Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimue schreef:Het is niet mijn gewoonte om om info te vragen zonder het hele topic te lezen, maar ik ben een paar dagen weggeweest en er zijn echt 30 pagina's bijgekomen... dus zou iemand die het allemaal gevolgd heeft misschien een update kunnen geven van wat er nu uitgekomen is? Ik las ergens dat het bloed in elk geval niet van een mens is? Dat is op zich al geruststellend, hoewel het natuurlijk een kl*te-idee blijft dat er zomaar iemand op je erf is geweest die zulke dingen doet. Is er inmiddels al meer bekend over een mogelijke dader of een motief ofzo?
Biancaa schreef:he jammer net teuntje naar bed.... ik wilde graag een aanvraag doen van Char, dan kan ik ook meedoen... Tjee wat ee ngezwam weer van die neveragain... die naam is net zo vaag als hij of zijzelf...
Weet je ik geef mijn visie eens...
Ik denkkkk dat er die maandag inderdaad een geest is gezien op de stal. Dat was de boer. Dat is al een paar keer gezegd en hij is al een paar keer eerder gezien. Ik denk alleen niet dat hij daar alles met bloed heeft bekladderd, en ook niet heeft gezorgd dat er een paard loskwam of wat dan ook. Ik denk dat de boer heeft willen waarschuwen voor wat er komen ging.
Wat er gebeurd is,is gewoon een ziekmakende grap geweest, die nu door bokt uit de hand loopt. Gewoon iemand die wilde stoken, bang maken of weet ik het wat en dat lukt nu geod omdat iedereen maar loopt te zwammen hier (en ik doe nu mee). Ik hoop dat er een eind komt aan al dat gezwam, dat we bij de feiten blijven en dat de politie niks meer kan doen. Het was oud bloed, alles is opgeruimd, er staan nu hekken, klaarrrrr. Topic kan gesloten worden, naar mijn idee. Geleuter als van neveragain daar zitten we niet op te wachten. posts van maar een regel mag niet en een mod doet er niks aan? Moet ik het eens proberen...
Ik wens teuntje heel veel succes met je examen, en de TS ik zie je misschien zondag wel
neveragain schreef:het is niet opgelost met opruimen van het bloed en het plaatsen van hekken, dat te denken is pas naïef
khOuuvnnjOuu schreef:tegen wie heb je het nu biancaa> tegen neveragain?