Ik heb Lars vandaag gemeten en we zitten op 1.33 ! Zo blij mee. Ik blijf het spannend vinden hoe groot hij zal worden maar het afgelopen jaar geeft me hoop

Hebben jullie hoop of verwachtingen qua stokmaat?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xApple schreef:@Annikoe; Veel sterkte dat is echt rotnieuws..Zal morgen even alles goed bijlezen en reageren.
Ik heb Lars vandaag gemeten en we zitten op 1.33 ! Zo blij mee. Ik blijf het spannend vinden hoe groot hij zal worden maar het afgelopen jaar geeft me hoopIk hoop echt op 1.48/1.50 maar we wachten af...
Druppie7711 schreef:xApple schreef:@Annikoe; Veel sterkte dat is echt rotnieuws..Zal morgen even alles goed bijlezen en reageren.
Ik heb Lars vandaag gemeten en we zitten op 1.33 ! Zo blij mee. Ik blijf het spannend vinden hoe groot hij zal worden maar het afgelopen jaar geeft me hoopIk hoop echt op 1.48/1.50 maar we wachten af...
Ik hoop 1,60 maar gezien hij mini appaloosa x shet is, ben ik blij als hij de meter haaltlaatste keer meten was hij volgens mij 87cm
xApple schreef:@Annikoe; Veel sterkte dat is echt rotnieuws..Zal morgen even alles goed bijlezen en reageren.