dat hebben we helemaal niet gezegd, je maakt het er zelf naar met die k*t onliners. Praat eens normaal, leg iets uit ipv zo debiel te doen. Misschien dat er dan iemand luistert.

Ik geloof wel degelijk in paranormale dingen, aangezien ik een tweeling ben verloren en ik ze nog regelmatig voorbij "zie" komen en ze nog voel. Dingen die er omheen gebeuren met een betekenis en ga zo maar verder.

Maar aan zweverig gedoe en mensen die maar stom zitten te l*llen heb ik niks... en de TS al helemaal niet!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:26

Oneliners zijn irritant Knipoog, vandaar mijn optie om je gevoel gewoon hier neer te zetten en niet steeds in 1 regeltje en dan een paar posts verder weer een regeltje.

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:27

Dennis v m schreef:
neveragain schreef:
Irritant?? mensen die NIKS willen aannemen en NERGENS open voor staan, dát is pas irritant!

excuse me jij bent degene die niks aan neemt en blijft volhouden dat het een geest is. zullen we wedden voor 200 euro dat het geen geest was? als je zo zeker bent.....

Ja hoor Vingers aflikken en wat ik weet? Dat daar iemand zit die iets duidelijk wil maken en omdat bloed, wat voor bloed dan ook, of het nou menselijk/dierlijk/oud/vers is blijkbaar is dat zijn manier om dat te doen

nickyu

neveragain schreef:

beste neveragain jou krachten zijn zoooooo enorm sterk dat je dus niet voelt dat
menigeen die op jou heeft gereageerd wel gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde
om het maar eens voorzichtig uit te drukken

zegt dat je nu wel iets of zegt dat je nu niks ??

(maw hoe dik is die plaat eigenlijk ..stop met sensatie maken zoeken zeg dan gewoon wat je denkt te weten ..)

zucht

MissBambi

als je nou alle mogelijkheden verteld die er nog zouden kunnen zijn of wat jij denkt dat er is.. misschien dat je dan meer respect krijgt?

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:28

nou dan leg je nu 200 euro met me in stort maar alvast op mijn bankrekening is net zo makkelijk

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:29

hey dennis we gaan wel delen he Knipoog

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:30

haha ok dan verhogen we de inzet Tong uitsteken maar even ontopic zet je verhaal maar eens ner wil het inderdaad wel eens lezen

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:30

neveragain dat daar een indentieteit af en toe langs komt is niet zo moeilijk

en ja er zijn indentiteiten zo enorm sterk dat ze veel kunnen

maar ze kunnen niet :
naar een slachthuis rijden bloed opvangen in "potje"doen
naar de plek des onheils rijden
staaf pakken bloed rondsmeren
en het erf weer verlaten ..

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:31

dat bloed komt ook niet uit een slachthuis en die kunnen echt veel meer dan dat wij denken en weten

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:32

VERTEL DAN HOE ZE ER WEL AAN KOMEN !!!!!!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:33

neveragain schreef:
Ja hoor Vingers aflikken en wat ik weet? Dat daar iemand zit die iets duidelijk wil maken en omdat bloed, wat voor bloed dan ook, of het nou menselijk/dierlijk/oud/vers is blijkbaar is dat zijn manier om dat te doen

Dat is niet zo raar om te denken Knipoog. Het is dan wel heel summier uit de doeken gedaan door je maar hier kan ik me nog wel enigszins in vinden Ja . Maar hoe zie/voel je het verder dan? Dit zullen vast niet de enigste gedachten zijn die je er bij hebt. Enne kan je please in meer dan oneliners reageren? Knipoog

Snap alleen werkelijk niet wat het wedden er mee te maken heeft.., wat weet JIJ er dan meer van Dennis? Nors opkijken

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:33

Ik heb alleen pag 1 gelezen en de laatste 5 pagina's. Beide waren schokkend alleen op een zeer verschillende manier.

Waren de paarden nou wel of niet gewond en kwam het bloed van die paarden? Mag ook per pb.

Verder vindt ik het misselijkmakend dat hier een copy van Medium wordt opgevoerd. Ik hoop dat de moderators hier wat aan gaan doen.

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:34

is niet zo moeilijk hoor, puur door energie/projectie, als een geest veel bloed heeft gezien dan is het ook niet moeilijk om dat voor andere mensen zichtbaar te maken.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:35

geen gewonden en van welke diersoort het bloed is moet nog blijken.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:35

Adriana schreef:
Ik heb alleen pag 1 gelezen en de laatste 5 pagina's. Beide waren schokkend alleen op een zeer verschillende manier.

Waren de paarden nou wel of niet gewond en kwam het bloed van die paarden? Mag ook per pb.

Verder vindt ik het misselijkmakend dat hier een copy van Medium wordt opgevoerd. Ik hoop dat de moderators hier wat aan gaan doen.

effe de moeite nemen om te lezen graag, ik ga niet alles 100 keer herkauwen. staat allemaal in het topic, hoeft niet eens per pm.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:36

kijk aan dat soort zinnen hebben we wat.. vertel eens meer van wat jij denkt dat daar gebeurt is en hoe en het waarom?

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:36

ik weet helemaal niks meer gelukkig, ik geloof best in geesten maar niet in dit gedoe allemaal, heb je ooit al eens zoiets gehoord???? Nog niet bij reportage heb ik zoiets gehoord of discovery whatever

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:37

Inderdaad, Neveragain, vertel eens wat jij dan denkt dat er gebeurd is. Zo te zien ga jij uit van een entiteit; op zich geloof ik daar wel in, al zou ik zelf eerder aan een natuurlijke dader denken dan aan een bovennatuurlijke. Maar goed, volgens jou komt dit van een entiteit en wil die iets doorgeven en moet er uitgezocht worden wat... dus wij zijn allemaal best wel benieuwd wat jij dan denkt dat die boodschap is, of waaruit jij hebt geconcludeerd dat het een entiteit was (en geen levend mens). En waarom jij denkt dat het bloed 'projectie' is terwijl het in een laboratorium onderzocht is en dus niet alleen visueel is waargenomen.

Daar staan we ook best voor open, maar we staan niet open voor opmerkingen waaruit naar voren komt dat jij van alles denkt te weten maar het niet wil vertellen; dat is alleen maar heel vervelend voor ons minder getalenteerden. Da's niet banketstaaf bedoeld, maar geef gewoon wat meer uitleg of laat de zaak rusten. Zoals de 'discussie' nou loopt is die ook niet echt productief.

Edit: weirdo-typo's weggehaald.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:38

ik denk dat hij/zij bedoeld dmv projectie het er ook echt te laten zijn. correct me if i'm wrong?

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:38

Bedankt Cheveyo.

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:39

wat ik zeg, wat precies weet ik niet ik zeg alleen maar dat daar iemand zit die iets duidelijk wil maken! en nee gelukkig komen niet alle dingen die entiteiten/geesten/hoe je ze maar wilt noemen, kunnen doen op tv bovendien staat bloed dichtbij leven dus zo raar is het niet dat een geest bloed gebruikt als hij de mogelijkheid daarvoor heeft