ah nee... wat erg. Wat een dappere beslissing. 1 ding je bent het beste baasje voor hem geweest, wat jij allemaal hebt gedaan om hem en jullie samen te helpen is ongeloofelijk. Heel veel sterkte ermee meis.
Inney
Geplaatst: 17-01-17 19:12
Ik heb jullie vanaf het begin gevolgd. Wat heb ik ontzettend veel respect voor je. Je hebt alles voor hem gedaan wat je kon. Kosten noch moeite bespaard. Ik had je een andere afloop gegund. Heel veel sterkte met het verlies van Fiëgo. Ik hoop dat je weer een beetje tot rust kunt komen en ook financieel weer een beetje kunt herstellen.
Het is niet eerlijk dat het zo gelopen is. Hopenlijk komt er met de tijd een ander paard op je pad. Maar ik kan me voorstellen dat je daar nu nog niet aan moet denken.
Britt_Sisi
Geplaatst: 17-01-17 19:13
Heel veel sterkte lieve Cher, je hebt alles wat je kon doen voor Fie gedaan en daar mag je super trots op zijn!
Judass
Geplaatst: 17-01-17 19:15
Heel veel sterkte gewenst
Jessix
Geplaatst: 17-01-17 19:16
Poeh... Sterkte. Je hebt je best gedaan, meer dan eens.
Wat vreselijk naar, maar wat ben je een goede eigenaresse geweest voor Fiëgo! Heel veel sterkte hoor en ik hoop nog een keer te lezen wat er nu met hem mis was als jij er aan toe bent om dat hier te vertellen ( of natuurlijk via pb). Hele dikke van mij voor jou!
Wat een moedig besluit, alles voor hem en nooit aan jezelf gedacht. Nogmaals respect voor alles wat je voor hem hebt gedaan en heel veel sterkte de komende tijd..
Aaah lieve Cher. Wat heb je veel voor hem over gehad. Veel sterkte!
Animal
Geplaatst: 17-01-17 19:58
Ik heb geloof ik nog nooit hier in het topic gereageerd, maar jullie wel altijd op de voet gevolgd. Vanaf het moment dat je hem wilde laten beleerde en het niet lukte, tot de trainingen met Menke en vervolgens daarna het moment dat je hem nét niet verkocht hebt. Ik heb echt onwijs veel respect voor je hoe je altijd maar bleef doorzetten met Fie en ik heb toen echt staan genieten toen ik jullie spotte terwijl je op zijn rug zat. Ik was zo blij voor jullie en ook ik had er echt vertrouwen in dat het helemaal goed zou komen. Het is echt heel sneu dat het zo heeft moeten eindigen. Ik had jullie nog zoveel mooie jaren gegund waarin jij lekker kon gaan doen met Fie waar je hem voor gekocht had. En zo graag had ik Fie nog lekker helemaal wit zien worden zodat hij je van extra poetswerk kon voorzien Vandaag heb ik ook nog regelmatig aan jullie gedacht en gehoopt dat er toch nog een positieve uitkomst zou zijn. Maar helaas..
Ik wil je heel veel sterkte wensen Cher! Dit moet zo'n zware beslissing voor je geweest zijn.. Je bent het beste baasje dat hij zich ooit zou hebben kunnen wensen!