Met mijn zoektocht heb ik wel nagezocht bij sommige lijnen wat de nakomelingen doen etc kwa karakter.
De echt bloederige lijnen zijn zo ie zo niks voor mij, dus daar heb ik ook niet naar gekeken.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dees schreef:Inderdaad, het is wel handig om te weten dat Numero Uno's vooral voor de (snelle) spring zijn, en dat Gribaldi's dikwijls achter wat matig zijn. En hoe je een papier moet lezen (dus niet Uphill x Oscar, of Uphill x Liesje, maar bijv Uphill x Rhodium)...
Werkelijk, als je een auto koopt, dan kijk je toch ook verder dan de kleur en de apk?
Als jij ook lijkt op je vader en je moeder (wie niet?!) dan heeft wat informatie hebben over de genen van je paard absoluut nut hoor!
Citaat:Dat is ook zoiets aparts inderdaad.. Alsof ze het daaraan aanpassen
Als ik een advertentie zie zonder prijs, is dat ook hetgene wat ik vraag in mijn eerste mail.. Vind het best stom om gelijk te vragen, maarja moet wel weten waar ik aan toe benAnders ga ik eerst allerlei vragen stellen, wordt ik straks al helemaal verliefd, en is de vraagprijs véél te hoog voor mijn budget
![]()
(Even wat foto's van je gepikt hoor Nati! Hihi)
Alane schreef:@ikke, papier is een verwachting, en of die verwachting uitkomt ligt aan meer factoren dan alleen de afstamming.
Als ik een braaf paard zoek en uit research blijkt dat uit die moeder of moederlijn brave paarden komen, dan verwacht ik dat dat paard ook braaf is, echter weet ik niet wat het dier meegekregen heeft in zijn rugzak.
Pletje123 schreef:Iemand ervaring met Stal Fabrie?