Ook vreemd, ik was laatst aan het schrijven. Jury belde iemand uit die had geen chaps in 1 kleur. Dus jury vertelde dat laarzen en chaps 1 kleur moeten hebben.
Sinds april 2010 is dat allemaal veranderd dacht ik? Wel slecht dan zeg.. Of ik heb dr zo gigantisch overhene gekeken, maar dat denk ik niet, want heb de reglementen wat betreft kleding en tuig wel 100x nagekeken of het allemaal wel mocht
SteffiiY
Geplaatst: 16-06-12 21:04
Nies_ schreef:
Sinds april 2010 is dat allemaal veranderd dacht ik? Wel slecht dan zeg.. Of ik heb dr zo gigantisch overhene gekeken, maar dat denk ik niet, want heb de reglementen wat betreft kleding en tuig wel 100x nagekeken of het allemaal wel mocht
Je had vroeger toch ook al die springlaarzen met bruine jachtkap
roxiie
Geplaatst: 16-06-12 21:59
Staat me iets van bij het het gladleren chaps in de zelfde kleur als de schoenen moeten zijn. Wat dus niks zegt over een eventuele kleur van de laarzen.
asjemenou
Geplaatst: 16-06-12 22:27
.
Laatst bijgewerkt door asjemenou op 16-06-12 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt
lisaislisa
Geplaatst: 16-06-12 22:27
roxiie schreef:
Staat me iets van bij het het gladleren chaps in de zelfde kleur als de schoenen moeten zijn. Wat dus niks zegt over een eventuele kleur van de laarzen.
Dat bovenste klopt wel ja! En ik denk dat ze dat bedoeld.
ladyisabelle
Geplaatst: 17-06-12 13:47
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XRWWVBLU-D.jpg Dit worden mijn laarzen dus maar dan met wit stiksel. Ik snap nog steeds niet dat Petrie er een zwarte hak onder heeft gezet, staat duidelijk in de order. En een wit stiksel staat ook helemaal niet bij een laars met zwarte hak Sporenbandjes waren er wel, hopelijk mijn laarzen snel ook!
Isabell: miss voor het gemak hahaha. foutje kan altijd gemaakt worden maar dit is idd vreemd haha.
Aanstaande woensdag nog 3 tot 5 weken !! dan heb ik ze vandaag alweer tijdens het rijden door angel 3 x langs de muur gereden, mn oude laarzen zijn zo bekrast dat ze wit zijn ipv zwart ben eens benieuwd als ik ze heb.. dan moet ze me dat niet flikken haha !
je mag idd met alles starten tegenwoordig aangezien zwart te saai is ofz. toch zie je vaak nog mensen of bruin of zwart. maar idd, de meest rare kleuren kunnen langs komen haha