Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fleurtjeuh schreef:Een opluchting dat Muzanna in tussen nog niet verslechtert is en het leven zonder voortanden goed oppakt
Maar wat een zorgen met haar zorg, ik kan het me goed voorstellen
Helaas heb ik geen oplossing of ideën voor je
BranwenGC schreef:Fijn dat het Muzanna naar omstandigheden toch wel goed gaat![]()
Maar de zorgen blijven vervelend. Het is zo balen dat ik niet in de buurt woon. Ik zou alle tijd hebben om te kunnen helpen
MarloesHJ schreef:Ik lees stil mee maar ik wil je even veel sterkte wensen met de zorgen over Muzanna. Ik weet niet precies waar je woont hier maar ik heb het idee dat je wel in de buurt woont. Als ik eens kan helpen of zo dan doe ik dat graag.
balance schreef:Dat is weer een hele emmer vol, geen wonder als hij overloopt. Ik heb geen advies, kan je alleen veel wijsheid en sterkte wensen helaas.
Berdien schreef:Ach wat een update... Ik gun het jullie zo dat het tij zich gaat keren, en dat het allemaal een béétje makkelijker wordt. Op zoveel fronten zoveel tegenslagen te verduren krijgen, dat breekt elk mens op![]()
Ontzettend jammer ook dat je de merries moet verhuizen. Kan me voorstellen dat dat nog weer een hoop extra zorgen oplevert.
Hang in there!
balance schreef:https://www.gaiazoo.nl/
Het woord ‘steppe paarden’ bracht me op dit idee. Deze dierentuin heeft ervaring met het houden van steppe dieren lijkt mij. Wat een blikvanger, jouw glanzende paarden. Doe eens gek, ga in gesprek!
JoSav schreef:Dat 1x per week is ook al een concessie in overleg met de paarden trouwens.
Om te illustreren hoe “typisch” Tekes zijn:
De dag voor de vaste bezoekdag van haar mens is Manari altijd super goed gemutst, de dag zelf staat ze op de uitkijk in afwachting van zijn komst en als hij eens een week niet komt staat ze de dag erna urenlang afgezonderd en afgesloten van alles en iedereen (inclusief de kudde) te treuren om haar mens. Dan is ze de verdere week ook niet te genieten en is er geen land mee te bezeilen.
Nu we tot deze compromis zijn gekomen is ze weer (zo goed als) haar brave zelf. Ik denk dat het ook sterk heeft bijgedragen aan dat ze nu lichamelijk en geestelijk beter in haar vel zit.
Tekes… ze zijn niet voor iedereen.