Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Een oogje werpen op de paarden kan immers nooit kwaad want onze natuurgeneeskundige gaat helaas, zo verwachten wij, paar jaartjes overslaan om hier te zijn met de camper en zij deed ook altijd de paarden even doormeten. Gelukkig waren die altijd heel goed dus kostte ook niet zoveel tijd.
[/i]
, in een mooie omgeving waar je lekker kan fietsen en zeilen, ook nog plek om paarden mee te nemen
, dus de betreffende DA kan heel het jaar gratis op vakantie, nou ja gesloten beurs haha.
is nu minder, ligt wel elke nacht lekker in de pies
Monique1963 schreef:Hi Kinke, maar dat doet ze anders nooooooit. En met haar kolieken van de afgelopen week, zakt mijn hart dan in mijn schoenen...
Dag Tinka. Leuk je huis in Frankrijk. Wat ik wel nog duidelijk wil stellen is, dat ik heel gemakkelijk mensen uitnodig om hier te overnachten met camper, of anderszins op ons terrein en zo heb ik al heel wat leuke bokkers ontmoet. Meestal zijn dat geen dierenartsen of genezers. Het klinkt anders zo berekenend of je alleen uitgenodigd wordt omdat je dierenarts bent. Monique1963 schreef:We praten langs elkaar heen Mo. Fijn dat je weet waar het van komst, dat was bij ons het enige verschil met Callas want wij wisten het niet!!Callas heeft geen vage klachten. Callas heeft helemaal geen klachten! Ze is kerngezond, maar ze is schrikkerig. Dat is het enige wat ze heeft. En koliek dan, maar dat is aanwijsbaar waardoor het komt.
die bij ons niet aanwijsbaar was (dat noemde ik de vage klachten). Totdat ik bij de inenting nadat onze dierenarts mij verzekerde dat mijn paard kerngezond was, in snikken uitbarstte en zei: "Gert mijn paard gaat naar de klote en niemand weet wat ze heeft. Misschien vind ik dit gezonde paard vanmiddag weer met koliek op de wei en kan ik weer aan de gang. Totdat ik een keer te laat ben en ze dood gaat". Toen heeft hij bloed getrokken en kwam met de diagnose pyroplasmose. Toen via medicatie natuurgeneeskundige paard gezond weer gekregen.