s1993 schreef:Leuk Dije en Feyre allebei in uitgelicht vandaag
Jaa leuk!!

Hij is het niet eens met het droge weer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Geryon schreef:Bedankt voor het meedenken! Gelukkig dat die van jou weer beter werd! Hoe lang heeft dat geduurd?
Bij de mijne duurt het al zeker 2 maanden nu en die rust heeft dus niet geholpen.
Liaan schreef:Balen Geryon! Zo’n vage kreupelheid is heel moeilijk te ontdekken waar de kreupelheid vandaan komt. Is zijn hals ook helemaal op de foto geweest? Hebben ze ook uitverdoofd om te kijken uit welk deel de kreupelheid vandaan komt? Ik denk even met je mee hoor.
Phuddle, al bevallen?
Gimme Joy, wat fijn dat ze iets kleins hebben gevonden wat makkelijk op te lossen was. Nu lekker aan de slag!
Geryon en Gimme Joy, als ik het goed onthouden heb, sta ik ook bij jullie in de regio
Fransje, nog gefeliciteerd met Joya.
Leuk om al jullie verhalen te lezen! Ben zelf niet zo’n hele actieve schrijver. Maar die van mij loopt met hoofdstelletje, singeltje en bijzet inmiddels . En doet dat supergoed!
fransje23 schreef:Geryon schreef:Bedankt voor het meedenken! Gelukkig dat die van jou weer beter werd! Hoe lang heeft dat geduurd?
Bij de mijne duurt het al zeker 2 maanden nu en die rust heeft dus niet geholpen.
Ik ben al snel na de "Metacam-test " begonnen met rechtuit stappen op een niet te zware ondergrond, rechtuit. Om e dag begonnen met 15 minuten en per week opgebouwd met 5 minuten.
Daarnaast stond ze gewoon 24/7 buiten. Rust roest is een beetje mijn motto.
Dit was wel een volwassen doorgereden paard. Dan is gewoon stappen ook wat eenvoudiger dan met een jonkie.
Moet hij trouwens nogmaals geopereerd of is die ontsteking toch verdwenen?
Het is wel een pechvogel, he!
Mocht je voor een kliniek gaan ga ik persoonlijk kiezen voor SMDC in Heesch.
Even een ander idee, het komt niet vanuit rechtsachter? Dat hij door compensatie dit beeld geeft op de diagonaal?
De chiropractor die mijn paarden komt is tevens dierenarts. Vind dat een mooie combiMaar goed zij kunnen ook geen wonderen verrichten.
@Liaan! Jullie gaan dus ook vooruit, leuk!
xXutopiaXx schreef:Ik heb 2x een paard gehad wat een lichte kreupelheid toonde. De ene heb ik een jaar op de wei gehad, daarna opgepakt en niks meer aan de hand. De andere ben ik inderdaad gaan trainen en bleek teugelkreupel (oud manegepaard..). Waren ook beide paarden waar niets bij te vinden was..
Wel heel rot dat je nog niet lekker van hem hebt kunnen genieten en dat de kosten inmiddels zo hoog oplopen..Dat is niet hoe je het je voorstelt..
Gefeliciteerd met Joya!!![]()