Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

agossie dat filmpjeTinka schreef:Duidelijk dat deze dosering wel helpt, maar weet wel dat je hier de nieren mee naar de knoppen helpt. Dat zou ik dus echt niet aanraden. Dan misbeter een andere pijnstiller proberen, bijvoorbeeld buut.
Duhelo schreef:Tinka schreef:Duidelijk dat deze dosering wel helpt, maar weet wel dat je hier de nieren mee naar de knoppen helpt. Dat zou ik dus echt niet aanraden. Dan misbeter een andere pijnstiller proberen, bijvoorbeeld buut.
heb je het topic wel doorlezen?
De laatste pagina's gaat het er net over of het wel eerlijk is naar het paard om ze op zo een hoge dosering te halen of haar te laten hemelen. Die paar dagen of zelfs weken op een hoge dosering metacam zal dan echt geen kwaad doen hoor.
en van Buut krijgen ze maagzweren, is dat dan zoveel beter?

haha1995 schreef:Wat rot dat het zo slecht gaat,zou je Tinka haar advies niet proberen en op buut overgaan.Toevallig zat ik ergens een stukje te lezen dat Buut beter werkt ook als metacam . Tinka is trouwens dierenarts geweest en weet wel waar ze het over heeft...Ik snap dat het een stap is maar als het voor een paar dagen nog maar is. Rot hoor...Maar je hebt toch er alles aangedaan om ze een goed leven proberen te geven.
Lyona schreef:haha1995 schreef:Wat rot dat het zo slecht gaat,zou je Tinka haar advies niet proberen en op buut overgaan.Toevallig zat ik ergens een stukje te lezen dat Buut beter werkt ook als metacam . Tinka is trouwens dierenarts geweest en weet wel waar ze het over heeft...Ik snap dat het een stap is maar als het voor een paar dagen nog maar is. Rot hoor...Maar je hebt toch er alles aangedaan om ze een goed leven proberen te geven.
Ik kan buut helaas niet krijgen in Zweden, metacam is de enige sterke optie. Uit een ander land halen mag niet. Vandaar dat ik alleen metacam gebruik.
En dat het nu ook weer bergaf gaat.
maar ook voor Aurora. Nu kan je niet anders meer voor haar doen dan haar laten gaan, ze mag gaan zonder pijn en in alle rust net als Nosey.