Ik vind het echt leuk om te lezen hoe iedereen anders er mee bezig is ! Zilver staat in een provisorische stal met hekken naar een jaarling haha. Genoeg sociaal contact. En zolang het kan natuurlijk ijzerloos. En ik gebruik geen sperriem. Ik vind dat ondingen.. iedereen trekt de mond er zo mee dicht , daar is ie natuurlijk ook niet voor bedoeld. Maar vind een hoge neusriem ook gewoon chique staan! Nu nog een instructrice vinden die mij goed les kan geven zonder de "bek" dicht te willen snoeren... qua bitloos en bit, beide kan even hard zijn. Die discussie is zinloos haha. Hier ook wedstrijdambities. Ik ga zonder sperriem starten. En zonder sporen (ben van mening dat een paard ook kan lopen zonder
)
Haha apple
Ik zeg wel niks meer
longeren gaat goed! Top! Haha lui??
Cera verstandig! 
Arme kaliber
Gefeliciteerd zoe! Leuke foto 
Nynke ik vind het zo leuk!! Onze beide dames drachtig dit jaar! Samen aftellen 
Woehoeee ik heb bericht uit Zweden! Ik ga vanaf 11 tot 24 februari op stage naar een dressuurstal (ze hebben ook spring en race paarden) ! Echt super veel zin in. Word eerste keer vliegen voor mij
Daarvoor wil ik eigenlijk nog even haar tandjes laten doen (week voor vertrek) en als ik terug kom nog een weekje goed longeren. Dan is het al maart!! Beleren!!
gaat zo snel