Gisteren toch Black weer even gepakt, bedoeling was alleen lingerwn maar hij was zo rustig dus ik dacht, vandaag kan ik er wel gelijk op. En hij deed t goed! Alleen draven vond ie nog lastig dus lekker gestapt.
Eston heeft vandaag voor het eerst een zadel op gehad, hij gaf geen enkele reactie, stond een beetje met het bit te spelen en te slapen. Kon alleen de singel niet vastmaken aangezien het zadel van Carrera is welke een stukje kleiner is.
ziet er al indrukwekkend uit Nessie!! Heel paard alweer!! Heb je hem nog hengst?
MagicMist, lijkt wel zomer daar!!
Art_Ificious, mooie fotos zeg en wat een prachtig oog!!
Mette, is die van jou alweer klaar met wisselen?? Mijn grote vriend heeft echt zn last van zijn tandjes
Leuk filmpje Lindsey!!
Sabrina, je gouden pony ziet er super uit zeg!!
Nessie
Geplaatst: 01-03-16 13:50
Hij is en blijft inderdaad nog hengst, staat rustig samen in een grote stal en op de paddock (gewoon naast andere paarden waaronder ook merries in het zicht) met een andere hengst.
Hoe is het met die van jou? Lang geen foto's gezien!
Gaaf Mette! Fijn dat ie het (tot nu toe) goed oppakt!
Oooh Eston is echt heel gaaf Nessie! Stoer beest!
Wil Fay binnenkort ook even goed poetsen en mooi op de foto zetten, mevrouw kun je nu op de Veluwe los gooien en iedereen denkt dat ze er hoort zo'n wilde look heeft ze nu. Al heeft dat ook wel wat.
Erg he. Ik heb Impala in januari nog helemaal netjes gemaakt, maar die ziet er nu ook echt niet uit. Ik wacht wel tot de zomervacht komt, want dit ziet er zo eigenlijk sowieso niet uit als je het mij vraagt.
Art_Ificious
Geplaatst: 01-03-16 19:24
Vandaag Harley nog maar ens uitgebreid geborsteld. Ben 30 minuten aan het borstelen geweest en er komt nog haar vanaf. Ongeloofelijk haha, leek thans alsof hij een dun vachtje had, in ieder geval 2x dunner dan de meeste ponies op stal.
Ik heb gisteren een kenner laten komen om siebert te laten bekijken ivm hengstenkeuring. Hij zei dat alles goed is buiten dat hij nog moet doorgroeien en meer hengst worden qua bouw, dus wij stellen de keuring 1 jaar uit Beetje jammer maar niet getreurd, in mei komt mijn zadel aan , en dan is siebert ook 3, dus kunnen we fijn longeren en erop gaan
LiindseyV
Geplaatst: 01-03-16 20:15
Afgelopen zaterdag op Flanders Horse Expo ook even een mooi lederen halster gekocht met een naamplaatje op
Misschien niet zo'n slecht idee om even te wachten op de zomervacht. Alle paarden zitten nog redelijk dik in de wacht hier, borstelen is een drama inderdaad. Wat een haar!!
Jammer dat je nog een jaartje moet wachten Lindsey, maar waarschijnlijk doet training ook goeie dingen voor zijn ontwikkelingen. Halster staat 'm in ieder geval goed, lekkere hals heeft ie al!
Wat een leuke foto! Hier gebeurt nog even niets Waarschijnlijk volgend jaar pas ivm verhuizen deze zomer.
NibbitLotus
Geplaatst: 02-03-16 10:17
Art_Ificious schreef:
NibbitLotus had je dat eerste deel tegen mij? begrijp het namelijk niet helemaal?
Onder andere, haha. Beetje algemene reactie, ook op Nies.
_Sabrinaa
Geplaatst: 02-03-16 11:40
Mettee wat een knapperd!!
Nessie, eston staat er braaf bij
Magicmist, leuke foto. Dat komt wel goed daar. Hoe ging het rijden?
Liindsey jammer dat de keuring een jaar uitgesteld moet worden, maar je kan in elk geval wel met hem aan de slag, dat is ook wel fijn. Mooi halster!
Vienna is ook al een tijdje druk aan het verharen, geloof dat het nu wat beter is, maar ze had er soms echt last van. Het is hier weer een zwembad dus kan helaas alweer weinig doen. Ach straks komt het betere weer er hopelijk aan en kunnen we lekker aan de slag
Ik heb net de paarden gestofzuigd Impala vond het heel erg eng, heb toch aan een kant best een stuk kunnen doen. Morgen weer iets meer proberen. Het werkt wel als een tierelier, moet maar eens kijken of ik het juiste opzetstuk kan kopen ergens.
een bouwstofzuiger. Is een kruimeldief dan niet handiger? (qua gewicht)
urosa
Geplaatst: 04-03-16 21:46
Whaha Nies, ik vind het al braaf dat je uberhaupt wat ermee hebt kunnen doen
Lindsey: knap halster!
Nessie, knap paard is het ook
Nou dat was wat met de tandarts... tis wel bevestigd dat Whinny iets achterloopt in haar ontwikkeling, ze had het gebit nog van een 2 jarige.. de tandarts heeft de wolfkiezen al kunnen verwijderen en tanden/kiezen die los zaten ook.. Was maar goed dat ie is geweest..
Gezien mijn twijfels, het beeld dat ze nu geeft en deze bevestiging gaat ze wel definitief pas in 2017 OHZ
Laatst bijgewerkt door urosa op 04-03-16 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Nies_
Geplaatst: 04-03-16 21:48
Denk dat dat het niet lang houdt, een kruimeldief De slang is vrij lang dus de stofzuiger zelf stond om de hoek en dan kom ik nog makkelijk bij z'n kont. Als je met dat ding moet gaan lopen slepen schiet het niet op inderdaad en lijkt me ook gevaarlijk als ie het nog eng vindt. Mijn fjord vond het echt heerlijk
Zo heeft ie nog wat in z'n mond zitten? Zal inderdaad nodig zijn geweest!