Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neon schreef:Kijk hem eens trots kijken naar joyke

Muga schreef:Zo lijkt joy toch al aardig aan de maat!
Heerlijk zo'n toegankelijk veulen! Zo vaak ziet hij je man niet volgens mij.
Fijn dat reve weer vertrouwd voelde! Ze loopt er lekker bij op het filmpje!

pien_2010 schreef:Mooi span samen.
petraaken schreef:Vigo moet misschien gewoon niets van mannen hebben.![]()
Joy lijkt inderdaad niet bepaald een kleintje naast je man.Of jou man is kleiner dan ik in gedachten had.
maar hij is sowieso niet heel mensgericht. Terwijl Joy blijft knuffelen gaat Vigo nadat hij gedag gezegd heeft grazen. Nu is mijn man vrij ‘bruut’ kwa uiterlijk en je zag Vigo daar extreem op reageren. Als mijn man ‘te snel beweegt’ dan zag je hem terug deinzen. Het mooie is dat ik een paar seconden voor hij bewoog kon zeggen wat ie ging doen.
Hij laat zich dus wel goed lezen. Maar het is wel een paard ‘dat je moet willen’ vrees ik....
Joy lijkt ook echt veel op Rêve, he! Niet alleen qua kleur, maar ook wat andere trekjes. Ze heeft goed haar best gedaan 
. A je woonplaats is wat te ver voor de fysio die ik ken, die woont boven Antwerpen. Maar in Velm zit een hele goede praktijk voor dierfysio. Wellicht is dat wel te doen kwa afstand. culaccino schreef:Ahh, die kerels van je zijn inderdaad echt schattig samenJoy lijkt ook echt veel op Rêve, he! Niet alleen qua kleur, maar ook wat andere trekjes. Ze heeft goed haar best gedaan
Mooi hoe je Vigo zo kunt lezen. En Joy ziet er goed uit; goede keuze geweest om hem hierheen te verhuizen!
Hij voelt zich echt veel en veel beter in deze situatie.
Ben ook blij dat mijn man mee was omdat we nu even fatsoenlijk konden kijken of hij zijn twee ballen heeft. Eentje kon ik voelen maar 2 vond ik niet. Manlief zei dat ik te voorzichtig was. 
Maar mijn man voelde ze meteen allebei dus da's positief.

Maflinger_S schreef:Hahaha, geweldig. Samen op ballenjacht en gelukkig alles kunnen vinden. Altijd fijn.
Je man en Joy zijn leuk samen.
Ik kan me wel een beetje voorstellen dat als mensen die jou en je man niet zo goed kennen jullie samen op straat tegenkomen wel een beetje bedenkelijk kijken. Jullie zien er samen als stel best een beetje intimiderend uit.
ik heb een klophengst gehad (de rooie) dus was er bang voor, daarom dat mijn man ook even checkte. 

Voor we goed en wel geparkeerd waren ging dat van ‘ga jij Joy maar halen.’
Maar zo kom ik niet zo heel intimiderend over toch?Daan13 schreef:Ik vind het lachen,ballen zoeken,peuk in z'n mond.
Loez vind hun schattig en vervolgens maflinger intimiderend. ( Niks persoonlijk dames, het is puur ff als voorbeeld)![]()
Ooit eens een bestelling afgeleverd bij een staalfabriek en ik werd opgewacht door een Hell's angels "meneer"
Doodskop op z'n borst,partij ringen overal doorheen,beer van een vent maar och wat een lieverd.
Redt puppies uit het water maar als hij erachter komt wie het heeft gedaan dan maak je de iets wat intimiderende kant mee, als het daarbij blijft
Die honden foto is ook geweldig, volgens mij is pup geaccepteerd of heeft hij zich er gewoon tussen gedrukt?
Die peuk vind ik vreselijk. Als hij thuis de stal binnen komt moet ie uit. Geen sigaretten op stal. Mijn schoonvader is nog meer type ‘biker’ inclusief lange haren in een staart, leren vestje altijd aan, oorringen, echt stereotype biker. 

hij heeft haar de fokker van onze hond aangeraden voor een pup en sinds blijft ze hem sturen. Voorlopig over de pup. Maar ik zei gisteren al ‘volgens mij hebt ge touche schat.’ 
‘
Die werden een aantal jaren geleden uitgesloten van het nationale defilé omdat er toen andere motorclubs negatief in het nieuws waren. Alleen de voorzitter van de club, een enorme man op een enorme motor, mocht toen meerijden. Dat was ook echt niet OK.
jokari schreef:Pmarena, je gooit je jas over dat hoofd, handtas/rugzak kan aan de riem over een oor heen, sjaal smijt je ook nog over dat hoofd, je handschoenen die zet je gewoon rechtop over de oren… Ik zie het zo voor me.

na mijn manoeuvres (die je moet slagen voor je de baan proef mag doen.) kreeg ik ook enig verrast commentaar (en een job-aanbod.
) van iemand die had staan kijken. Zijn werkneemster was helaas niet geslaagd. 

