Mijn schimmel is ook vos geboren en hadcdatvwat mij betreft wel mogen blijven.. Maar ja

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SCC schreef:ik ben zelf met een D/E cup heel erg blij met de bodyprotector van Airowear. er is een vrouwen model (ronde borstvorm) en het is ook nog eens goed verstelbaar dus je kunt zelf aanpassen hoeveel ruimte je precies hebben wilt.
madelonvdw schreef:Plannen jullie zulke “grote” dingen echt of is het meer een gevoelskwestie?
Phuddle schreef:zijn er hier ook mensen die een paardje van veulen af hebben en dus de afgelopen 2 jaar amper hebben gereden. hoe doen jullie dat? gewoon weer starten met het zadelmak maken? of op een andere manier? paardje zoeken om bij te rijden o. i. d.?
Phuddle schreef:zijn er hier ook mensen die een paardje van veulen af hebben en dus de afgelopen 2 jaar amper hebben gereden. hoe doen jullie dat? gewoon weer starten met het zadelmak maken? of op een andere manier? paardje zoeken om bij te rijden o. i. d.?
Phuddle schreef:Ik heb mijn paard gekocht toen ze net geen 3 jaar oud was. Mijn vorige paard is een aantal maand voor de aankoop van Aliaa ingeslapen. Maar echt rijden deed ik ook niet meer met mijn vorige paard. Het is jaren geleden dat ik nog echt gereden heb, laat staan les gehad heb. Daarbij wil ik ook de omschakeling naar western ipv engels maken, dus niet zo'n ideale combinatie om een jong paard in te rijden.zijn er hier ook mensen die een paardje van veulen af hebben en dus de afgelopen 2 jaar amper hebben gereden. hoe doen jullie dat? gewoon weer starten met het zadelmak maken? of op een andere manier? paardje zoeken om bij te rijden o. i. d.?