Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tomcat701

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:04

Hey hoe is het daar?
We hebben een nieuw dak! Echt super leuk....
Mis ik veel nu dat ik er niet meer ben?
xx

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:05

Het is in ieder geval weer droog! Vanaf 31 augustus/1 september staat het harstikke vol.. Juul jij krijgt een fries als buurman EN als overbuurman! (vanaf zondag..)

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:07

zo jij bent snel!
ga jij weer naar je oude plekje????Ook ongezellig..
overbuurman? Welke stal bedoel je dan? die van volta?

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:08

Nee, die waar Milligan in stond.
Ik ga van de week weer naar mn oude plekje. Gister de oude stal schoongemaakt, van de week verven, en vrydag weer terug naar oude stal Lachen

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:21

Rebeccatjuh schreef:
Nee, die waar Milligan in stond.
Ik ga van de week weer naar mn oude plekje. Gister de oude stal schoongemaakt, van de week verven, en vrydag weer terug naar oude stal Lachen

Wat ongezellig!!! zijn we geen buren meer??
tjahoor!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:06

Gaan we toch af en toe buurten? 6 of 7 stallen is toch ook overbrugbaar? Knipoog

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:02

Hoi!

Ik heb vroeger nog bij ten hage gereden toen het nog een manege was! De paarden die er stonden waren Gijsje de (half?)fries, Tommie X-arabier, Kiwi, Okapi, Xeno (ofzoiets)..
Ik krijg na september ergens een eigen paard (eindelijk!!!!!!!!) en wil misschien naar Ten Hage maar ik hoor dat de rijbak heel slecht is, dat de bodem nooit ververst en gesproeid wordt, hoe is dat met rijden?

Ik las hier ook dat er alleen les door Bas wordt gegeven, hoe vinden jullie dat hij les geeft?
En de kantine, is het tegenwoordig in de winter een beetje warm daar/ kachel aan?
En ik ben vandaag even langsgeweest om te kijken welke stal ik leuk vind, en zag dat er echt veel paardjes weg zijn, zijn ze naar de wei en komen ze nog terug of zijn ze echt weg? ;(

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:31

Paarden zijn momenteel naar de wei en komen dus weer terug.
Rijbakken wordt vrijwel niets aan gedaan. Je moet het van de uitrijmogelijkheden hebben.
Kantine.. tsja.. ook niet al te best, en een kachel is er al helemaal niet!

Als jij voor je paard komt en voornamelijk buitenrijdt is het een prima stal. Wil je echter regelmatig gebruik maken van de rijbakken zou ik hier niet gaan staan.
Bas geeft bovendien ook niet veel lessen meer, en is veel in het buitenland.

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:27

@ Aladinnetje: ik ken al die manegepaarden nog, wanneer heb je daar gereden? Wie weet ken ik jou ook... ;-)

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 08:41

helemaal mee eens ,voor het buitenrijden een perfecte stal

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:47

@Animal_ABC; Ik ben nu bijna 28 en was toen een jaar of 10/11 toen ik eindelijk op paardrijles mocht na lang zeuren. De kinderen van Vanessa stonden met hun eigen paarden ook op ten hagen en reed bij ze in de les, ik was beginner en zij niet. En een kapsones dat ze hadden hahaha! 1 had een wit paard en de andere een bruine pony. Ken jij Xeno nog? stond om het hoekje vlakbij de binnenbak. Een beetje een oude e-pony geloof ik. Hij was 1 van mn lievelingen en geloof ik het 2e paard waar ik op reed, vond het vreselijk dat ie doodging. :(

Gijsje was sloom dacht ik, okapi vond ik groot want ik was klein, kiwi vond ik mooi en tommie was mijn pennydroompony. :D
waar ik niet op mocht rijden omdat ik een beginnertje was.

Ik heb tommie nog vlak voor zn dood nog een beetje verzorgd, gewandeld en gepoetst. Leuk beestje was t, hij wilde niet naar de spuitplaats en ook geen hoefje geven haha. Maar wat waren die hoeven slecht zeg pfff rotstraal niet normaal!

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:19

Dan ben je iets jonger dan ik, ben 31, en heb tot mijn 18e op Ten Hagen gereden. Xeno heb ik alleen gekend als privé-paard, die is dan later manegepaard geworden?
En de rest die je noemt ken ik natuurlijk ook allemaal! Tiffany was mijn lieveling, en Sun Dance. Andere namen die me nog te binnen schieten zijn Nobber, Soresto, Byou, Coaldie, Fleur (Die laatste drie zijn overleden in de periode dat ik daar reed). En heel wat privépaarden ken ik nog bij naam...

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 15:01

Hopelijk dat iemand nog reaggert maar wou niet een nieuw topic openen . weet iemand misschien wat de stalling kost op ten hagen per maand ?

LCT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 21:03

Hallo, ik ben benieuwd of er nog actieve leden zijn met een paard op stal ten hagen. Ik ben namelijk langzamerhand op zoek naar een verzorgpaard, en aangezien deze stal erg dichtbij mijn huis is zou het perfect zijn om er hier een te vinden. Daarom plaats ik hier een bericht
Groetjes!