Pas toen ik hem vroeg goed naar de vorm van het been te kijken draaide hij ze goed.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessie4 schreef:Ha ik had al een heuse discussie ivm school en de lessenrooster.
Ik zeg: Pff, niet zo gunstig, kan ik minder met m'n paard bezig zijn
Zegt: ene; alsof wij geen hobby's hebben
Ik: ja alsof een tennisraket elke dag verzorging nodig heeft, ja juist
Die mensen begrijpen echt niet wat een paardensport inhoudt
chalinka schreef:'wat heeft een paard aan een halve stal? daar geraakt hij waarschijnlijk amper in...'
Maanlicht schreef:Mijn broertje was een keer mee, wilde hij graag ook even op de Haf. Dus hij erop en ik hield de pony vast. Zegt hij dat hij graag los wil. Dus ik laat hem los, zegt hij: 'Joe, ik ga draven!' Legt z'n been aan en draaft zo weg. Op de dijk. Ik schrok me kapot haha! Hij heeft ooit 1 keer op vakantie op een paard gezeten.
EmptyWords schreef:Warboel schreef:Mijn auto rij instructeur vroeg laatst of je de nagels van een paard soms ook moet knippen
nou ja.... nie theel gek, dast gebeurd namelijk wel, alleen heten de nagels hoeven
xxCYNNxx schreef:hihi idd, die rij instructeur zat er niet zo heel ver naast. Eigenlijk was alleen de benaming fout.
Ik hoorde overigens vorige week eentje. En nog niet eens een niet paarden mens, maar iemand die al dr hele leven in de dravers zit. Of dr ouders in ieder geval, zelf doet ze het geloof ik de laatste jaren en rijd amateurkoersen en monte koersen. Was ze een collega van dr aan het vertellen over dr dravershobby, hoor ik dr ineens zeggen; Dravers kunnen dus ook niet galloperen, ja sommigen doen het wel eens op het land, maar dat ziet er niet uit.
Ik had echt zoiets van 'WTF vertel jij nu voor onzin dan????'
Vind ik ook zo triest om zoiets uit de mond van een paardenmens te horen, notabene iemand die al jaren met dravers werkt ook nog. Dan dat ik zoiets hoor van niet paarden mensen. Bij die groep kan ik me de vergissing nog voorstellen.