Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kyrkelover schreef:StalNollie schreef:Gefeliciteerd
Het is op moment veel Spaanse net als wat ikke zegt je kot iets als het andere wegvalt
Ja waar het de afgelopen tijd met name volbloeds waren die geimporteerd werdens, is het nu naar de Spaanse paarden geschoven.
Ik ben er eigenlijk wel blij mee.
Wat een rommel kwam er deze kant op en binnen no time waren de problemen daar. En natuurlijk was het probleem dan het ras terwijl ze eigenlijk een veel te goedkoop stuk paard gekocht hadden van een handelaar..
upendo schreef:Dank jullie wel allemaal!oji schreef:Gefeliciteerd! Mooie merrie! Wat voor afstamming is het?
Het is een Dollar de la Pierre x Zambesi merrie.![]()
Haha snap ik Veraaaah, ik heb ook echt wel heel veel geluk met haar gehad. De verkoper gunde haar echt aan mij. Echt het grote voordeel van via via.
Autumnn schreef:upendo schreef:Hahaha nee, helaas niet.![]()
Ze is nu wel bezig met het klaarmaken van pony's voor de verkoop, maar volgens mij zochten jullie allemaal paarden hé?
Ik wel inderdaad, ik ben 1.80. Beetje flauw anders voor het dier
kyrkelover schreef:Ik denk dat er altijd wel meer Spanjaarden deze kant op kwamen dan volbloeden - daar is toch meer vraag naar dan naar TBs, hoewel momenteel alles als zoete broodjes over de toonbank gaat.StalNollie schreef:Gefeliciteerd
Het is op moment veel Spaanse net als wat ikke zegt je kot iets als het andere wegvalt
Ja waar het de afgelopen tijd met name volbloeds waren die geimporteerd werdens, is het nu naar de Spaanse paarden geschoven.
Ik ben er eigenlijk wel blij mee.
Wat een rommel kwam er deze kant op en binnen no time waren de problemen daar. En natuurlijk was het probleem dan het ras terwijl ze eigenlijk een veel te goedkoop stuk paard gekocht hadden van een handelaar..
Gefeliciteerd Upendo, schitterend dier!
Mkango schreef:Ik denk dat er altijd wel meer Spanjaarden deze kant op kwamen dan volbloeden - daar is toch meer vraag naar dan naar TBs, hoewel momenteel alles als zoete broodjes over de toonbank gaat.
Ik wacht op de volgende HIT sale van Tatts in maart.Ik ken er genoeg die de wereld niet op moeten brengen en bij een paard dat ik ken en waar ik enigszins een band mee heb, vind ik het ook niet erg als er een blessureverleden is of er zit wat meer werk aan.
En ik wacht op het veulenseizoen voor een fjord.Die kan dan in Europa in de opfok, en dan zie ik over drie jaar wel of hij naar de UK geïmporteerd moet worden, of dat ik tegen die tijd weer in de EU woon.