Clairetje81 schreef:Al met al gaan we nog een keer kijken/rijden met bovenstaande paardje.. even zien of de match er nog is.
En morgen even afwachten hoe dit paardje is. Voordeel is dat hij meer allround is. Springen, dressuur en verkeersmak.. Maar de vp ligt wel wat hoger. Maar voor de juiste match hebben we het over..
Moeilijk om voor mijn dochter een passend paard te vinden al zullen we vast vinden wat we zoeken. Ze moet net als met haar pony het juiste maatje en het plezier hebben.. jammer dat pony’s niet mee groeien.. Zij heeft namelijk een stoornis in het autistisch spectrum. Dus ril en gevoelig moet hij/zij niet zijn. Terwijl hij echt wel mag schrikken of een bokje mag maken of even de turbo aan mag zetten.. Want angstig is ze niet. Maar hij/zij moet goed aanvoelen voor mijn dochter dan doet ze er alles mee. Maar stabiel en betrouwbaar zijn is wel de sleutel. Zij voelt dit zelf gelukkig heel goed aan. Anders stapt ze niet op. Het is prachtig om te zien hoe zij en paarden op de zelfde manier communiceren. Op lichaamstaal en gevoel..
Hopen dat we haar maatje kunnen vinden!
Mocht iemand nog een geschikt paard weten tussen de 160/165 tussen de 11 en de 15 jaar mag je een pb sturen!
Praat nog weinig mee tegenwoordig, maar lees wel altijd mee. Ben het even kwijt waarom geen grote Epony? Ik ben zelf 1.80 en heb een aantal haflingers, dressuur, springen en cross altijd leuk en ondanks dat het boeven kunnen zijn wel altijd voorzichtig