Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mist schreef:n Frankrijk dit weekend zijn ze gewoon een schuur binnengedrongen om schapen te vermoorden...
Coloured schreef:.Er zijn volgens mij gevallen bekend uit de 19 eeuw dat wolven in Nederland inderdaad mensen/kinderen aanvielen. Helaas lijken de mensen achter het bureau niet te leren van het verleden.
DuoPenotti schreef:
DubbelFun schreef:Schrikken!!
Als je op/in een gazenhek een stroomdraad gaat vlechten komt je hele hek onder stroom te staan en dat gaat je -buiten veel stroom- ook weinig kracht opleveren. Dus je zult altijd met isolatoren moeten werken die NIET het hek raken.
mysa schreef:Ah, okay, ik dacht dat er een draad tussen moet die niet onder stroom staat maar contact met met de bodem maakt. Of zo....Heb zo weinig verstand van elektriciteit.![]()
Zit nog te twijfelen of ik ze vannacht ophok (vinden ze vreselijk) of dat ik nog een tweede afrastering op een meter buiten de eerste zet. Probleem is een walletje vlak achter de omheining. Als ik halverwege dat walletje, dus ongeveer een meter van de bestaande afrastering een paar extra draden span (onder stroom), kunnen ze niet afzetten, lijkt me.