Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Venetia schreef:Helaas, een paard hecht zich slechts heel zelden écht aan de verzorger, anders dan een kind.
sarah_newton schreef:NOOIT! je verkoopt je beste vriend toch niet?
Helma_Edda schreef:sarah_newton schreef:NOOIT! je verkoopt je beste vriend toch niet?
sorry dat ik het zeg, maar mijn paard is niet mijn beste vriendze is wel heel lief enzo.. en ze kan zoo schattig kijken en ze is echt mijn schatje enzo, maar ze is niet mijn beste vriend
dowie schreef:als mensen er zo veel voor willen geven zullen ze er vast ook heel goed mee om gaan ik weet niet of ik het zou doen ik denk het wel
runningkawa schreef:Arieskuh schreef:ja! ( en als ik het niet doe doet m'n moeder het wel)
en al die mensen die dat niet doen omdat ze zeggen dat ze hun maatje niet kwijt willen, als je eenmaal voor hun neus staat zeggen ze echt geen nee!
Hoe kun jij dat weten over een ander?
Dat jij geen nee zou zeggen wil niet zeggen dat iedereen dat heeft
Helma_Edda schreef:Mutchi schreef:NEVER NEVER NEVER NOOIT!
Al zou ik al het geld van de wereld ervoor krijgen, ik doe mijn lieve paardje noooooit weg!
heb je er ook over na gedacht hoeveel leuke paardjes je voor een miljoen kan kopen, 1 miljoen is namelijk een heleboel geld en je paard krijgt vast wel een leuk nieuw huis dan...
maaykuhhh schreef:Ik weet het niet hoor! Als ik zeker weet dat hij het goed zou krijgen... dat is het belangrijkste!!! Een miljoen is veel geld!! Maar het zou wel erg egoïstisch zijn!
dowie schreef:als mensen er zo veel voor willen geven zullen ze er vast ook heel goed mee om gaan ik weet niet of ik het zou doen ik denk het wel