Het is dat ik niet op zoek ben , maar phoe wat een uitstraling..
Weet dat je hier niks aan hebt , maar moest het even kwijt haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind complimenten over onze fokproducten altijd leuk om te lezen hoor, dus welkom
Ik ben zeker trots op ze allemaal !
Het was zo leuk om ze dit te zien doen, zo vol vertrouwen in elkaar, echt ik kan daar onwijs van genieten.

Cheytjuh schreef:Het is echt een combinatie, ze heeft sowieso een top karakter, maar we hebben ook zeker in de training en het beleren echt ,met behulp van de trt methode , haar geleerd om stress zelf af te vloeien en haar bewust gemaakt van haar lijf.
Lia heeft dit onder de man ook continu meegenomen en verder bevestigd wat zich nu zo mooi terugbetaald in een paard dat zo fijn meedenkend en meewerkend is, gewoon heerlijk
Gouden cadeau geweest voor mij die TRT methode hoor, ik pak het met alle paarden mee direct in de training en je krijgt er enorm fijne paarden van (nee ik heb geen aandelen )
Verder heeft ze ook les van iemand die western rijdt op hoog niveau , en de training houden we afwisselend, dan weer een buitenritje, dan weer grondwerk, dan wat trail , enzovoort.
Maar daarnaast denk ik zeker dat haar karakter meespeelt, ik zie het ook bij Torbjorn nu, die paarden geven je zoveel vertrouwen en denken en werken gewoon uit zichzelf mee, enorm fijn!
. BigOne schreef:Misschien rare vraag maar met zoveel paarden in pension? Is een eigen plek niet haalbaar qua financiën?
Dus in Nederland gaat dat niet haalbaar zijn. We zijn ons wel aan het oriënteren om over 10-15 jaar te emigreren, omdat het in Nederland er niet beter op lijkt te worden qua het houden van paarden en ik denk dat we meer kans hebben over de grens om wel iets te kunnen kopen tegen die tijd dan hier.
. Ik heb gewoon zelf ook erg veel geleerd over mijn eigen houding en ben me veel bewuster geworden van mezelf door het volgen van de TRT training stap voor stap. En nog maak ik ook genoeg fouten, maar ik merk wel echt op deze manier de paarden beleren echt goed werkt voor ons. Lees ze, hij heeft vaak hele hoge kortingen, dus destijds van vriendlief de lifetime access gekregen, waarbij je gewoon ook alle nieuwe casussen etc kunt volgen. Zelf heb ik hem eigenlijk nooit gladjes over vinden komen, zo zie je maar weer hoe persoonlijk zoiets kan zijn he
Cheytjuh schreef:En ik denk gewoon ook dat het goed werkt om te combineren, ik pin me niet alleen vast aan de TRT, probeer me ook te verdiepen in het klassieke, heb van de westernwereld wel wat mooie dingen mogen leren inmiddels en zo mix je alles tot iets waar je je goed bij voelt. Ik ben er ook echt van overtuigd dat een combinatie van methodes beter is dan maar 1 methode
daar staat ze lekker mee te neuzen