Zou jij je paard wegdoen voor 1 miljoen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DorisM

Re: Zou jij je paard wegdoen voor 1 miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:26

Het is toch geen zak aardappelen je mist m dan toch? zou dat geld het dan beter maken? ik denk het niet
wij hadden vroeger veel minder geld, als ik mijn hond (nooit een paard verloren wel een hond) terug kon krijgen met dat geld dan zou ik dat geld allemaal teruggeven.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:26

NEe denk het niet ! Aleen als het echt niet aners akn bijvoorbeeld, of als ik er te groot voor wordt of iets anders maar dan moet ie echt NAAAR EEN LIEF BAASJE GAAN WAAR IK HEM REGELmatig op mag zoeken!!!
Want een pony verliezen, nee dat doet een mensenhart veel zeer..!!

Bill1Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 18:29

NEEE natuurlijk niet.. een paard is heilig Clown

Ceres_olisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:23

Nee voor nix doe ik hem niet weg, wil der voor nix kwijt,

boswatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:30

Ja het geld heb ik hard nodig .MAAR moet wel eerst de nieuwe eigenaar kenne ik vind het belangerijk dat ze goed terecht komt en zwart op wit dat haar nie door verkoopt en als ze oud en verslete is een mooie rustdagje krijgt Lachen boswatje

boswatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:32

[quote="boswatje"]Ja het geld heb ik hard nodig .MAAR moet wel eerst de nieuwe eigenaar kenne ik vind het belangerijk dat ze goed terecht komt en zwart op wit dat haar nie door verkoopt en als ze oud en verslete is een mooie rustdagje krijgt Lachen boswatje[/quote]

Huilen Pling Dan kan ik weer een ander zielige ponny opknappen

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:33

ben het met boswatje eens!!

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:00

Venetia schreef:
Helaas, een paard hecht zich slechts heel zelden écht aan de verzorger, anders dan een kind.

precies, daarom zou ik het dus wel doen, ik denk echt niet dat mijn pony zo erg aan me gehecht is, ik ga haar dan wel heel erg missen, maar na een tijdje wordt het echt veel minder, dat had ik ook met mijn oude lievelingspony, die was ook verkocht. in het begin vond ik het echt heel erg, maar na een tijdje werd het steeds minder. nu denk ik er haast nooit meer aan (hij was bijna 3 jaar geleden verkocht...) en je hebt echt zo weer een nieuwe lievelingspony denk ik (had ik tenminste wel.. edda Lovers )

sarah_newton

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:18

NOOIT! je verkoopt je beste vriend toch niet?

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:21

sarah_newton schreef:

sorry dat ik het zeg, maar mijn paard is niet mijn beste vriend ze is wel heel lief enzo.. en ze kan zoo schattig kijken en ze is echt mijn schatje enzo, maar ze is niet mijn beste vriend

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:23

Voor één miljoen pak ik er drie voor de koper in! Nummer vier is mijn prins, die gaat nooit weg!

Mies19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:23

Dat ligt eraan. Als het paard echt m'n maatje zou zijn en we konden het echt goed met elkaar overweg, dan natuurlijk niet. Maar als het sowieso al niet echt klikt om wat voor reden dan ook, dan denk ik wel. Knipoog

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:26

maar ik weet toch dat ik hierover nooit hoef te beslissen, mijn pony heeft namelijk exceem, een beetje een te kort neksje en ze loopt nou ook weer niet perfect aan de teugel..
de mevrouw waarvan we haar hadden gekocht vond haar ook lelijk enzo..
maar voor mij is ze perfect Lovers

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:28

Helma_Edda schreef:
sarah_newton schreef:

sorry dat ik het zeg, maar mijn paard is niet mijn beste vriend ze is wel heel lief enzo.. en ze kan zoo schattig kijken en ze is echt mijn schatje enzo, maar ze is niet mijn beste vriend

Mijn paard is wel mijn állerbeste vriend.. Zit nu al even denken, sinds eind maart zonder haar (ze wordt beleerd) en ik verga haast van het gemis Vork . En dat is toch best erg, want ik ga 2x per week naar haar toe en ze komt over een paar weekjes nog weer Clown .
Moet er niet aan denken dat ze nóóit meer terug komt!
Dan maakt 1 miljoen niks uit, want alles wat ik wil kopen met dat geld (en ja, het is veel!) is allemaal om het wat 'leuker' voor haar en mij te maken.. Wat moet ik dan met dat geld zonder haar? Een nieuw paardje kopen.. Nee, zij is al mijn droompaard Lovers en uitgroeien doe ik lekker niet op haar Vork(zobiezo koop ik nooit een paard waarop ik kan uitgroeien).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:37

als mensen er zo veel voor willen geven zullen ze er vast ook heel goed mee om gaan ik weet niet of ik het zou doen ik denk het wel

