Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

neveragain

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:02

Maar ja mensen oordelen nou eenmaal meteen he en dat gaat ten koste van waar het om gaat, dit oplossen voor er meer dingen gebeuren waar ze de dader niet van kennen

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:03

Dank je. Hopelijk komt er iets uit dat flauwe vermoeden, ik kan me voorstellen dat je toch wel heel graag wilt weten wie zoiets doet en waarom.

In elk geval veel sterkte voor de TS en de andere mensen daar op stal!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:03

Nimue schreef:
Het is niet mijn gewoonte om om info te vragen zonder het hele topic te lezen, maar ik ben een paar dagen weggeweest en er zijn echt 30 pagina's bijgekomen... dus zou iemand die het allemaal gevolgd heeft misschien een update kunnen geven van wat er nu uitgekomen is? Ik las ergens dat het bloed in elk geval niet van een mens is? Dat is op zich al geruststellend, hoewel het natuurlijk een kl*te-idee blijft dat er zomaar iemand op je erf is geweest die zulke dingen doet. Is er inmiddels al meer bekend over een mogelijke dader of een motief ofzo?

Even op mijn naam zoeken en op die van Cayusejuhh.. Wel even mijn laatste berichten negeren.. Knipoog Thanx voor je medeleven

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:04

Zo, heb de laatste 10 pagina's niet eens meer geopend na het zien van de posts op pagina 56....wat een topicvervuiling!

Ik lees vanaf hier wel weer mee als ik er doorheen kom...

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:05

he jammer net teuntje naar bed.... ik wilde graag een aanvraag doen van Char, dan kan ik ook meedoen... Tjee wat ee ngezwam weer van die neveragain... die naam is net zo vaag als hij of zijzelf...

Weet je ik geef mijn visie eens...

Ik denkkkk dat er die maandag inderdaad een geest is gezien op de stal. Dat was de boer. Dat is al een paar keer gezegd en hij is al een paar keer eerder gezien. Ik denk alleen niet dat hij daar alles met bloed heeft bekladderd, en ook niet heeft gezorgd dat er een paard loskwam of wat dan ook. Ik denk dat de boer heeft willen waarschuwen voor wat er komen ging.

Wat er gebeurd is,is gewoon een ziekmakende grap geweest, die nu door bokt uit de hand loopt. Gewoon iemand die wilde stoken, bang maken of weet ik het wat en dat lukt nu geod omdat iedereen maar loopt te zwammen hier (en ik doe nu mee). Ik hoop dat er een eind komt aan al dat gezwam, dat we bij de feiten blijven en dat de politie niks meer kan doen. Het was oud bloed, alles is opgeruimd, er staan nu hekken, klaarrrrr. Topic kan gesloten worden, naar mijn idee. Geleuter als van neveragain daar zitten we niet op te wachten. posts van maar een regel mag niet en een mod doet er niks aan? Moet ik het eens proberen...

Ik wens teuntje heel veel succes met je examen, en de TS ik zie je misschien zondag wel Knipoog

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:07

het is niet opgelost met opruimen van het bloed en het plaatsen van hekken, dat te denken is pas naïef

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:10

Biancaa schreef:
he jammer net teuntje naar bed.... ik wilde graag een aanvraag doen van Char, dan kan ik ook meedoen... Tjee wat ee ngezwam weer van die neveragain... die naam is net zo vaag als hij of zijzelf...

Weet je ik geef mijn visie eens...

Ik denkkkk dat er die maandag inderdaad een geest is gezien op de stal. Dat was de boer. Dat is al een paar keer gezegd en hij is al een paar keer eerder gezien. Ik denk alleen niet dat hij daar alles met bloed heeft bekladderd, en ook niet heeft gezorgd dat er een paard loskwam of wat dan ook. Ik denk dat de boer heeft willen waarschuwen voor wat er komen ging.

Wat er gebeurd is,is gewoon een ziekmakende grap geweest, die nu door bokt uit de hand loopt. Gewoon iemand die wilde stoken, bang maken of weet ik het wat en dat lukt nu geod omdat iedereen maar loopt te zwammen hier (en ik doe nu mee). Ik hoop dat er een eind komt aan al dat gezwam, dat we bij de feiten blijven en dat de politie niks meer kan doen. Het was oud bloed, alles is opgeruimd, er staan nu hekken, klaarrrrr. Topic kan gesloten worden, naar mijn idee. Geleuter als van neveragain daar zitten we niet op te wachten. posts van maar een regel mag niet en een mod doet er niks aan? Moet ik het eens proberen...

Ik wens teuntje heel veel succes met je examen, en de TS ik zie je misschien zondag wel Knipoog

ook mijn gedachten ..

iemand die iets niet kan hebben met een zieke geest (gelukkig lopen er daar niet zoveel van in nl Haha! )iig een zwakke persoonlijkheid (om het zo te doen ..sterke persoonlijkheid had de geen waar het om ging aangesproken ..)

iig veel succes ,

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:10

dan lijkt het mij dat jij er wat mee te maken hebt als je zo denkt... Ik doe nooit zomaar beschuldigingen maar nu je zo gaat praten, ga je dan weer langs ofzo...