Maflinger_S schreef:Ik wilde nog iets typen over mannen en balgevoel maar vond dat toch niet gepast.![]()
Mijn man en ik fotograferen graag en zijn een paar jaar geleden naar Breda geweest waar een Harley treffen was. Lekker gave bikes fotograferen. De bijbehorende gasten zijn vaak wel intimiderend maar ook heel aardig en prima om een praatje mee te maken. Vooral als het over de motor gaat. Je moet ze inderdaad niet tegen je krijgen want dan vormen ze 1 front.
Hetzelfde geldt voor de Brothers In Arms, de vereniging van motorrijdende Nederlandse veteranen die we regelmatig gezien en gesproken hebben op Nationale Veteranendag. Stuk voor stuk goeie gasten maar je moet even durven.Die werden een aantal jaren geleden uitgesloten van het nationale defilé omdat er toen andere motorclubs negatief in het nieuws waren. Alleen de voorzitter van de club, een enorme man op een enorme motor, mocht toen meerijden. Dat was ook echt niet OK.
Als jij en je man samen op straat lopen, zien jullie er allebei en samen wat intimiderend uit ja. Opgeschoren haar, veel tattoo's en piercings, dat geeft toch een bepaald beeld. Doe er dan ook nog een paar herders bij en het plaatje is compleet.
Vaak word je beoordeeld op je uiterlijk, of de auto die je rijdt, of weet ik veel.
Wij rijden Jeep, een hele fijne auto maar het type wordt weleens gezien als een "patserbakkie". Dat geeft hele rare blikken als we uitstappen. Als ik heb gereden komt er een klein mollig grijsharig vrouwtje achter het stuur vandaan. Als mijn man heeft gereden stapt er een oudere mankpoot uit. Da's allebei niet geheel volgens verwachting. Voeg daarbij dat de auto vooral een gebruiksartikel is dat we hebben aangeschaft om paardenspul mee te kunnen nemen en de trailer te kunnen trekken en je kunt je voorstellen hoe dat eruit ziet. Vooral als je ergens dat niet paardgerelateerd is met de Jeep heen gaat.
Een opgezet dier in huis, nee, ook niet mijn ding. De 2 paarden die ik heb moeten laten inslapen zijn in zijn geheel opgehaald door een destructiebedrijf. Als de bewoner het pand heeft verlaten hoef ik het lege omhulsel niet te bewaren. Als je een kapstok wilt, kan je beter een rendier of edelhert nemen, met dat gewei kan je nog wat.
Ik ga gewoon uit van mijn 1.50m en slanke gestalte: Hoe intimiderend kan ik zijn.
Maar omdat ik soort van op gegroeid ben in een tattoo/piercing shop sta ik daar zelf dus totaal niet bij stil dat dat mensen hun beeld beïnvloed. 
Mijn fysio snapte dan weer niet dat ik daar nooit bij stil gestaan had. 

) en ik riep dus "Yaiko, Dicht!!" en ondanks dat ik niet in zijn beeld stond zat hij echt binnen de paar seconden bij me. Hij rende zo hard als zijn poten hem konden dragen naar me toe.
(ik hoor aan de manier van blaffen wie aan het blaffen is. De smurf hoor je sowieso natuurlijk maar Yaiko en Arras hebben allebei een heel typische blaf ondanks dat ze allebei volwassen zijn.)
Type groot, breed, kaal, grote mond en nul opvoeding aan die hond. Hond in kwestie heeft Arras ook aangevallen toen Arras nog pup was. Toen ik de laatste keer met Arras ging wandelen zette die zijn haren op (want hij herinnert zich het nog goed. Arras is nl een super sociale hond die hier beide pups heel goed op voed maar van die specifieke hond moet hij niks meer hebben, de keffer van hier langs speelt ie mee maar die hond is een issue.) en hij nam die hond niet bij zich. dus ik roep van ver "zou je je hond bij je willen nemen?" (smal padje dus ik kon onmogelijk ver genoeg van de hond in kwestie weg blijven.) zegtie "hij doet niets." dus ik "dat hebben we een paar maanden geleden gezien toen deze nog pup was en ik kan je verzekeren dat ie nu niet meer wint." (inmiddels heeft Arras door zijn training kaken die een ongetrainde pitbull echt wel problemen zullen geven als hij zichzelf verdedigd.) en toen kon ie ineens met veel moeite zijn hond bij zich houden. 

Mijn jurk hebben ze drie keer moeten hermaken omwille van gewichtschommeling omdat ze het zo moeilijk onder controle kregen dus op ons huwelijk was ik redelijk goed maar na bijna 8 maanden mij zien af zien was mijn man natuurlijk echt heel, heel erg bezorgd op dat punt. Sam was door vrienden tiptop in orde gemaakt en ik wilde eigenlijk graag op m rijden maar dat vond mijn man geen goed plan want hij was zo nerveus (Sam is altijd nerveus.
)
Foto gemaakt en ik moest er ook meteen af. 
Zelfs ondanks dat ze de goede naaister ontslagen hadden en de niet zo goede me de voorlaatste pasbeurt haast in tranen had om wat ze met die jurk uit gestoken had.

mijn moeder is erg nerveus en wij waren allebei zóoooo rustig... Echt, we waren allebei in staat om te laat op het gemeentehuis te zijn...
Maar we hebben er wel heerlijke fotos aan over gehouden ook van de voorbereidingen. Een bokker waar ik inmiddels geen contact meer mee heb heeft toen mijn make up grotendeels gedaan alleen lijntjes trekken was ze niet zo goed in. Dus ik zat zelf mijn eyeliner te doen.

(Ik heb veel eigenwijze en onverwachte beslissingen gemaakt. Mijn man zijn eerste woorden tegen mij toen hij me zag waren "Ge ging niet in het wit zijn gij trut!!!"
degene die ons zou huwen wist niet goed of ze mocht lachen of niet maar na een paar minuten had ze door dat het geen standaard huwelijk zou zijn.

Kan moeilijk steunen op mijn linker knie.