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:38

dowie schreef:
als mensen er zo veel voor willen geven zullen ze er vast ook heel goed mee om gaan ik weet niet of ik het zou doen ik denk het wel

precies Ja

Cyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:39

Ik denk dat ik mijn paard toch ook zou laten gaan...goede thuis is natuurlijk wel vereist!
Van dat geld koop ik wel een ander leuk paardje Lachen

Eliza16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:53

runningkawa schreef:
Arieskuh schreef:
ja! ( en als ik het niet doe doet m'n moeder het wel)

en al die mensen die dat niet doen omdat ze zeggen dat ze hun maatje niet kwijt willen, als je eenmaal voor hun neus staat zeggen ze echt geen nee!

Hoe kun jij dat weten over een ander?

Dat jij geen nee zou zeggen wil niet zeggen dat iedereen dat heeft Lachen

Daar ben ik het mee eens
Voor okidoki is ook 4 miljoen geboden heeft albert zoer ook niet gedaan!!

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:54

maar okidoki is ook wel een heel goed springpaard...

DaniPlonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:12

Helma_Edda schreef:
Mutchi schreef:
NEVER NEVER NEVER NOOIT!
Al zou ik al het geld van de wereld ervoor krijgen, ik doe mijn lieve paardje noooooit weg!

heb je er ook over na gedacht hoeveel leuke paardjes je voor een miljoen kan kopen, 1 miljoen is namelijk een heleboel geld en je paard krijgt vast wel een leuk nieuw huis dan...

Wat moeten we met een nieuw paard???
Paard dat we hebben moet toch leuk lief en alles al zijn anders had je er toch nooit voor gekozen?? Dan had je toch wel verder gezocht naar een ander.. Er zijn genoeg mensen die wel al hun liefde aan hun paarden geven niet iedereen ziet een paard waar je een hoop geld voor ken vangen..

xJesicca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:13

Nee nooit... ik kan mijn schat gewoon niet kwijt

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:18

Ik weet het niet hoor! Als ik zeker weet dat hij het goed zou krijgen... dat is het belangrijkste!!! Een miljoen is veel geld!! Maar het zou wel erg egoïstisch zijn!

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:21

maaykuhhh schreef:
Ik weet het niet hoor! Als ik zeker weet dat hij het goed zou krijgen... dat is het belangrijkste!!! Een miljoen is veel geld!! Maar het zou wel erg egoïstisch zijn!

zo egoïstisch vind ik het niet hoor , 1 miljoen is idd heel veel geld, en je zou heel veel van dat geld bijv naar een goed doel kunnen doen ofso..
en als je paard het heel leuk heeft bij z'n nieuwe baasje, je een hoop geld naar een goed doel etc. doet en je dan ook nog een leuk paard voor jezelf koopt ofso.. dan is toch iedereen blij?
(voor de mensen die hun paard niet weg zouden doen, dat snap ik ook wel hoor Knipoog )

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:26

dowie schreef:

Veel TE goed.. Als iemand er al een miljoen voor zou bieden, gaan ze ermee om alsof het glas is, dus ontzettend breekbaar.. Dus ik denk niet dat mijn paarden daar gelukkig zouden worden Nagelbijten / Gniffelen . Alleen met prachtig weer naar buiten (stel je voor dat ze vies worden), alleen in een weitje (stel je voor dat de ander hem een knal verkoopt), 's winters alleen de stal uit om een uurtje te werken, als een mens behandeld worden.. Of juist als een machine..

Nou ik weet niet wat jij goed noemt, maar dát iig niet Lachen

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:28

* droomt meteen weg *

Voor een miljoen koop ik een boerderijtje met eigen land vól IJslandertjes...

Dus JAAAA, daar verkoop ik mijn huidige paardje wel voor. Maar ach... tis een puur hypothetische vraag, niet??? Wie betaalt er nou een miljoen voor een paard tsss....