Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik ken het als "ze onder je door laten bokken". Ik vang de sprongen op in mijn knieën ipv in mijn rug zoals je doet wanneer je achteruit gaat zitten. Het is niet echt een verlichte zit maar zoals duidelijk te zien is blijf ik ook niet in mijn zadel zitten...
Het meest intelligente waar ik mee kon komen was een verontwaardigde: "Rêve! en jong?!"
Mijn moeder heel droog "echt, dát is alles wat je te zeggen hebt?"
(aan het begin van de lente moet het altijd even.
)
)

Mijn reflex als ze gaan hupsen is nl. lichtjes gaan staan en dan verlies je dus het contact dat je nodig hebt tijdens de wissel.

pmarena schreef:Reentje had wel eens zwellingen op deze plaats. Heel apart. Is een keer of 3 geweest in 20 jaar
Ik kon er ook niks van maken. Steekbeest? Of een beetje overbelast met grazen?
Luchtzak / speekselklier iets heb ik wel van gehoord dat dat zwellingen op deze plek kan veroorzaken.
Meestal trekken die binnen een dag weer weg.
Maar dat ligt dan vaak wat meer achter tegen de ronding van de kaak volgens mij, is deze bult meer op de kaak?
ze gedraagt zich ook normaal dus geen ide wat dat geweest is.
Rêve doet het goed met de 150 maar Sam moet misschien dikker... (Sam = koukleum zeker met deze vochtige koude)

( zelfde vader die behoorlijk stempelt. Andere moeder.)

maar jet is wel een reis die ‘risico’s’ in houdt dus maak me zorgen.

Riviera87 schreef:Wat een schattige honden foto's! Waarom moet hij geopereerd worden?
Nepal, daar gaat je fysio heel blij van worden, ben er geweest en het land is prachtig en de mensen ook! Gaat hij naar everest Basecamp Dat hij onbereikbaar is? In de hoofdstad en aantal wat grotere plaatsen heb je namelijk best wat wifi punten. Troost voor jou, hij gaat het echt top hebben en genieten

ik gun het hem van harte hoor. Ik maak me gewoon altijd zorgen om mensen waar ik om geef. 
Dus hij zal op vrij korte termijn geopereerd worden. We hebben nu wel een DA via vrienden gevonden die er drie per week doet en die ook nog eens in de buurt zit én die ons heel uitgebreid uitleg gaf over alles... Dus ik denk dat we de DA die het gaat doen gevonden hebben. Ayasha schreef:Deze arts zei 3 dagen rustig houden en daarna rustig opbouwen. Hij zei ook dat die zes weken stil houden hem echt geen goed zouden doen.
Daarbij is het bij elke gewrichtsoperatie goed om de vorming van artrose in de gaten te houden, daar wil ik je ook nog wel wat advies over geven maar wil je topic niet vervuilen dus ook daarvoor stuur gerust een berichtje.
Deze Da zei ook meteen met zijn grootte dat zijn groei de oorzaak zal zijn. Hij vond de foto's erg duidelijk en zei dat de OCD eigenlijk "niet mooier kon zijn". Voor het slagingssucces dus. Ik woon in Maasmechelen overigens.
(er is enige wrevel sinds onze ruzie van vorige week.)
heb agradi gemaild. Hopelijk weten zij het..