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:12

tegen wie heb je het nu biancaa> tegen neveragain?

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:13

Nee hoor maar daar zit iets/iemand die iets duidelijk wil maken en die laat zich niet tegenhouden door opruimacties en hekken.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:13

thanx Biancaa.. Tot zondag!

Cheveyo, bespaar je de moeite... Er staat niks nieuws..

Neveragain, jij als enige zal dat weten.... je hebt een heel bijzondere gave..

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:14

zeg neveragain als je eens voor rtl 4 ofzo ging werken dan kan je er nog geld mee gaan verdienen.
Nog even een dingetje het is natuurlijk abnormaal om zo'n geintje uit te halen, maar dat is geen voetstap en daar staat niets geschreven geloof me nou maar, schrijft niet makkelijk hoor in een donker stal en dan ook nog zo klein, als het echt een opdracht zou zijn zou er wel ergens opvallend geschreven zijn, waar je het meteen zou zien.
Daarnaast geesten :s nee. Ik geloof best in geesten maar dit is never never nooit werk van een geest geweest daar durf ik hier 5000 euro op te leggen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:14

neveragain schreef:
het is niet opgelost met opruimen van het bloed en het plaatsen van hekken, dat te denken is pas naïef

dit is een actie geweest van een laf persoon
een zieke grap , poging om bang te maken , what ever

dit is niet iets wat nu hier gebeurd is en volgende week ergens anders gebeurd
weinig kans op herhaling
of die zelfde persoon wil de aandacht afleiden van het leidend voorwerp omdat het te heet onder der voeten word of een copie cat denkt leuk te zijn

dus waarom zou het nu dan echt opgelost MOETEN worden?
zou wel fijn zijn voor de betreffende mensen , maar thats it

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:15

khOuuvnnjOuu schreef:
tegen wie heb je het nu biancaa> tegen neveragain?

Ja tegen dat daar ja...

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:15

Sommige mensen hebben een plaat voor hun kop; Neveragain eentje van trespa.
Ts veel sterkte gewenst. Welterusten!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:17

pff, nog even en dan wordt dit topic naar de HK verplaatst en gaat hij volgende week op slot met het bereiken van de 500 pagina's.. Clown Vrijdag of maandag heb ik weer meer nieuws over het bloed, door andere onderzoeksmethoden.

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:17

hoe had je dat gedacht neveragain dat de geest een onzichtbaar potje bloed zo 1 2 3 te voor schijn toverde die hij onder zijn mantel had dat alles onzichtbaar maakte :s en de ijzeren staaf even is gaan halen bij het oud ijzer en toen naar stal is gegaan ;s

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:18

@ teuntje geen dank hoor Knipoog Wordt er gewoon zo moe van en zo boos... ik weet hoe erg jij en TS ermee bezig zijn geweest en nog zijn. Ik vind het zo l*llig dta iemand dan zo gaat zitten praten. Mijn idee is dat zo iemand er dan wat mee te maken heeft, zeker op de manier zoals hij praat. nou neveragain neem de volgende keer je ijzerzaagje mee, zijn aardig wat tralies waar je doorheen moet ennuh een stukkie worst voor de pittbull, wat hebben we nog meer teuntje... nou ik ga naar mijn bed, mijn man moet namelijk overdag werken en niet zoals neveragain
's nachts...

*edit* @ teuntje ik heb ook al getemd, wordt hier moe van. sommige topics sluiten ze zonder enige aanleiding en dit laten ze gewoon 60 pagina's gedijen... lekker beleid hiero...
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 14-12-06 01:19, in het totaal 1 keer bewerkt

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:18

nee hoor, maar dat bloed zat ook niet in een potje

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:19

ik wordt helemaal simpel van neveragain. kijk dat geesten enz bestaan als je daarin gelooft ok. Maar ga nou niet zeggen dat het er zijn als je niks weet.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:19

hoezo neveragain... heb je jezelf in je vinger gesneden dan? Knap dat je dan bestaat uit oud dierlijk bloed Rolleyes

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:20

ik weet genoeg!

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:21

o nee dat liep uit de geest zijn ader en omdat het al een oude geest is die allang dood was is het oud bloed, weet je wat ik raar vind dat je zo geheimzinnig doet als het je niks uit maakte plaatste je ook gewoon tekst enz in je profiel, maar je komt in 1x uit het niets gevallen met zo'n "simpelle"verhaaltjes

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:21

zet anders gewoon je verhaal hier neer zoals jij denkt/voelt dat het is Neveragain. Das niet zo irritant als steeds een oneliner Knipoog.

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 01:22

Irritant?? mensen die NIKS willen aannemen en NERGENS open voor staan, dát is pas irritant!